Donderdag ochtend, ik kleed mij thuis vast sexy aan omdat ik weet dat ik vandaag naar EC Amersfoort ga .
Mijn verlangen is groot ,
Ik doe wat spullen in een tas en zit al in de auto voordat Hubby er is .
We gaan op weg en in de parkeergarage tref ik mijn Bull MR Elvis. Liet onder mijn jas zien wat ik droeg en werd gelijk geïnspecteerd. Snel wat lekker foto’s gemaakt voor het fotoboek
Gezamenlijk lopen we naar binnen.
Na een leuk ontvangst door Danielle gaan we door de deur naar binnen.
Na een ‘ hallo’ zijn jullie Bikerscouple , trek ik mijn hoge rode laklaarzen aan en plaats de tepelklemmen.
Mijn Bull klikt mijn riem aan mijn collar !! En wij lopen een rondje .
We worden gevolgd door de aanwezige mannen.
Ik denk Yes, ze vinden mij leuk!!
Dan kijk ik ff in het rond . Mijn ogen plagen de mannen. Ik lok en vraag met mijn ogen voor meer.
Ik neem plaats op de bank en ga mijn Bull zalig pijpen. Met diepe halen en veel slijm slik ik lekker zijn lul naar binnen.
Nu mag ik ook de mannen om en om gaan pijpen . Dit doe ik met volle overgave . Ik geniet hier zo van .
Er volgt de een na de ander . Jammie. Sommige spuiten al snel . Ene Gerrit Willem zei “ben pas 5 min binnen !!!
Ik word door mijn Bull op het bed gelegd en hij gaat mij zalig diep neuken . In de tussen tijd pijp ik er lustig op los . Mijn ogen zoeken naar meer !!
Elke man kijk in aan . Kom jij ook bij mij , vraag ik met mijn ogen .
We hebben ook lol onder elkaar omdat mijn fiets maatje er ook is .
De sfeer was echt gezellig.
Ik voel verschillende mannen die mij neuken . Ik ben de tel kwijt van het klaarkomen .
Mijn kut is nat en heet . Ik squirt ook in de rondte .
Het is SUPER lekker.
Mijn Bull en Hubby houden goed overzicht en ik geloof dat de mannen ook genieten van mijn geile lijf en kop!
Ik heb ook nog de sling onveilig gemaakt.
Uiteindelijk neukt mijn geile Bull mij vol zaad en er wordt nog gewisseld met een nieuwe harde lul die ook klaarkomt in zijn condoom het blijkt Koen te zijn .Man man ik geniet en heb genoten!!
Om 16u ben ik schoon gedoucht weer op weg naar huis .
Ik heb een big smile on my face !!
Mannen ik dank u voor deze oh zo geile en lekker middag!
Komen jullie volgende keer weer .
Ik laat weten als ik weer kom .
Mijn ogen gaan jullie weer verleiden en mijn mond en kut ook .
Super bedankt . Slet Mona en mannen.