lekker gespoten

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
venga
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

lekker gespoten

Bericht door venga »

Afgelopen woensdag 5 oktober kwam ik in de cinema, snel even tussendoor, ik had 1,5 uur
Het verrast mij dat er nog niks is geschreven, maar ik trof twee dames. De ene werd al lekker klaarge maakt door drie mannen waarvan 1 donkere meneer. Daarnaast stond een stel geheel naakt toe te kijken.
Ik werd daar wel geil van. Na wat voorbereidingen en mn kleren in het kluisje gedaan te hebben, ben ik bij haar gaan zitten. Al snel schoof haar mondje over mijn grote pik. Haar tong was van grote klasse. Ik had zin om bij haar naar binnen te glijden en stelde voor om dit onder het beeldscherm van de hetero cinema te doen. Zoals gezegd hebben we heerlijk liggen vrijen. Mn pik lekker bij haar naar binnen geschoven. Van twee kanten hoorde ik geluidjes. Van haar en boven mij van de film. Hierdoor helemaal het gevoel in een grote orgie te zitten.

Bijzonder was dat we met 5/6 man 2 vrouwen te verwennen hadden. Ik moet zeggen het voelde als een lux cinemabezoek en wil bij deze het stel nog heel erg bedanken. We zijn een paar dagen verder en ik geniet nog steeds van het bezoek.
folie32
Contacteer:

Re: lekker gespoten

Bericht door folie32 »

Zo dat klinkt als een hele gezellige boel! Jammer dat ik het gemist heb. Was je er woensdagmiddag of avond?
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

Met het idee dat het niet te druk zou zijn 's avonds, na het bezoek van Laura 's middags, waagden we het erop en ja hoor.
We hebben weer genoten. Niet teveel mannen en 2 dames, we zijn verwend mmmmmmm
Dat het een geile boel was, was wel duidelijk.

Ik was degene die door 5 mannen tegelijk werd gestreeld, getongt, gelikt, heb zelf ook aan de mannen gezeten en heb me dus heerlijk laten verwennen en genoten van een aantal geweldig lekkere stijve pikken.

En inderdaad de donkere jongen was geweldig, lekker fris, schoon en gewillig, en vol initiatief...erg lekker om mee te maken, ook voor Lee, we hebben deze jongen nog samen gepijpt, een heerlijke belevenis.
Een spermadouche en een neukbeurt tot slot, de avond kon niet meer stuk.
Kort voor tienen was iedereen weg en hebben Lee en ik nog heerlijk liggen navrijen op het matras.

Kortom het was weer een genot...

Lee en Sue
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Edja
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Edja »

Het was voor mij de tweede keer hier in de Cinema en het was inderdaad een heerlijke geile belevenis. Zelf ben ik niet zo dat ik me gelijk opdring aan de dames in kwestie en daarom verplaatste ik me, na nadat mijn koffie op was, naar de bios toen de eerste dame door een aantal heren onder handen werd genomen. Aan het soppende geluid te horen was ze vanaf het begin al super Geil .....
Echter toen ik in de bios kwam werd de tweede dame heerlijk verwend op het matras. Het maakte mij geil waardoor ik me niet kon houden, mijn kleren uittrok en in mijn short de show ging bekijken. De film trok mijn aandacht volgens mij niet meer zo. Nadat de tweede heer ik kwestie klaar was gekomen vertrokken ze uit de bios.
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en ben uiteindelijk toch ook bij het grote matras gaan kijken waar iedereen aan zijn "trekken" kwam. De opwinding nam het van mij over en ik kon me niet weerhouden om een van de dames zachtjes te strelen en met mijn kruis zachtjes over haar voet te schuiven. Tijdens het masseren openende ze haar benen en kreeg ik de mogelijk haar heerlijk te vingeren. Ze liet er geen gras over groeien en even later stonden we te zoenen en masserde ze zachtjes mijn harde natte pik. Nadat ze heerlijk trillend klaar kwam heeft ze me nog gepijpt en lekker leeggetrokken.
Al met al een super ervaring !
Groetjes,
Ed
venga
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door venga »

Als eerste Edja, wat geweldig dat je lekker geil werd van het schouwspel en toen zelf ook hebt meegedaan. Het wind mij op dat jij je kleren aan het uitrekken was terwijl ik de tweede dame lag te neuken onder het scherm.

Andersom was ook het geval. Sue en Lee, hou me op de hoogte via een PB. De volgende x wil ik graag een x met jullie meedoen. Want jullie waren echt super geil.

Ik vraag me af, doen jullie ook aan anaal? Lijkt me best leuk om samen met een andere man een sandwitch te maken. Heerlijk om bij een vrouw een x alle gaatjes te vullen. Het is maar een idee. Bij mij hoeft niets en mag alles

Ook Sue en Lee, dank jullie wel voor de prachtige show
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Koster en 17 gasten