Persoon (stel) gezocht die maandagavond 17-10 bij naaktdag waren!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Jongenn20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Persoon (stel) gezocht die maandagavond 17-10 bij naaktdag waren!

Bericht door Jongenn20 »

Hey,

Afgelopen maandagavond heb ik de naaktdag bezocht. Rond 19:30 uur stond ik tegelijk met het stel dat ik zoek de kleren in het kluisje te doen en was ik zoals altijd even de kat uit de boom aan het kijken.

In de hetero zaal zat een stel waarvan de vrouw bloedmooi was. Ze spraken Engels en waren er voor het eerst en vooral opzichzelf. Helemaal goed natuurlijk. Zag er lekker uit, maar jullie zoek ik niet ;)

In de gloryholes in de darkroom ging een ander stel een hokje in. Ondanks dat ik niet kon zien hoe het er daar aan toe ging zoek ik jullie! Ik heb de vrouw heerlijk gevingerd door de gloryhole wat echt super voelde!
Zo nu en dan stak ik mijn stijve lul door het gat en dammnnn wat werd ik heerlijk afgetrokken. Lang geleden dat ik zo stond te genieten.

Ik heb omdat het door de gloryhole was niet kunnen zien of het de man of vrouw was die dat deed. Maar aangezien ik kort daarvoor je warme natte kutje aan het vingeren was denk ik de vrouw.

Ik kom dolgraag met jullie in contact. Dus als jullie dit lezen, stuur me gerust een pb! :)
Vinta
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Persoon (stel) gezocht die maandagavond 17-10 bij naaktdag waren!

Bericht door Vinta »

Hallo Jongenn20,

ik was maandag ook in de cinema en idd dit/deze 2 stellen gezien.
De dame in het glory na jouw ook mogen vingeren en even later zelfs mogen neuken terwijl ik haar clitje vingerde afwisselend met haar lekkere tietjes te betasten.
Ze was idd super geil en had het ook zwaar met het gebukt staan tijdens het neuken en pijpen in het kleine hokje.

Mocht je wat van ze horen hoor ik het graag hoop dat ze vaker komt.

Ook het andere stel met de idd bloedmooie vrouw hoop ik dat ze zich goed vermaakt hebben en dat iedereen jullie met respect behandeld hebben aangezien jullie iets meer op julliezelf waren.

Gr Anton
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten