Tobias
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 61
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Tobias
Ik ben al een tijd op dit forum, maar ik weet niet of ik me voorgesteld heb. Ik kom af en toe naar de cinema in Amersfoort (in H'sum nog niet geweest). Ik ben hetero. Nou, in principe, want ik ben zelf klein geschapen en als ik sommige pikken zie dan wil ik wel eens zo'n echt pik vasthouden. Ik ben eigenlijk verlegen en dan is zo'n middag waarbij een vrouw zich door meerdere mannen laat bewerken (en iedereen kijkt toe) niets voor mij. Tenminste om zelf actief te zijn. Van toekijken word ik niet meer echt geil. Ik ben niet jong, nooit gerookt of gedronken. Ik fantaseer veel en rollenspel lijkt me heel leuk, maar nog nooit de kans toe gehad. Maar dat zal ook met mijn verlegenheid te maken hebben. Ik wil best wat mensen ontmoeten in de sex cinema, maar niet altijd voor sex. Hetero, bi, gay, kan me niet schelen, maar lekker kletsen over ervaringen vind ik leuk. En wie weet word ik zo geil dat ik misschien toch niet helemaal hetero blijk te zijn
In ieder geval zou een man nieuw voor me zijn. Wat internet betreft val ik op zeer vrouwelijke shemales. Misschien ook weer te maken met de behoefte een lul in mijn handen te hebben en de aanblik van een mooie vrouw. Geez, wat geil. Hoe mannelijker de shemale, hoe minder interessant. Dus TV's gaan er bij mij niet in (en andersom). Ik vind elke reactie op dit bericht de moeite waard.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten