Beste forumleden,
ik kom zo nu en dan om als travestiet rond te lopen in de EC. Zie er misschien niet uit met mijn masker maar dat is om praktische redenen.
ben te verlegen om te vragen of ik iemand mag pijpen.
Als jullie ooit zin hebben me onder te spuiten behalve in mijn haren doe het dan gewoon.
Staat je pik op exploderen doe een condoom om en dwing me te pijpen.
Of negeer me gewoon.
Sam
sperma spuiten
- Sam Ferrer
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
sperma spuiten
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: sperma spuiten
dag Sam,
ik ben altijd van mening dat je gewoon moet doen wat jij lekker vind mits je anderen met respect behandeld ...dus gewoon je lekker onder laten spuiten ...ik vind het lopen in kousen en jarretels ...als travestiet dus ook heel opwindend en heb er wel leuke ervaringen mee terwijl ik een gewone nette (getrouwde) man ben...maar er zitten altijd risicos aan ...maar ja je loopt ook een risico door een weg over te steken ...dus ...
gewoon lekker jezelf zijn schat ...en jammer dat je niet in sc hilversum komt ...daar kom ik ...kusss
ik ben altijd van mening dat je gewoon moet doen wat jij lekker vind mits je anderen met respect behandeld ...dus gewoon je lekker onder laten spuiten ...ik vind het lopen in kousen en jarretels ...als travestiet dus ook heel opwindend en heb er wel leuke ervaringen mee terwijl ik een gewone nette (getrouwde) man ben...maar er zitten altijd risicos aan ...maar ja je loopt ook een risico door een weg over te steken ...dus ...
gewoon lekker jezelf zijn schat ...en jammer dat je niet in sc hilversum komt ...daar kom ik ...kusss
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten