Ruby's feestje 2de sessie

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Patrick666
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Ruby's feestje 2de sessie

Bericht door Patrick666 »

Wat heb ik gisteren weer genoten na 1,5 jaar alweer niet meer naar de EC te zijn gegaan. En ik had wel weer eens zin om mijn pik los te laten in de mooie weides van de EC.

Ik kwam rond 17.00 aan bij de EC, en had er zo'n zin in dat ik bijna mijn bandje voor het feest vergat mee te nemen, maar ik werd terug geroepen... en had meteen een mooi kluisje te pakken om al mijn kleding in op te bergen. Er liepen op dat moment nog alleen wat oudere mannen rond, waarvan er een tegen me begon te praten dat ik te laat was, dat er een heet feest was geweest, maar daar moest je 50 euro voor betalen.... Laat ik dat net gedaan hebben voor de tweede sessie :)... Toen de man daar achter kwam baalde hij dat hij naar huis moest... De film in de speelruimte was naar mijn smaak, allemaal bib boob girls, maar zittend onder de koude airco bleef mijn pik lekker warm in zijn jasje zitten. Rond 17.45 werd het wat drukker en was het bed netjes opgemaakt, en een aantal minuten later kwamen Ruby en haar vriendinnetje binnen...

Ondanks de airco kwam mijn kleine mannetje wel meteen omhoog uit zijn jasje, want hij wist dat zijn speelgoed binnen was... Sabine is een leuke BBW met een knap gezichtje, lekkere tieten die je stevig vast kan pakken tijdens het stoten, en een redelijke verzameling tattoo's. Haar vriendin was een blondine die ietsje ouder was met iets kleinere tieten, maar ook genoeg om stevig vast te grijpen tijdens het neuken...

De vriendin van Ruby lag het dichste bij, en bracht al meteen glijmiddel aan op haar kutje, en om zes uur zei ze dat we konden beginnen. Omdat mijn pik al knoeperd hard en in de buurt was pakte ze die meteen in haar pijpmondje. En dat beviel me goed... na een tijdje gepijpt te zijn deed ze een condoom om mijn pik, en ging ik lekker tussen haar benen zitten om haar eerst met de hand en de tong te verwennen... Na een tijdje gekreund te hebben zei ze tegen me dat ze niet spuitend klaar kon komen, dus ze had wel al in de gaten wat mijn plan was... meteen daarna stuwde ik mijn pik naar binnen en begon ik haar lekker te neuken. Ik had het gevoel dat ze er wel van genoot, en ik trok haar benen omhoog om nog net wat verder naar binnen te kunnen... na een tijdje kwam ik lekker klaar in haar, en kon de man die door haar werd gepijpt een condoompje omdoen... Nadat ik mijn pik had ontdaan van het condoom ben ik even mijn handen gaan wassen, en toen ik terug kwam was mijn pik binnen enkele seconden weer hard doordat ik Ruby bezig zag met een aantal pikken, de dames hadden bijna de hele tijd wel een pik in de mond en /of in de hand, maar veel neukers waren er niet bij... Dus ik deed wederom een condoom om, en nam nu plaats tussen de benen van Ruby.

Ook bij haar ging ik eerst op verkenning, en ik voelde dat ze al goed nat was, dus ik liet mijn eikel een paar keer over haar klit glijden alvoor ik mijn pik naar binnen liet dringen in haar kut. Terwijl ik aan het genieten was van Ruby kwam er een stelletje binnen lopen... een kleinere hete donder met een ontzettend geil snoetje en haar bebaarde vriend. Ze kleden zich allebei uit terwijl mijn pik lekker op en neer ging in de zaligmakende kut van Ruby. Toen ik mijn tweede lading van die avond in de kut van Ruby los liet ging het stelletje gezellig op de bank bij het feestje zitten kijken. Ik liet mijn pik nog een paar stoten door gaan om hem helemaal leeg te laten lopen, en ing me toen weer ontdoen van mijn gevulde condoom. Nu kon ik de dame wat beter bekijken. Ze had bruin haar in een staartje. Leek me een leuke neukteugel, mooie borsten verstopt in een zwarte BH, en een lekker lichaam met een kutje verstopt in een zwart bikini broekje. Hopende dat ze mee zou gaan feesten ging ik wederom mijn handjes wassen, en toen ik terug kwam zag ik dat alle mannen wat aan het kneden waren bij de dames, maar Ruby's vriendin had niet veel te doen.

Aangezien mijn pi alweer op halve strijdkracht stond bood ik hem weer aan aan de blondine, en die begon weer gretig te pijpen. Ondertussen genoot ik ook van de lekkere dame op de bank die op en neer keek van de dames naar de film naar de pikken en naar haar partner. Op een gegeven moment vroeg een man of ze mee ging doen, waarop ze zei dat ze geen bandjes hadden. Hierop antwoordde de gek dat ze dan helemaal niet in de ruimte mocht zijn... Gelukkig stond de beschermengel van Ruby er bij en die zei dat hij dat wel bepaalde. Dus het stelletje bleef gelukkig zitten. Schijnbaar werd de man er nerveus van als er een lekkere vrouw aan de zijkant meekeek, dus ik zei voor de grap dat ze nog niemand had gebeten, waarop zij reageerde dat ze dat wel eens deed... mijn pik werd meteen een centimeter langer, en ik moest Ruby's vriendin neuken, van daaruit had ik een goed uitzicht op de soms bijtende beauty. Mijn pik gleed weer heerlijk in dat lekkere kutje, en toen ik brullend klaar kwam keek het bijtstertje me even aan.... wat was ik graag in haar klaar gekomen... maar dit was ook lekker.

Toen ik terug kwam van het toilet vroeg ik of ik op de armleuning mocht zitten naast haar. ze vroeg netjes of ik liever niet op de zitting zelf wou, maar ik wou niet te opdringerig zijn dus ik zei at dat niet hoefde... op de terugweg dacht ik... misschien was het niet uit netheid dat ze het zei, maar uit ondeugendheid... Zijwaarts op haar neerkijkend was mijn pik weer meteen hard, en stond ik weer even op om de vriendin van Ruby hard te palen... Ruby had al drie mannen die haar aan het kneden waren als een stuk brood, en de vriendin had alleen maar een pik om op te sabbelen, dus voor de derde keer in de avond mocht ik genieten van de sappige kut van Ruby's vriendin met het uitzicht op de nog steeds kalm zittende beauty die af en toe haar vriend wat mysterieus toefluistert.... Voor de vierde keer die avond kwam ik lekker klaar... Ik weet niet of er nog iets uit de leiding kwam, maar het gevoel was lekker...

Door de drie lekkere aanwezige dames was na het handjes wassen mijn pik al meteen weer hard, maar ik ging toch even naast bijtertje zitten, na een tijdje met mijn pik gespeeld te hebben ging ik weer even bij Ruby zitten om ook met haar borsten te spelen, eigenlijk wou ik weer gewoon neuken, dus ik deed mijn condoom om en trok Ruby's benen omhoog om mijn pik goed naar binnen te duwen... Ruby's eerste opmerking was... Joepie... ik mag ook weer eens iets anders doen... Niet goed als een vrouw dat tijdens een neukpartij moet zeggen bij een gangbang :) Ik genoot met volle teugen, en kwam weer lekker klaar, omdat er niemand klaar stond om het stokje over te nemen besloot ik mijn pik er uit te halen en even over te gaan op wat bef en vinger werk. Hier reageerde Ruby goed op, dus ik ging er lekker mee door... op een punt voelde haar kutje zo lekker nat aan dat ik besloot om haar te gaan verwennen met mijn hele hand, dus waar eerst twee vingers haar natte kutje ingingen gingen er nu vier vingers in haar soppende kutje op en neer... Daar werd ik zo geil van dat ik mijn pik nogmaals naar binnen heb geduwd... Wat een geil genot...

inmiddels waren we al een uur en twintig minuten verder, en ik had nog maar 10 minuutjes, dus ik besloot me nog even af te trekken met het uitzicht op bijterje. Het plekje op de armleuning was nog vrij, dus ik begon lekker met mijn pik te spelen. Na een tijdje begon er ook leven te komen bij bijtertje en haar vriend... Ze pakte de pik van haar vriend vast terwijl hij zijn hand in haar slipje liet glijden... helaas hield ze de hand aan mijn zijde veilig verborgen onder de vingerende arm van haar vriend, dus die maakte niet de beweging waar ik de hele tijd op had gehoopt... maar dat mocht de pret niet drukken, is altijd een genot om een mooie meid te zien spelen... voor de zesde en laatste keer kwam ik klaar op de het geweldige feestje... Toen ik mijn kleren aan had bedankte ik de dames, en ik had het gevoel dat bijterje me misschien nog wel had willen bijten, maar helaas... In de winkel stond nog een leuk stelletje te winkelen, weet niety of zij ook nog de bios in zijn gegaan, wan dan baal ik al helemaal dat ik niet in de buurt woon :)

Toen ik 2,5 uur later weer terug was in Limburg heb ik me nog eens heerlijk afgetrokken op de twee party girls en op het zaligmakende bijtertje... En nu ik klaar ben met typen ga ik het denk ik nog eens een keertje rustig over doen...

groet,
Patrick

p.s. Hopelijk komen er nu niet meer van die vragen over hoe iemand er uit ziet, en of het de moeite waard is...
Mannen, als dames zich aanbieden via het forum, ga dan gewoon... Het valt nooit tegen, en zowel, dan weet je dat voor de volgende keer.
kiss
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ruby's feestje 2de sessie

Bericht door kiss »

Erg leuk om te lezen hoe jij het ervaren hebt! Was geil om toe te kijken terwijl je Ruby en haar vriendin volspoot. Blij dat je even dat grapje maakte over bijten, maakte het iets luchtiger na die opmerking over bandjes :) Maar nu niet gaan denken dat ik echt bijt hè ;) Als je net wat langer gebleven was, had je kunnen zien dat ik hele andere dingen doe dan bijten...
Patrick666
Leeftijd: 47
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

daar was ik al bang voor... ben ik weer voor het zingen de kerk uit gegaan...
In je ogen zag ik wel behoorlijk wat pittigheid, dus ik gok dat je nog goed hebt genoten. Je bent in ieder geval een heerlijke meid om te zien... hopelijk heb ik de volgende keer meer geluk :)
Rickjsw
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Rickjsw »

Bijten is prima als een onderdeel van het spel...na de pain ook altijd graag de pleasure!
Kiss, het verslag gaat eigenlijk over jou als rode draad, met de spanning of hij je nu wel
of niet mocht nemen...jouw mood was er op dat moment kennelijk nog niet.
Is het je verder bevallen en kom je eens terug in dit mooie speelparadijs?
Uschi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Heerlijk verslag
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
First timer
Leeftijd: 42
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door First timer »

Goedemorgen,

Mooi verslag.

Ik was de 2e sessie ook aanwezig. Was mijn eerste ervaring in de EC en met een gangbang dus was allemaal nog erg wennen voor mij moet ik zeggen. Maar man wat heb ik er wel van genoten.

Ik had geen idee wat me te wachten stond toen ik er rond half 6 naar binnen liep. Er zaten al wat mannen te wachten maar verder was er weinig te beleven voor mijn gevoel. Dat veranderde wel toen de gangbang begon.

Ok heb eerst even zitten kijken en daarna ben ik bij ruby gaan staan die me vrij snel in haar mond nam. Omdat ik niet iemand ben die heel vaak achter elkaar kan komen ben ik daarna weer even gaan kijken en een rondje gaan lopen.

Ook ik was aangenaam verrast dat er op een gegeven moment een stel binnen kwam lopen om te kijken. En inderdaad wat een ondeugende blik had die dame. Ik heb een tijd op de andere bank gezeten en was leuk om te zien hoe ze ook aan het genieten waren van wat er allemaal gebeurde.

Wat mij opviel was dat het soms wel een beetje stil viel en dat er vrij weinig werd gezegd. Dat had ik niet verwacht. Omdat het mijn eerste ervaring was was ik zelf ook erg stil moet ik bekennen.

Op een gegeven moment vroeg de vriendin van Ruby of iedereen uitgeblust was. :lol: Omdat ik op dat moment weer behoorlijk hard was heb ik me aangeboden. Zij heeft een wat steviger aanpak wat pijpenstelen betreft en dat beviel mij wel. Ik heb haar even flink in haar mondje kunnen stoten wat erg geil was. Daarna heb ik er een condoom om gedaan en haar ook nog even lekker geneukt. Was voor mij wel even wennen om dat te doen terwijl je bekeken wordt. En ik had dan ook wat moeite met goed hard blijven maar wat een ervaring was dit.

Uiteindelijk toen het was rustiger was bij ruby op het bed gaan liggen en heerlijk klaargekomen met haar tongetje op mijn eikel.

Wat een leuke ervaring was dit...

En wat betreft het stel... Ik was dus wel wat langer aanwezig. Ik heb haar niet zien bijten maar wel wat andere dingen zien doen. Ik denk dat je aanwezige mannen allemaal wel onder de indruk waren van haar "kwaliteiten" ik vond de reactie op haar gezicht ook geweldig toen ze mocht van haar vriend. Was erg leuk en geil om haar bezig te zien.

Ik ben me daarna gaan omkleden en heb iedereen bedankt voor de gezelligheid. Dit gaan we zeker nog een keer proberen en dan hoop ik wat assertiever te zijn. :D
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Het was een geweldige dag, en wat een "rode oortjes" verslagen.... top.
27 september is Ruby back in Amersfoort ;)

Goed weekend iedereen.

EroticaCinema
Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten