Hallo mensen,
Ik ben sinds enige tijd lid van dit forum en wil heel graag een keer naar de gay cinema komen. Het lijkt me heerlijk om een geile film te bekijken en mezelf langzaam uit te kleden om me helemaal naakt af te trekken terwijl anderen me begluren. misschien wil ik ook wel spelen met leuke mannen maar ik ben zo bang voor een soa. Neuken gaat natuurlijk altijd met condoom maar wat kan ik doen zonder risico's. Kan ik me laten pijpen of zelf pijpen zonder risico van een soa ? Wordt er van je verwacht dat je speelt met anderen in de cinema of kan je gewoon je eigen gang gaan ? Wat zijn de drukste avonden ? kan niet wachten om een keer te komen.
mvg
Peter
Ik zit op gaygate.nl profiel is princedutch
Wil een keer langskomen
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Wil een keer langskomen
hoi princedutch,
leuk dat je wilt komen en jammer dat je al zo lang wacht.
gewoon lekker gaan en genieten, en je mag doen wat je zelf wilt je bent helemaal
niet verplicht om wat met anderen te doen maar geef wel duidelijk aan wat je wil.
En met een beschermend jasje er om heen hoef je niet bang te zijn voor een soa.
Geniet ze.....
Groetjes
Chance
leuk dat je wilt komen en jammer dat je al zo lang wacht.
gewoon lekker gaan en genieten, en je mag doen wat je zelf wilt je bent helemaal
niet verplicht om wat met anderen te doen maar geef wel duidelijk aan wat je wil.
En met een beschermend jasje er om heen hoef je niet bang te zijn voor een soa.
Geniet ze.....
Groetjes
Chance
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Wil een keer langskomen
sluit ik me helemaal bij aan,ik pijp ook graag mannen maar de meeste trekken terug als ik er een condoom om wil doen,mannen denk om je gezondheid!!!!
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast