Dames 1 oktober

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gino55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Dames 1 oktober

Bericht door Gino55 »

Wat een geil stel was er vandaag gekomen, ik hield het niet lang vol bij de sexy dame maar vond het leuk om de eerste keer mee te maken. Bedankt en hopelijk tot de volgende keer
SaskiaKokkert
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door SaskiaKokkert »

Hoi allemaal, even een opmerking over corona. Afgelopen 2 weken ben ik 3 keer langs gewipt. De ene keer langer dan de andere keer, maar ik snap niet zo waar iedereen bang voor is. Pijpen doe ik alleen via het gloryhole . Niks geen corona kans. Als ik wil neuken, ga ik gewoon op m'n knietjes op de grote matras zitten en wacht wat er gebeurt.

Natuurlijk moet je in deze tijden niet zoenen en ook missionaris is onverstandig, maar doggy en anaal kan makkelijk. De hoofden zitten dan ander halve meter bij elkaar vandaan. Rutte kan tevreden zijn.

Vinden jullie deze aanpak veilig genoeg? Hebben jullie nog tips?
AC-DC
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door AC-DC »

Als je denkt dat het coronavirus alleen via de luchtwegen kan worden overgebracht: dat klopt niet. Een besmet persoon heeft het virus in het hele lichaam en dus ook in urine en ontlasting (vandaar ook dat het in het riool wordt gemeten). Op basis hiervan (zie RIVM site) kun je er dus vanuit gaan dat het ook in voorvocht of sperma kan zitten. Als je alles met condoom doet zou je dus inderdaad redelijk safe zitten met jouw aanpak.
FirstTimer
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door FirstTimer »

AC-DC schreef:Als je denkt dat het coronavirus alleen via de luchtwegen kan worden overgebracht: dat klopt niet. Een besmet persoon heeft het virus in het hele lichaam en dus ook in urine en ontlasting (vandaar ook dat het in het riool wordt gemeten). Op basis hiervan (zie RIVM site) kun je er dus vanuit gaan dat het ook in voorvocht of sperma kan zitten. Als je alles met condoom doet zou je dus inderdaad redelijk safe zitten met jouw aanpak.
Respect voor normaal antwoord.
SaskiaKokkert
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Fetish: Squirting
Contacteer:

corona via gloryhole

Bericht door SaskiaKokkert »

Hoi ACDC,
dat corona overdraagbaar is via voorvocht en/of sperma, had ik me eigenlijk niet gerealiseerd.
Ik pijp inderdaad altijd zonder condoom. Vind ik zelf ook lekkerder én ik moet de eerste man nog vinden die pmc lekkerder vind dan pzc.

Maar ik ga er toch eens flink over nadenken de volgende keer dat ik weer bij een gloryhole te keer ga.

bedankt voor de tip.

groetjes, Saskia.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten