Hoi Tonijntje,
Wat een heerlijk slank mooi lijf heb jij, kan niet wachten om je te ontmoeten in de EC. Ben jij het type dat een voor een bemind wil worden of mogen het ook meerdere minnaars tegelijk zijn….? Zelf ben ik een slanke jongensachtige stoere man die het niet erg vind om te delen, wordt opgewonden van het idee dat je jezelf lekker ongeneerd gaat laten verwennen…..
Alvast een dikke zoen
Gr Rubin
ik kom weer eens langs op dinsdag 14 september
- Rubindream
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: ik kom weer eens langs op dinsdag 14 september
Ik houd ik wel van delen....Rubindream schreef: ↑13 sep 2021 16:18 Hoi Tonijntje,
Wat een heerlijk slank mooi lijf heb jij, kan niet wachten om je te ontmoeten in de EC. Ben jij het type dat een voor een bemind wil worden of mogen het ook meerdere minnaars tegelijk zijn….? Zelf ben ik een slanke jongensachtige stoere man die het niet erg vind om te delen, wordt opgewonden van het idee dat je jezelf lekker ongeneerd gaat laten verwennen…..
Alvast een dikke zoen
Gr Rubin
Meerdere minnaars tegelijk, heerlijk
Tot morgen
Alvast een likje terug
Xxx
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: ik kom weer eens langs op dinsdag 14 september
Hi geile dame
Ik ben eem mooie travo vrouwelijke type met sportief body midden 30 en mijn vriend ook zeer sportief en speels
Wij willen graag bij jouw party zijn Ik ben niet zeker of ik op tijd kan zijn maar gaar het proberen
Pretiige dag en een super party gewenst x
Ik ben eem mooie travo vrouwelijke type met sportief body midden 30 en mijn vriend ook zeer sportief en speels
Wij willen graag bij jouw party zijn Ik ben niet zeker of ik op tijd kan zijn maar gaar het proberen
Pretiige dag en een super party gewenst x
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten