Hallo
eerst wat over mezelf ik ben een man 53 j 1,85m 78kg lang haar lekker lijf en lekkere kont,sta voor veel open ben deels bisex hou van bdsm als sub
Ik was vandaag voor het eerst bij erotica in Hilversum en wat een lekkere zaak,vriendelijke bediening daar ook
beneden bij de sexbios eerst een beetje rondgekeken in de ruimtes zag er lekker uit de bios gay en hetereo de hokjes de gloryholes mmm
maar vooral de grotere ruimte vond ik mooi,met sling bed cynacoloogstoel mmm heerlijk allemaal
nou het duurde niet lang of ik had me uitgekleed handboeien enkelboeien halsriem om blinddoek mee spullen in de kluis gedaan in het begin nog even met een shirt aan waar chelsea op stond(voor degenen die me zagen) maar dat was later ook uit ,toen ik me beter op mijn gemak voelde.
er liep op een gegeven moment ook een man met een kortharige blonde vrouw rond, ze keken ook wat in de ruimtes zag ik net als ik.volgens mij zaten ze later in de sexbios wat met elkaar te geilen, want ik zat er even achter,maar kon door de hoge leuning niets zien
en ik ben ook weer niet zo dat ik meteen ongevraagd voor iemand ga staan kijken.
Na een poos had ik alle ruimtes wel gezien nog niet erg veel actie voor de rest ,te mooi weer buiten ik was er vrijdag 2 augustus.
uiteindelijk ging ik dan naar de grote ruimte en probeerde eerst de ...hoe heet die ook alweer..(waar je met je hoofd en handen in kan en dan gebukt staat)uit,mmm dat was lekker
ik kon niets zien was donker daar,maar hoorde wel nu en daneen man voorbij schuifelen,ook hoorde ik het stel volgens mij even,jammer dat hun niets deden ,had best gemogen(andere keer)?
na een poosje ging ik in de sling mijn ogen raakten al aan het donker gewend nu.
erde rest volgt in het volgende stukje
erotica hilversum 1e keer
- bottom
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 60
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: erotica hilversum 1e keer
hier het vervolg van hierboven
na een tijdje kwam er een man die wat keek en voelde en weer wegliep later was er weer zo een en de 3e deed hetzelfde en ging door mmm heerlijk ik werd lekker bevoeld hij trok zijn pik uit zijn broek en stopte hem in mijn gulzige mondje heerlijk al snel kwam hij over mijn gezicht klaar,dan liep hij weg(daar hou ik van)lekker gebruikt worden
daarna kwam er een ander die streelde mijn dijen bevoelde ze haalde zijn pik tevoorschij een lekker pik ook,en haalde hem langs mijn oksels en tepels ook heerlijk geil,na een poos stopte hij en liep weer weg ,maar hij kwam vaker terug en herhaalde dit dan,na een poos kwam hij klaar onder mijn oksels en op mijn borst mmm
dan na een tijdje niets meer kwam een andere grotere man binnen hij stoote in het donker op mij,en voelde meteen lekker aan me ook vroeg hij of ik het voelen aan mijn tepels lekker vond,jawel heerlijk zei ik,ik had daar al tepelklemmen ook opzitten,deze man streelde me heerlijk overal ook mijn kontje dat was het lekkerst,hij deed een condoom om en ik pijpte hem kort toen kwam hij klaar dat
was te snel jammer.
maar ja ik pijp ook best lekker
volgende deel weer hieronder
na een tijdje kwam er een man die wat keek en voelde en weer wegliep later was er weer zo een en de 3e deed hetzelfde en ging door mmm heerlijk ik werd lekker bevoeld hij trok zijn pik uit zijn broek en stopte hem in mijn gulzige mondje heerlijk al snel kwam hij over mijn gezicht klaar,dan liep hij weg(daar hou ik van)lekker gebruikt worden
daarna kwam er een ander die streelde mijn dijen bevoelde ze haalde zijn pik tevoorschij een lekker pik ook,en haalde hem langs mijn oksels en tepels ook heerlijk geil,na een poos stopte hij en liep weer weg ,maar hij kwam vaker terug en herhaalde dit dan,na een poos kwam hij klaar onder mijn oksels en op mijn borst mmm
dan na een tijdje niets meer kwam een andere grotere man binnen hij stoote in het donker op mij,en voelde meteen lekker aan me ook vroeg hij of ik het voelen aan mijn tepels lekker vond,jawel heerlijk zei ik,ik had daar al tepelklemmen ook opzitten,deze man streelde me heerlijk overal ook mijn kontje dat was het lekkerst,hij deed een condoom om en ik pijpte hem kort toen kwam hij klaar dat
was te snel jammer.
maar ja ik pijp ook best lekker

volgende deel weer hieronder
- bottom
- Contacteer:
toen de man weg was kwam er weer een man deze was het lekkerst hij wist wat hij deed merkte ik.
meteen eerst lekker voelen tepels strelen dijen ook lekker mijn pik ook pakken en werd meteen gewillig.
al snel voelde ik zijn dikke pik tegen mijn kutje,dat was nog droog dus ging niet makkelijk,maar al snel werd het beter en gleed de pik er goed in,hij neukte me met heerlijk lange langzame halen mmm genieten was dat en nog lang ook,ik zat ook lekker aan de poppers dus was extra opgewonden,ook waren er af en toe wat kijkers merkte ik.
na een hele poos kwam hij ook klaar en liep zonder woord weg mmm lekker hoor.
nog even bijkomen en dan hoorde ik een man met een vrouw in de hal,na een poos ging ik even kjkenin de heterozaal en zag daar een mooie grote langharige blonde dame een man pijpen een andere man keek toe,en ook ik keek eventjes kort,maar op een of andere manier voel ik me dan opdringerig en ga dan toch maar weg.
dus wat rondlopen weer en even in de sling hangen ook lekker gewoon rilexen
en fantaseren dat het stel mischien hierheen zou komen,ik hoorde wel even hakjes maar zag niks.
dan ging ik eruit en ging op het bed liggen op mijn buik en mijn buttplug en glijmiddel naast me,nu maar wachten,je weet nooit wat er gebeurt he ,en fantaseren en spanning blijft ook geil.
En ja gelukkig het stel kwam ook binnen ik kon het in het donker niet echt zien maar achter mij ging hij denk ik in de sling en zij pijpte hem hemels,zo te horen
meteen eerst lekker voelen tepels strelen dijen ook lekker mijn pik ook pakken en werd meteen gewillig.
al snel voelde ik zijn dikke pik tegen mijn kutje,dat was nog droog dus ging niet makkelijk,maar al snel werd het beter en gleed de pik er goed in,hij neukte me met heerlijk lange langzame halen mmm genieten was dat en nog lang ook,ik zat ook lekker aan de poppers dus was extra opgewonden,ook waren er af en toe wat kijkers merkte ik.
na een hele poos kwam hij ook klaar en liep zonder woord weg mmm lekker hoor.
nog even bijkomen en dan hoorde ik een man met een vrouw in de hal,na een poos ging ik even kjkenin de heterozaal en zag daar een mooie grote langharige blonde dame een man pijpen een andere man keek toe,en ook ik keek eventjes kort,maar op een of andere manier voel ik me dan opdringerig en ga dan toch maar weg.
dus wat rondlopen weer en even in de sling hangen ook lekker gewoon rilexen

en fantaseren dat het stel mischien hierheen zou komen,ik hoorde wel even hakjes maar zag niks.
dan ging ik eruit en ging op het bed liggen op mijn buik en mijn buttplug en glijmiddel naast me,nu maar wachten,je weet nooit wat er gebeurt he ,en fantaseren en spanning blijft ook geil.
En ja gelukkig het stel kwam ook binnen ik kon het in het donker niet echt zien maar achter mij ging hij denk ik in de sling en zij pijpte hem hemels,zo te horen
- bottom
- Contacteer:
Dat duurde nog echt lang ook ze kon het goed dus 
een ander stond te kijken want ik hoorde ze zeggen we hebben toeschouwers,dus daar hielden ze waarschijnlijk ook wel van
na een hele poos hoorde ik de man luid kreunen en ik hoorde hem klaarkomen hij had duidelijk genoten,ik hoorde hem nog vragen of ze had gemorst,nee zei ze ik heb alles netjes doorgeslikt mmm heerlijk die heb je maar weinig zulke geile vrouwen die daarvan houden
ik zei nog nou jullie hebben duidelijk genoten he?
ze kwam even naar me toe en zei zeker en maakte me een compliment over mijn lekkere billen,ik bedankte haar er ook voor,en ze vroeg of ik vastgebonden was door iemand,nee zei ik ik zoek nog iemand,(als je dit leest blondje jij mag dat best doen met hoor en meer ook)jullie beiden trouwens wel jullie lijken me een geil stel neem maar contact op als jullie interesse hebben en iemand die voor veel open staat zoeken
de aardige blonde vrouw praatte nog wat met me en mocht me een paar petsen geven op mijn mooie kontje ik kreeg er 4 van haar dat weet ik nog(mocht meer van mijn volgende keer)?
ik dankte haar ervoor en we namen afscheid van elkaar,ik hoop jullie weer eens te zijn,ik vond het leuk jullie ook hoop ik??
Nou na een poosje heb ik nog even toch zelf maar even de buttplug gebruikt jammer genoeg was er niemand meer,daarna nog even in de hetero bios mezelf lekker klaargetrokken en ineens was het 10 uur dus snel aankleden enweer naar huis
ik kom zeker vaker terug hier,mijn 1e keer was best leuk hier,liefhebbers laat eens horen waneer jullie komen kunnen we daar lekker geilen mmmm

een ander stond te kijken want ik hoorde ze zeggen we hebben toeschouwers,dus daar hielden ze waarschijnlijk ook wel van

na een hele poos hoorde ik de man luid kreunen en ik hoorde hem klaarkomen hij had duidelijk genoten,ik hoorde hem nog vragen of ze had gemorst,nee zei ze ik heb alles netjes doorgeslikt mmm heerlijk die heb je maar weinig zulke geile vrouwen die daarvan houden
ik zei nog nou jullie hebben duidelijk genoten he?
ze kwam even naar me toe en zei zeker en maakte me een compliment over mijn lekkere billen,ik bedankte haar er ook voor,en ze vroeg of ik vastgebonden was door iemand,nee zei ik ik zoek nog iemand,(als je dit leest blondje jij mag dat best doen met hoor en meer ook)jullie beiden trouwens wel jullie lijken me een geil stel neem maar contact op als jullie interesse hebben en iemand die voor veel open staat zoeken
de aardige blonde vrouw praatte nog wat met me en mocht me een paar petsen geven op mijn mooie kontje ik kreeg er 4 van haar dat weet ik nog(mocht meer van mijn volgende keer)?
ik dankte haar ervoor en we namen afscheid van elkaar,ik hoop jullie weer eens te zijn,ik vond het leuk jullie ook hoop ik??
Nou na een poosje heb ik nog even toch zelf maar even de buttplug gebruikt jammer genoeg was er niemand meer,daarna nog even in de hetero bios mezelf lekker klaargetrokken en ineens was het 10 uur dus snel aankleden enweer naar huis
ik kom zeker vaker terug hier,mijn 1e keer was best leuk hier,liefhebbers laat eens horen waneer jullie komen kunnen we daar lekker geilen mmmm
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
wat een fantastisch mooi en opgewonden verhaal
mooi dat er steeds meer genoten word in de cinema en er steeds vaker over geschreven word
helemaal toppie
hoo je snel ook eens te ontmoeten beneden
kusss lizzz
mooi dat er steeds meer genoten word in de cinema en er steeds vaker over geschreven word
helemaal toppie
hoo je snel ook eens te ontmoeten beneden
kusss lizzz
- driekeerpotent
- Leeftijd: 54
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
ja zo wil ik je ook wel ens aantreffen en lekker je lekker strelen met mn lul en je lul lekker langzaam trekken tot je net niet klaarkomt.en dan spuit ik mijn zak leeg op je tepels en loop weg zonder iets te zeggen.gewoon alleen maar doen wat ik wil.
en als je een condoom om hebt pijp ik je ook.
wie weet tref ik je een keer.
en als je een condoom om hebt pijp ik je ook.
wie weet tref ik je een keer.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
- bottom
- Contacteer:
mm klinkt ook lekker geil,ik hou er wel van om lekker zo gebruikt te worden hoor,ikga zeker vaker ernaartoe,behalve de winters dan want ik moet op de motor en heb geen auto,of ik moet met iemand meekunnen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten