Hoi wij zijn een heerlijk geil stel zij 50 en hij 55 beiden bi en voor veel in.
Zij wil graag in alle gaatje gevuld worden en we zijn sperma geil en wil veel zaad overal.
we hopen op een gezellige middag en geen haantjes gedrag.
We zijn er in het begin van de middag en hopen dat we op het einde kunnen zeggen dat het geslaagt is en zeker weer terug komen.We wilen graag wat leuke foto`s maken maar zullen geen gezichten er op zetten.
Peter & Zijn Sletje
Heerlijk geil stel doet eerste bezoek aan Amersfoort ma 29-8
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Heerlijk geil stel doet eerste bezoek aan Amersfoort ma
Hoi,
Ik wilde morgen eerste naar Hilversum gaan. Nu krijg ik toch heel veel zin om mijn pik bij jullie te laten zien. Tot morgen, ik ben er rond 14.00 uur.
Peter
Ik wilde morgen eerste naar Hilversum gaan. Nu krijg ik toch heel veel zin om mijn pik bij jullie te laten zien. Tot morgen, ik ben er rond 14.00 uur.
Peter
- Peter1956
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hallo het was een heerlijke middag we hebben genoten hoor en onze dank gaat zeker uit naar Pieter en Paul die ons toch wel een beetje op ons gemak stelde want als er zo veel mannen rond lopen dat is toch even wennen.Maar mannen het ging prima ook jullie dank we komen zeker terug maar helaas is het voor ons een eind rijden maar hebben gehoord dat Arnhem ook aan het verbouwen is en dat is voor ons toch wat dichter bij.Want er zijn maar weinig nette zaken en erotic cinema is er een van bedankt en tot de volgende keer.
Groeten Peter en zijn sletje
Groeten Peter en zijn sletje
-
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hallo Peter,
Geen dank, het genoegen was zeker wederzijds. Leuk dat jullie de moeite hebben gedaan om te komen en dit ons te laten beleven. Na de eerste aanstorm was het heerlijk rustig geworden en konden we heerlijk genieten van je sletje
. Mogelijk doe je de volgende keer ook mee? We wensen jullie nog vele spannende avonturen en laat maar weer eens horen als jullie op avontuur gaan. Groeten P en P 
Geen dank, het genoegen was zeker wederzijds. Leuk dat jullie de moeite hebben gedaan om te komen en dit ons te laten beleven. Na de eerste aanstorm was het heerlijk rustig geworden en konden we heerlijk genieten van je sletje

Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten