Maandag 7-03 Lottemooi

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
masseur
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Maandag 7-03 Lottemooi

Bericht door masseur »

Je gaat ieder geval niet met lege mond weg butterfly
butterfly
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door butterfly »

Nou....wij waren rond 15.00 binnen en konden alleen nog een sporttas krijgen voor onze kleren. Toen we achter waren zagen we dat er wel 30 man was verzameld rondom lotte...en meer wachtten nog. Dat was werkelijk een geile bedoening voor haar...maar voor ons wat te heftig. Ik werd meteen overal betast...dat was wel even geil maar ik vond het echt teveel. Ik moest mijn vriendje vertellen dat ik niet meer wilde...en natuurlijk luisterde hij. Dus we zijn eigenlijk meteen weggegaan. Ik had er vroeger moeten zijn...dan was het allemaal wat langzamer gegaan en had ik ook nog kunnen genieten van zoveel pikken. Jammer...volgende keer zal ik daar aan denken. Jaloers op lotte!!!😁😁
Mamba95
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 28
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Mamba95 »

butterfly schreef: 07 mar 2022 17:04 Nou....wij waren rond 15.00 binnen en konden alleen nog een sporttas krijgen voor onze kleren. Toen we achter waren zagen we dat er wel 30 man was verzameld rondom lotte...en meer wachtten nog. Dat was werkelijk een geile bedoening voor haar...maar voor ons wat te heftig. Ik werd meteen overal betast...dat was wel even geil maar ik vond het echt teveel. Ik moest mijn vriendje vertellen dat ik niet meer wilde...en natuurlijk luisterde hij. Dus we zijn eigenlijk meteen weggegaan. Ik had er vroeger moeten zijn...dan was het allemaal wat langzamer gegaan en had ik ook nog kunnen genieten van zoveel pikken. Jammer...volgende keer zal ik daar aan denken. Jaloers op lotte!!!😁😁
Over die drukte en ongevraagde ongein, kon ik je ook wel vertellen
Jezelf verneuken, is ook neuken ;)
geileman30
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door geileman30 »

Ongein? :D Die knappe vrouw heeft gouden handen!

Rond 13:00 was ik alvast in de cinema. Ik had natuurlijk het forum in de gaten gehouden, ze kondigde immers aan in maart een bezoek te brengen aan de cinema
Half twee: wachttijd is op de helft. Kwart voor twee: nog even volhouden. 14:00 , aftellen maar. Lotte komt binnen en begroet iedereen.
De kluisjes waren vol en Lotte heeft wat ruzie met de opbergtas, de kijkende meute maakt het haar er wellicht niet relaxter op.
Ze besluit (en zij heeft daar de leiding in) om naar de heterocinema te verkassen, ik sluit me aan de in de polonaise. Het feest kan beginnen. Lotte zit in de stoel en begint haar buurman te af te trekken, als snel wordt ze betast en besluit ze ook van haar andere hand gebruik te maken. Als snel ben ik de gelukkige, maar wat kan zij een handjob geven zeg! Ik kom dan ook binnen 20 sec al klaar! Ik verzekerde haar, er komt een tweede ronde.

Ik besluit mij even terug te trekken bij het bed, ik moet me weer even opladen. Ondertussen gaat het feest in de heterocinema verder en soms neem ik even een kijkje.
Ik besluit dat ik klaar ben voor de tweede ronde. Ik sta weer in de rij en na mijn brullend klaargekomen voorganger ben ik aan de beurt. Ze kietelt mijn ballen en trekt heerlijk aan mijn penis. Mijn lange lichaam begon te trillen van genot. Ik kom stevig klaar, als kwam dat uit mijn tenen. Ik verzekerde haar dat er een derde ronde zou komen, "grootspraak" geageerde ze. Ze had helaas gelijk.
Aan het eind van haar opdracht geeft ze iedereen de gelegenheid om over haar heen te spuiten terwijl ze op de grond ligt.
Na een voltooid Picasso schilderij en een huidverzorgende behandeling verder, besluit ze te douchen. Voor mij is het tijd om naar huis te gaan.

Lotte.. je was geweldig en ik zie jouw nieuwe aankondiging graag te tegemoet.

Gr. X Geileman30
Laatst gewijzigd door geileman30 op 07 mar 2022 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
jesse2000
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door jesse2000 »

Voor een e.v.t. volgende keer ik er ook een minimum leeftijd waar ik aan moet voldoen voor u
Theo55
Leeftijd: 66
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Theo55 »

Ook ik was op tijd in de cinema, vooral vanwege de kluisjes. Dus maar naar de hetero cinema om te relaxen waarbij ik af en toe ietwat weg doezelde. En toen ging mijn interne vrouwenalarm af. Kennelijk had Lotte het pand betreden en even later hoorde ik haar vrolijke lach. En daar verscheen Lotte in al haar stralende naakte schoonheid. Tot mijn niet geringe blijdschap ging ze naast me zitten. Ze vroeg het eerst heel netjes. Wat is het toch een schat. Uiteraard gaf ik stamelend en stotterend aan dat ik het een eer zou vinden. Vervolgens zei ze dat ze koude handen had en legde er één op mijn been. Ik ging bijna door de grond van de kou maar hield me natuurlijk groot en zei dat het best meeviel. Ik wilde net aangeven dat ik wel een beter plekje wist maar dat had ze zelf al bedacht. Niet alleen mooi maar ook intelligent. Haar andere hand belandde dus op mijn intieme delen. Ze wenkte een ander man naar voren en begon hem ook te bewerken. Voor ons beiden kwam er wat olie aan te pas en kon het feest echt beginnen. En een feest was het. Nog een paar andere mannen mengden zich in het spel en kregen ook aandacht. Niet alleen mooi en intelligent maar ook nog multitasken. Andere man en ik kwamen ongeveer tegelijk klaar als bij een fotofinish. Vandaar dat ze mijn moment even gemist had en vrolijk doorzwengelde. Gezamenlijk onderzoek toonde aan dat een deel van mijn bijdrage naast haar was beland waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik hoop dat de andere 67 heren dat gemis goed gemaakt hebben.
Wat mij opviel was hoe rustig en netjes alles er aan toe ging alsof er geen testosteron te bekennen was.
Lotte, bedankt. Je was fantastisch.
(mooi, intelligent, multitaskend en fantastisch)
Ray1975
Leeftijd: 46
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Ray1975 »

Ook ik was vrij vroeg al bij EC. Kon zelfs nog een kluisje uitzoeken. Tegen tweeën hadden zich aardig wat heren verzameld in de heterobios en de centrale ruimte. En daar was de prachtige Lotte. Na wat uitkleden (het is tenslotte ook naaktdag, waar Lotte een enkele heer ook nog op heeft gewezen :D ) nam ze plaats op de eerste rij in de heterobios. Hoe zij elke man weet te beroeren met hand en haar blik is magisch. En nog humor ook. Heerlijk om te zien hoe ze voor iedereen (jong of oud, als je maar respect hebt) de tijd neemt.
Uiteindelijk heb ik mij aangesloten bij het team dat haar mooie gezichtje mocht raken. Vrees dat ik misschien wel per ongeluk je oog heb geraakt. Excuses.
Maar wat zag je er prachtig uit Lotte! Hopelijk tot snel weer!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Fuzzie, jayjay1826 en 17 gasten