Effe voorstellen --Jaap Banaan-- Midden NL

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
jaapbanaan
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Effe voorstellen --Jaap Banaan-- Midden NL

Bericht door jaapbanaan »

:P FF Voorstellen...
Hallo mijn naam is Jaap Banaan 46 jaar gezellige goser uitgerust met geschoren gereedschap
van 18 x 6.
Ik ben op zoek naar (vol) slanke vrouwen en of geile stellen tussen de 35 en 55 om zo een H(eerlijk) sexcontact op te bouwen.
Als ik heel eerlijk ben ben ik dus op zoek naar een "uitclubje" maar dan gericht op sex, om op zijn tijd eens heerlijk met z'n allen uit ons dak te gaan. Ook kijken naar elkaar is bijzonder opwindend.
Kortom geen geclaim aan elkaar... Vrijheid blijheid en geile gezelligheid is mijn motto!
Ik ben dus niet actief op zoek naar een vaste (liefdes) relatie.

Ben stapel op buitensex, spannende lokaties, parenclubs etc etc. maar tja hoe kom je er tussen ??
Ben helemaal verzot op landurig vingeren en beffen (het vrouwje dus helemaal gek maken) waarbij Squirting voor mij en voor de dame(s) toch wel het hoogtepunt is.
Daarna komt de Jaap Banaan pas echt in actie en laat zich helemaal gaan.
Zoals gezegd groepssex en elkaar opgeilen vindt ik super opwindend maar 1 op 1 kan ik me ook prima met een partner vermaken.
Dus...als er vrouwen / stellen zijn die dit aanspreekt...reageer dan met een PB'tje op de site of via
jbanaan@xs4all.nl

Uiterste discretie gevraagd en geboden.
Regio: Liefst Midden NL

Foto van m'n geile banaan volgt zsm!
Zo nu ga ik eerst een cockring om met m'n banaan doen en heftig aan de gang met mezelf..hihi

Groetjes en misschien tot mailens ...
Jaap
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten