ik ben een zeer onderdanig slaafje en het lijkt me erg geil om eens samen met een meester (of dominant stel ) eens lekker vernederd te worden tijdens de naturistendag ..de meester bepaald wat er gedaan word en het enige wat ik om heb is een halsband en polsboeien ..zo kan ik geen kant op ..heb je intersse om een slaafje aan het werk te zien en wil je graag de touwtjes in handen hebben ?? laat het me even weten dan kunnen we voor dinsdag even contact hebben hierover ..
slaafje Peter
dominant gezocht voor naturistendag
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: dominant gezocht voor naturistendag
Da's jammer. Was ook niet helemaal mijn idee van een naakt en naturisten dag. Kun je niet op een sm dag komen?
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
laten we niet vergeten dat een ieder zijn eigen wensen ten uitvoer mag brengen zolang er respect is voor elkaar dus vind jammer dat mensen denken te kunnen bepalen wie waar wel en niet zijn eigen ding mag doen.
-
- Leeftijd: 35
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Dank je wel Jack voor je reactie ..
vind het ook erg jammer dat sommige mensen bepalen wat er op die dag gaat gebeuren .. er word echt niemand vermoord of zo hoor die dag .. door dit soort mensen loopt vanzelf de bios leeg ..
heel jammer dat je gewoon niet zelf je ding mag doen op die dag omdat misschien andere mensen zich eraan storen .. denk dat ik deze dag (waar ik de vorige keer zeer van genoten heb ) maar oversla dit keer ..(met het vervelende gevoel dat bepaalde mensen gaan bepalen wat wel en niet mag ) ..
beetje jammer ..
Peter
vind het ook erg jammer dat sommige mensen bepalen wat er op die dag gaat gebeuren .. er word echt niemand vermoord of zo hoor die dag .. door dit soort mensen loopt vanzelf de bios leeg ..
heel jammer dat je gewoon niet zelf je ding mag doen op die dag omdat misschien andere mensen zich eraan storen .. denk dat ik deze dag (waar ik de vorige keer zeer van genoten heb ) maar oversla dit keer ..(met het vervelende gevoel dat bepaalde mensen gaan bepalen wat wel en niet mag ) ..
beetje jammer ..
Peter
-
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
o ja voor ik het vergeet
mocht je nog leuke geile ideeen hebben voor de naturistendag ..vraag dan eerst even wat Sir Humpalot ervan vind ..voordat hij zich eraan gaat storen ..(want dat willen we natuurlijk niet hebben toch ?? )
mocht je nog leuke geile ideeen hebben voor de naturistendag ..vraag dan eerst even wat Sir Humpalot ervan vind ..voordat hij zich eraan gaat storen ..(want dat willen we natuurlijk niet hebben toch ?? )
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Allemaal een beetje water bij de wijn doen. Dan komen we er best wel uit ! Ik vind ook dat iedereen hier wel een punt heeft. Je kan je inderdaad afvragen of een SM sessie iets met naturisme te maken heeft. Aan de andere kant is het juist de bedoeling dat iedereen, weliswaar met respect voor de anderen, mag doen wat hij of zij lekker vind. Gelukkig leven wij in een land waar dat kan en mag, wees daar zuinig op !
-
- Geaardheid: homo
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Contacteer:
Uitgerekend "Sir" Hampelot gaat tussen de regels gelezen bepalen wat wel en wat niet kan gebeuren.
Gezien het gebruik van de titel wekt hij de indruk dat a) hij een master op sm-gebied is en/of b) een ieder naar hem te luisteren heeft.
Bovendien wordt hier vergeten dat er iedere dag, iedere week en tijdens ieder themadag praktijken gebeuren waar een ander zich aan zou kunnen storen.
Gezien de woonplaats van bovengenoemde vraag ik me af of de Regulierdwarsstraat of NieuweZijdsVoorburgwal dan niet eerder zijn simpieter is.
Verder het naakt zijn sluit sm niet uit, integendeel: een slave hoort altijd naakt te zijn.
Gezien het gebruik van de titel wekt hij de indruk dat a) hij een master op sm-gebied is en/of b) een ieder naar hem te luisteren heeft.
Bovendien wordt hier vergeten dat er iedere dag, iedere week en tijdens ieder themadag praktijken gebeuren waar een ander zich aan zou kunnen storen.
Gezien de woonplaats van bovengenoemde vraag ik me af of de Regulierdwarsstraat of NieuweZijdsVoorburgwal dan niet eerder zijn simpieter is.
Verder het naakt zijn sluit sm niet uit, integendeel: een slave hoort altijd naakt te zijn.
ik ben slankgebouwd, gay, bdsm-slaaf/bottom.
lieve mensen,
dit is weer zo'n discussie die uiteindelijk nergens toe leidt. Laten we het gezellig houden hier op het forum en laat een ieder in zijn waarde.
Dank jullie wel.
Groetjes
dit is weer zo'n discussie die uiteindelijk nergens toe leidt. Laten we het gezellig houden hier op het forum en laat een ieder in zijn waarde.
Dank jullie wel.
Groetjes
Gebruikers op dit forum: menj en 7 gasten