Bont en Blauwe Billetjes

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Succubus
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bont en Blauwe Billetjes

Bericht door Succubus »

Ik zat thuis op de bank naar onze minister te luisteren over alle nieuwe corona updates. Mondkapjes mochten weer af en alles ging weer open. Ik was meteen enorm verheugd op alle mogelijkheden die weer voor mij opengingen en bijna direct dacht ik aan de erotic cinema's. Zouden die na al deze tijd nu ook eindelijk weer open mogen?

De gedachten gierden door mijn hoofd, als die weer open mochten dan zouden ook alle events eindelijk weer opengaan. De mogelijkheden, de kansen, de ervaringen. Ik keerde mij meteen naar mijn dom/daddy toe. "Daddyyy" zei ik met mijn liefste glimlach en puppy oogjes. "Kunnen we please de eerste vrijdag van Juli naar een erotic cinema gaan? Er is dan een jongeren dag." Hij keek mij met een grote grimas op zijn gezicht aan "sure baby, ik moet alleen werken dus ik weet niet of ik het red." Ik keek hem heel bedroefd aan zei met een pruillipje "but daddyyy, nooouuu."

Een stormvloed van gedachten ging door mijn hoofd. Zal ik dan toch maar in mijn eentje gaan? Ik ben een keer eerder geweest dus het is mogelijk maar wel heel spannend. Daarnaast was ik toen als domme en als sub is het toch wat anders. Maar die sfeer was toen zo goed en zo geil.
Opeens moest ik denken aan een oud account op fetlife. Wat als ik die nou doe opleven? Er is zelfs een forum van de erotic cinema, dan daar maar ook even snel een accountje aanmaken. Dus ik begon mijn oude accountje weer nieuw leven in te blazen, events op te zoeken en mensen te benaderen.

Ik kreeg een aantal goede gesprekken met mensen en begon een groepje van mijn leeftijd te vormen. Met zijn allen gaan, dat was een goed idee. Allemaal first timers and ready to explore. Wat een feest zou dat worden en wat een ervaring.

Ook op de EC kwam er wel reactie op mijn vraag of er mensen van plan waren te komen. Er waren mensen die aanboden mij onder hun vleugel te nemen wat ik met enorme dankbaarheid aanpakte. Maar er werden ook waarschuwingen gegeven die de twijfel steeds groter maakte, moet ik nou wel gaan, als enige meisje in een groepje? Mogelijk zonder mijn eigen daddy.

Ik haalde mijn pakjes uit de kast, ik had ze nog nooit kunnen gebruiken. De laatste en enige keer dat ik ging was al bijna 2 jaar geleden. Wat keek ik ernaar uit om ze aan te kunne doen en weer te kunnen shinen. Ik paste ze even aan en de keuze was snel voor mij gemaakt. De nieuwsgierigheid en enthousiasme namen de overhand. De volgende dag zou het al zover zijn, eerst even werken en dan rond 5 uur hadden we afgesproken met een groepje.

Diezelfde ochtend gaf mijn daddy me het goede nieuws dat werk niet door ging en we samen konden gaan. Mijn dag kon niet meer stuk en de zenuwen gierden door mijn lijf. Wat zou er allemaal gebeuren, hoe zouden de anderen zijn en hoe zouden zij het vinden? Gedachten raasden door mijn hoofd en plannen namen vorm.

Onderweg ernaartoe begon ik al enorm in de mood te komen en wist ik precies wat ik zou gaan doen. Mijn nieuwe sub stond mij al op te wachten buiten de erotic cinema zoals een braaf subje dat doet. Ik zei hem gedag en gaf hem een knuffel. Het beviel mij wel wat er voor mij stond. We werden vriendelijk ontvangen door degene achter de kassa. De jongens luisterden aandachtig naar de uitleg en ik keek even de winkel rond.

Eenmaal boven werden we hartelijk ontvangen onder andere door pleasuretown. Na even wat leuk over en weer, trok ik mij terug op de wc om mij klaar te maken voor de scene die zo plaats zou vinden. Na het pakje aan te hebben getrokken en mijn speeltjes te hebben gepakt was ik er helemaal klaar voor. Mijn sub stond nog aangekleed te wachten dus ik gebood hem snel zijn kleding uit te doen.

We liepen naar de eerste kamer waar Tess op het bankje zat en Nijntje goed onder handen werd genomen door een aantal mannen. De geluiden galmden door de kamer en door mijn lichaam. Wat een sfeer hing er toch, heerlijk.
Mijn sub mocht meteen op zijn rug op de liggende x plaats nemen. Ik bond zijn handen en voeten vast met de boeien, om vervolgens zijn handen extra goed vast te tapen. Nog even de laatste checks en het spel kon beginnen, het safeword was duidelijk en alle regels waren gesteld. Omdat het zijn eerste keer was wilde ik mij nog een beetje inhouden. Ik begon met lichte slagen met een paddle aan de binnenkant van zijn dijen. Zijn reactie op de eerste klap was al sterk

Ik merkte dat hij redelijk strak stond van de zenuwen en pakte de europe magic wand. Ik zette hem aan en traceerde zijn lichaam, waarna ik deze op zijn ballen plaatste en zijn lichaam gelijk omhoogschoot, een kreun ontsnapte uit zijn mond. In mijn andere hand nam ik mijn flogger en streelde ik zachtjes langs zijn lichaam om dan uit het niets uit te halen. De hele ruimte stond vol met mensen, maar ik was volledig gefocust op mijn sub, je hoorde sommige mannen even scherp inhalen als de flogger met een harde pets op zijn lichaam aankwam.

Ik trok mijn sub aan zijn haren omhoog en kon het genot op zijn gezicht aflezen, hij hijgde al hevig. De wand kon nog wel harder en ik verhoogde hem naar de hoogste stand, waarbij ik de wand hard tegen zijn ballen aandrukte. Zijn lichaam reageerde sterk, een geniepige glimlach verscheen op mijn gezicht. Zijn hoofd was al aardig rood aan het worden. Ik duwde zijn hoofd weer naar beneden en pakte mijn gevlochten flogger in mijn hand. Zijn borst, bovenbenen en liezen werden goed te grazen genomen en er verschenen al strepen op zijn lichaam. Met de normale flogger gaf ik nog een harde tik en de slierten lieten in een keer los. Ik keek verbaasd naar het handvat dat in mijn hand lag. Flogger kapot, gelukkig had ik er genoeg. De flogger smeet ik naar de andere kant van de ruimte. Mijn focus weer terug op mijn subje. Ik merkte dat hij duizelig was en ontdeed hem van zijn boeien. Dan gingen we maar op een andere manier verder.

Na even wat water te hebben gepakt bond ik hem vast aan de staande x in de dark room met zijn gezicht naar de muur. De mannen eromheen hielpen mij de gordijnen aan de kant te schuiven zodat iedereen mee kon genieten. Heerlijk hoe iedereen elkaar helpt en meegeniet, wat een sfeertje, ik begon mij steeds meer op mijn plek te voelen. Mijn sub was nog erg nerveus, dus na in mijn toybag een kijkje te hebben genomen pakte ik een blinddoek en mijn ballgag. Zodra ik de blinddoek op hem plaatste ontspande hij. "Who's a pathetic little sub?" zei ik spottend tegen hem, hij knikte. Ik greep zijn haar vast en draaide zijn hoofd en deed zijn blinddoek omhoog "Je kijkt mij aan als ik tegen je praat en antwoord." Hij had een voldane blik in zijn ogen. "I am, Mistress."

Ik stopte de ballgag in zijn mond. Met een tickler, gevlochten flogger en paddle in mijn hand stond ik achter hem. De kamer vulde zich al snel en Tess zat aandachtig in de gynaecoloog te kijken. Terwijl ik hem met de paddle en flogger bewerkte, had ik een leuk gesprek met Tess over canes en floggers. Met de tickler streelde ik zijn lichaam en langs zijn gezicht, hij leunde lichtjes naar de tickler toe. De veer gleed langs alle plekken van zijn lichaam, met de paddle tikte ik tegen de binnenkant van zijn benen en hij opende ze meer. Wat stond hij daar toch mooi in een x vorm.

Met de veer ging ik langs zijn ballen en op het moment dat hij het niet verwachtte gaf ik hem een tik ertegenaan, zijn lichaam schoot omhoog. Hij greep de ringen waar zijn polsen aan geboeid waren vast. Zijn reactie deed mij goed. Ik bleef doorgaan met afwisselen tussen het veertje en een klap, tot hij met moeite op zijn benen kon staan. Zijn hele lichaam trilde. Ik gaf hem nog een paar goede klappen snel achter elkaar op zijn rug en kont. Waarna ik hem weer los begon te maken. "You've been such a good little sub." Fluisterde ik in zijn oor. Een vermoeide blik verspreidde zich over zijn gezicht maar desondanks straalde hij.

Terwijl mijn sub water aan het drinken was praatte ik met anderen in de ruimte. Bijvoorbeeld met Nijntje. Het werd steeds drukker een van mijn andere vrienden, Johnny, ook een dom had zich ondertussen bij ons gevoegd. Mijn daddy kwam op mij af en zei dat het mijn beurt was. Ik weigerde en hij greep mij snel bij mijn keel. Waarna hij mij bij de achterkant van mijn nek greep en mij de gang in duwde "omkleden nu." Ik weigerde en liep terug de ruimte in maar hij greep mij vast. "Ik moet wel even tegen mijn subje zeggen dat de rollen gaan omdraaien." zei ik terwijl ik hem wegduwde. Hij keek nijdig maar liet me gaan. Mijn sub durfde nog wel heel even aan dus mijn dom had pech. Ik plaatste mijn sub met geïmproviseerde handboeien, in het schavot en deed hem met een hangslot op slot.

Een blinddoek voor zijn ogen en met de ballgag weer in zijn mond kon het spel worden hervat. De tickler, flogger en paddle werden weer goed gebruikt. Zijn hele lichaam werd rood van de striemen en het kwijl drupte langs zijn lichaam. Onder hem verzamelde zich al een plas. Ik pakte de wand, dit keer gelijk op de hardste stand. Met mijn hand hield ik zijn ballen tegen en drukte ik de wand er hard tegenaan. Hij schoot ineens omhoog en het schavot verplaatste een stuk met hem mee. De ruimte werd muisstil en iedereen keek aandachtig toe. Ik bleef afwisselen tussen de wand en de paddle op zijn ballen. Elke keer als hij zijn benen dichterbij elkaar deed kreeg hij een klap met de gevlochten flogger op zijn kont of rug. De kermen en kreunen die uit zijn mond kwamen waren opwindend.

De aandacht van iedereen was overweldigend maar oh zo leuk. Stilte, complete stilte, wat een macht. De petsen en ketsen echoden door de ruimte. Zijn kont en rug werden roder en roder totdat je de striemen een voor een kon voelen. Hij kon geen woord meer uitbrengen. Ik vond dat hij goed genoeg zijn best had gedaan voor vandaag. Voordat ik hem los maakte pakte ik zijn kin vast, deed ik zijn blinddoek omhoog en forceerde hem mij aan te kijken. Ik fluisterde nog wat in zijn oor en streelde langs zijn armen waarna ik hem ontdeed van de handboeien en het schavot. Hij nam plaats op de bank en ik streelde door zijn haar totdat hij weer een terug op aarde was. “I was a good boy wasn’t I?” “Yes, my little sub you were a very good boy.”

Ik liep vervolgens naar de tas om de spullen op te bergen maar voor ik het kon doen kwam mijn daddy al op mij af. "Jouw beurt baby girl" Ik gaf hem een stomp in zijn maag, wat hij niet zo kon waarderen. Hij pakte mij bij mijn keel en hees mij van de grond. Met mijn tenen nog amper de grond aanrakend bleef ik een glimlach op mijn gezicht houden. “Omkleden nu” beval mijn daddy me, ik schudde mijn hoofd en hij kneep nog iets harder. Hij weet dat ik er altijd subby van word en uiteindelijk gaf ik toe. Ik pakte mijn harnasje en kleedde mij in het toilet om. Het harnasje liet niets aan de verbeelding over, de lichtblauwe linten accentueerden mijn lichaam op de plekken dat ik dat wilde. Ik liep terug en voelde mij meteen heel open en bloot, het was heel wat anders dan het pakje dat ik ervoor aan had. Zodra ik weer de ruimte in kwam werd ik door mijn daddy bij mijn nek gegrepen en naar de dark room gesleurd. Ik verzette mij hevig, maar hij pakte mij alleen maar steviger vast. Hij duwde mij hardhandig met mijn buik tegen de staande x aan en bevestigde de boeien om mijn polsen.

Ik bleef tegen stribbelen en probeerde hem met mijn voeten te schoppen, het mislukte finaal en hij sloeg met zijn vlakke hand hard op mijn kont. Zodra mijn voeten ook vastzaten kreeg ik een blinddoek op mijn hoofd. Ik schudde hard mijn hoofd en maakte het mijn daddy zo moeilijk als ik kon. Hij pakte mijn hoofd hardhandig vast en gaf daarna een paar hardde klappen op mijn kont totdat ik kermde en op hield met bewegen. Zodra de blinddoek voor mijn ogen geplaatst was, verscheen er ook een rubberen ballgag. Ik weigerde mijn mond te open, hierdoor kneep mijn daddy mijn neus dicht en wachtte hij rustig tot ik naar adem moest snakken. In plaats van mijn mond open te doen, hield ik mijn kaken stevig op elkaar en ademde ik tussen mijn tanden door. Hij gaf me een klap voor mijn gezicht en priemde mijn tanden van elkaar waarna hij hardhandig de ballgag naar binnen duwde.

Ik hoorde ondertussen in de andere kamer Nijntje weer aan de slag gaan, het geluid van haar kreunen en het ketsen van lichaamsdelen tegen elkaar aan wond mij al op, hoe angstig ik ook was voor wat mijn daddy met mij ging doen. Ik probeerde te focussen op de geluiden die ik van daaruit hoorde. De zenuwen gierden door mijn lijf, hoeveel mensen stonden er om mij heen, waar kwamen al die geluiden vandaan, wat was hij allemaal van plan? Ik hoorde hem dichterbij komen en voelde een vlakke hand hard aankomen op de achterkant van mijn billen. Ik schoot omhoog en greep de ringen waar mijn boeien aan zaten vast, bijtend op de rubberen bal in mijn mond. Hij ging met een tickler langs mijn lichaam en zei “volgens mij ben je niet echt braaf geweest babygirl.” Ik kon de glimlach niet onderdrukken, maar kreeg meteen spijt toen ik de gevlochten flogger hard tegen mijn billen aan voelde komen. Ik liet een kreet en al mijn spieren spanden aan.
Zo kende ik hem nog niet. De glimlach verdween meteen en er ging maar een gedachte door mijn hoofd, hoe ver zou hij vanavond gaan? Hij had gevraagd of ik bloed erg zou vinden, maar dat zou hij niet menen toch? Zeker niet voor de eerste keer zoiets samen. Ik probeerde mijn gedachten te focussen op de kamer ernaast. De heerlijke geluiden vanuit Nijntje die door het gebouw heen galmde. Met elke klap die ik van de flogger kreeg werd het focussen moelijker. Ik hoorde allen nog maar het geluid van de gevlochten leren touwen die op mijn billen, rug en bovenbenen knalden.

Elke slag zorgde ervoor dat de spieren in mijn benen strak gingen staan, de kermen en kreunen verlieten mijn mond, ik kon ze niet tegenhouden. Ik wilde het uitschreeuwen van de pijn maar de ballgag hield het tegen. Ik had gezegd dat hij door mocht gaan als ik moest huilen en hij alleen moest stoppen bij het afgesproken signaal. Daar hield hij zich ook aan, zodra de eerste tranen langs mijn wangen rolden nam hij alleen maar in tempo toe. Ik merkte dat mijn handboeien een beetje los zaten en probeerde er met man en macht uit te komen, mijn handen wild uit de boeien trekkend, maar het had geen zin hoeveel ik ook probeerde te bewegen.

Langzaam begonnen ze steeds meer over mijn hand te gaan maar daarvoor moest ik wel bijna mijn duim uit de kom krijgen. Voordat de boeien over mijn handen heen konden had hij mij door en pakte hij boos mijn polsen vast. “Denk maar niet dat je weg gaat komen, ik ga je gebruiken tot je niet meer kan, en dan nog net wat meer.” Zijn hand ging langs mijn keel en hij kneep nog even hard. “Je moet je wel gedragen baby, of wil je nog erger aangepakt worden?” Ik kon geen woorden vormen, het enige wat uit mijn mond kwam was gejammer.

Langzaam en voorzichtig gleed hij met zijn handen langs mijn lichaam, zijn handen waren koud. Hij stopte heel even bij mijn brandende billen en de koelte was heerlijk. Ik ontspande een klein beetje maar realiseerde me dat dat een grootte fout was. Met de paddel kreeg ik een harde slag tegen mijn clitoris aan, ik trok mezelf omhoog en bleef boven de grond hangen. “Beiden voeten op de grond en uit elkaar sletje” Ik gehoorzaamde snel maar ik kon niet stoppen met kermen. Alle delen van mijn lichaam stonden in brand en ik hapte naar adem. “Rustig in- en uitademen, kom op je kan het” Ik probeerde me te focussen op zijn stem en deed wat hij zei. Zodra ik weer goed aan het ademen was begon hij weer de slagen te geven die ik de afgelopen tijd had opgespaard.

Mijn kaken op de rubberen bal geklemd, ik hield mijn adem in. 1, 2, 3, 6, 8, … de tel kwijt. Zoveel slagen achter elkaar op mijn kont. Ik hield het niet meer uit. Moest ik dan toch na 6 maanden voor het eerst het codewoord gebruiken? Ik weigerde, ik kon dit, ik wilde hem trots maken. Vanuit het niets ging hij over op de vlakke hand. Overal klappen, mijn lichaam tintelden en de geluiden galmden door het gebouw. Hij bleef de klappen op mijn clitoris herhalen, hoe sterker ik reageerde hoe erger ze werden. Ik kon nog steeds Nijntje horen op de achtergrond maar daarop focussen ho maar. Het masker dat ik voor mijn ogen had kon ik door langs de houten palen te wrijven van mijn gezicht afhalen en hij viel op de grond.

Mijn daddy gaf er niks om en ging ongestoord door. Ik probeerde om mij heen te kijken maar mijn haar zat ik mijn gezicht, het had mij helemaal niets opgeleverd. “Weet je hoeveel mensen hier nu van jou zitten te genieten?” Ik schudde mijn hoofd lichtjes het was bijna niet mogelijk om te reageren. “Iedereen zit met zichzelf te spelen door jou.”
Uit het niets voelde ik opeens vingers langs mijn lipjes gaan. Ik kon het niet laten en liet een kreun uit mijn mond glippen. “Zie je wel dat je het lekker vindt, je bent hartstikke nat geworden.” Zijn vingers gleden langzaam naar binnen maar in plaats van het op te bouwen ging hij meteen hard met zijn vingers pompen. Hij gaf een klap op mijn rode billen, pijn en genot schoten beiden door mijn lichaam. Ik kon mezelf niet meer omhooghouden en zakte door mijn benen. “Kom op rechtop staan.” Zei hij terwijl hij mij een tik op mijn dijen gaf. Ik probeerde mezelf aan mijn vingers omhoog te houden, maar wat een opgave was dat. Alles in mij trilde en ik werd zwak. Op alle plekken waar ik slagen had gehad kreeg ik kusjes. Zo verkoelend en lekker maar opeens haalde hij zijn vingers uit me. “You’re bleeding baby, je kan ook niets hebben.” Ik schaamde me, het deed ook pijn toen hij bezig was maar het genot overstemde die pijn en de rust van de slagen op mijn lichaam was ook heerlijk.

Voordat ik ook maar ergens over na kon denken gaf hij mij een enorm aantal slagen met de flogger. Ik hield het niet meer en moest echt even uit de boeien, mijn polsen brandden en mijn vingers kregen geen bloed meer. Met 3 tikken op de houten palen schoot mijn daddy mij te hulp en haalde hij de ballgag uit mijn mond. “Water” was het enige wat ik uit kon brengen. Hij wilde weglopen om water te halen nog snel zei ik “polsen” hij snapte wat ik bedoelde en vroeg of ik ook mijn enkelboeien af wilde, ik schudde mijn hoofd. Na mijn handen los te hebben gemaakt ging hij wat water halen. Ik kwam al snel bij en maakte zelf mijn enkels los. Heel snel verschool ik mij bij Johnny achter de schommel. Mijn daddy kwam de ruimte binnen en ik zag dat hij niet amused was, hij probeerde mij water te brengen maar ik rende weg. Ik zei dat ik even rustig wilde drinken en niet door hem meteen weer vastgelegd wilde worden, daar stemde hij mee in.

Rustig dronk ik voor de x mijn water op, mijn kont gloeide en toen ik er even naar keek zag ik de eerste open wonden al zitten. Niet alleen vanbinnen had hij mij opengehaald maar ook van buiten. Ik had nog een beetje water in mijn mond en toen ik naar hem toe draaide spuugde ik het in zijn gezicht. Meteen besefte ik mijn grote fout, ik liet het waterflesje vallen en zette het op een rennen. Snel de wc in en op slot. Zodra ik daar was kon hij niets meer maken. Hij bonkte hard en boos op de deur. “Je moet er toch ooit weer uit baby” Ik wist dat hij gelijk had maar ik had oh zo geen zin in de gevolgen. Desondanks deed ik de deur open. Hij keek mij even aan en tilde mij vervolgens over zijn schouder, klappen gevend op mijn kontje terwijl hij naar de kamer terugliep. Ik werd in het schavot geplaatst en was angstig voor wat hij zou doen. Hij probeerde mij erin te houden maar de arm gaten waren te groot en ik zou allesbehalve meewerken. Terwijl hij voor mij stond en mijn armen probeerde vast te binden haalde ik uit naar zijn kruis met mijn voet. Ik kwam net niet hoog genoeg maar dat kwam mij wel duur te staan.

Opeens werd hij gewezen op de tijd en moest hij ons parkeerkaartje verlengen, hij had niet verwacht hier zo lang te zijn maar het beviel hem toch wel heel erg. Dit was mijn kans. Hij liep weg en zei dat ik liep moest blijven staan. Ha dan heeft hij aan mij echt de verkeerde. Zodra hij de kamer uitliep was ik al weg. Ik ging protesterend voor het schavot staan en zei heel dapper tegen de rest van de kamer, waar Nijntje heel mooi op bed lag. “Zodra hij er weer aan komt ben ik er weer terug in hoor, die heeft niets door” 5 seconden later was hij aangekleed terug. “Baby… wat had ik gezegd? Denk je dat ik niet kom checken?” Hij kwam op mij afgelopen en legde zijn hand om mijn nek, het werd wit voor mijn ogen en ik zakte naar de grond. Hierdoor kreeg ik net genoeg ruimte om zijn hand te verplaatsen. Met een grimas op mijn gezicht keek ik hem aan. “Sneaky little bitch” hij tilde me omhoog aan mijn nek en plaatste mij in het schavot. “En nu blijven” hij liep weer terug de deur uit. Alsof ik dat mij liet tegenhouden. Ik ging er weer uit en zag het hangslot van eerder nog leren, snel verstopte ik de sleutel zodat hij deze niet kon gebruiken als hij terugkwam.

Hij zei dat hij mij hier niet ging plezieren omdat hij het pijnigen veel te leuk vond. Dus ik dacht dan doe ik het zelf wel. Ik pakte mijn womanizer en ging met Johnny en mijn subje in de dark room zitten. Ik hield de womanizer op mijn clitoris maar voor ik het wist hoorde ik de zoomer van de deur. Snel verstopte ik de womanizer en ging ik terug naar het schavot. Het was de jongen van de kassa maar.

Dat betekende dat ik wel weer door kon, eenmaal terug op de stoel ging ik verder met kletsen en spelen. De zoomer, die moest ik in de gaten houden. Opeens ging het gordijn open, daar was mijn daddy. “Fuck” was het enige wat mijn mond verliet en ik sprong uit de stoel. Hij was tegelijk binnengekomen met de jongen. Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. “Wat was je aan het doen baby?” “Niks daddy” “Ga maar door met spelen slet, terug in die stoel.” Hij duwde me bij mijn keel terug de stoel in maar ik weigerde dat te doen en had de womanizer al verstopt op de schommel. Hij tilde mij uit de stoel en bond mij weer vast aan de x. “Ik wilde je nog het laatste kwartier verwennen maar nu krijg je nog een kwartier lang slagen” De ballgag werd opnieuw in mijn mond geduwd. Ik schudde hard met mijn hoofd en begon te krijsen. Maar mijn krijsen werden al snel overstemd door het geluid van klappen en slagen over mijn hele lichaam. Het laatste kwartier ging snel aan mij voorbij en ik kon mij alleen maar focussen op het branden van mijn kontje.

Ik werd weer losgemaakt en werd overladen met kusjes, praises en knuffels. Het was tijd om om te kleden, de cinema ging sluiten. De eerste keer, het smaakt naar nog zoveel meer. We namen afscheid van iedereen in de cinema en gingen weer op weg. Mijn kontje brandde door mijn broek heen, na nog even te hebben afgesloten met wat cinema gasten vertrokken we naar huis en hebben we de avond nog even afgesloten, waarbij ik goed beloond werd voor mijn volhouding in de cinema.

Nu twee dagen later, brand mijn kontje nog steeds en is hij helemaal paars geworden. Ik kijk met voldoening en vol genot terug op dit leuke uitje en hoop snel weer langs te gaan met alle leuke mensen die ik heb mogen ontmoeten op deze prachtige dag.
Bijlagen
Billetjes diezelfde avond
Billetjes diezelfde avond
Domme outfit
Domme outfit
Dave001
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Bont en Blauwe Billetjes

Bericht door Dave001 »

Dit klinkt als een heel lekker avontuur, geil, lang en mind blowing ;)
utrechtboy93
Leeftijd: 23
Contacteer:

Bericht door utrechtboy93 »

Erg leuk om te lezen! geslaagde eerste keer dus!
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Pleasuretown »

Wat heb je je belevenis geweldig mooi verwoord, ik was er zo doorheen. :) Heb helaas moeten missen dat jij werd aangepakt maar met dit verslag heb ik het als nog mogen beleven. ;) Fijn dat er een goede klik was terwijl jullie elkaar nog niet zolang kennen had ik totaal niet verwacht dit is heel bijzonder om al zo intens te spelen. Kijk uit naar je volgende ervaringen. Heel erg bedankt voor jullie spel. Succubus, Succubusdaddy en sub.
IJssel
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door IJssel »

How low can you go.
Tot bloedens toe, en niet zo'n beetje ook.
EC moet bij zichzelf te raden gaan of ze dit langer in hun ruimtes blijven tolereren.
Wel volkomen hetero. En de dame van dit gelegenheidsstel, ondergetekende dus, heeft het laatste woord :oops:
Multibanaan
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 30
Contacteer:

Bericht door Multibanaan »

Wat een verhaal, mijn visuele filmbrein maakte overuren om alle taferelen in te beelden en het las bijna als een thriller, spannend wat er steeds ging gebeuren! Zoiets heb ik in de EC nog nooit meegemaakt maar voor de volgende keer reserveer ik graag een plaatsje in het publiek
Hopelijk is Nijntje er dan ook bij om weer de achtergrond ambiantie te verzorgen :D
nijntjestout69
Geslacht: Stel
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door nijntjestout69 »

Vanuit andere ogen de dag terug te lezen :D
De dag was zo snel voorbij.
Leuk om van een andere hoek de dag te lezen.
En wie weet wat wij in erotica allenmaal nog mogen meemaken.
Er hing een hele goede sfeer.
Met respect voor elkaars ding .
En je verslag is zeker niet te lang.
Lees je zo weg net als de dag.
Die billetjes om te zitten ai.
Zelf hand afdruk lees blauwe streepjes op mijn schouder van door het vastpakken tijdens de sex :D
En voelde ik die kletsen van al die stoten van de sex een dag later nog steeds als ik ging zitten .
Groetjes nijntje
Geile krulle bol
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Geile krulle bol »

Wat een lang verhaal maar super geschreven ,al is het niet mijn ding maar fijn dat jullie er wel geil van genieten ,wat een ander er ook van zeg , lekker blijven doen haha x
Glenn4U
Leeftijd: 47
Contacteer:

Bericht door Glenn4U »

Heerlijk verslag om te lezen en mooi dat dit allemaal mogelijk is in de EC. Waar een ieder de ruimte aan elkaar geeft en betrokken kan worden waar nodig.
Honger en verlangen naar lust!
Boertje
Geaardheid: bi
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Contacteer:

Bericht door Boertje »

Mag er toch vanuit gaan dat ze zelf hebben schoongemaakt :?: :?:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten