spelletje doen?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: spelletje doen?

Bericht door Vinroo »

Als je het zo stelt, heb je gelijk....Vin vindt het idd geil om toe te kijken als ik dingen doe bij andere mannen of andere mannen bij mij natuurlijk....
Maar zoals ik in mn laatste berichtje als zei, Vin weet dat ik het eng vind om me over te leveren aan een ander (maar indirect lever ik me dan natuurlijk over aan Vin, want uiteindelijk gebeuren er alleen maar dingen met mij die hij wil) en misschien lijkt het hem juist daarom wel weer extra spannend. Maar uiteraard houdt hij wel de touwtjes in handen en dus was mijn vraag naar echte Dominante mannen misschien een beetje onduidelijk.....zoals ik later in een aanvulling al zei: misschien is het voor dominante mannen wel te lastig om "te delen" en moest ik de vraag aan passen en de "gewone"mannen aanspreken.....wat ik (we) in ieder geval niet zoeken zijn mannen die onderdanig zijn en dus zoeken we mannen die niet al teveel afwachten, het spelletje begrijpen en een beetje doorpakken....maar dat allemaal natuurlijk wel met respect naar mij én Vin.
Kortom, lastige vraag, blijkt....maar er komt vast uiteindelijk een leuk scenario uit tevoorschijn :)

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Uiteindelijk is het in pistache hetzelfde als in vanilla. Zoveel stellen zoveel wensen en SM is niet te vatten in een zin en er is ook niet een juiste manier. Elke discussie hierover acht ik bij voorbaat zinloos en mensen die menen in deze de wijsheid in pacht te hebben moeten zichzelf maar eens afvragen waarom ze bij hun buren niet in discussie gaan of je nu de missionaris of het hondje moet doen in de slaapkamer.

De wisselwerking geloof ik wel en het gaat zowel om de D als om de s. Als beiden er niet iets uithalen dan is het contact zinloos en gezien de moeite die SM-ers nemen om hun sex-leven in te kleuren wellicht des te zinlozer.

Toch vind ik het verschil wel aanmerkelijk aanwezig tussen D/s en wifesharing en al helemaal t.a.v. cuckold.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
Exhibitionist JJ
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Exhibitionist JJ »

Vinroo schreef:de "gewone"mannen aanspreken.....wat ik (we) in ieder geval niet zoeken zijn mannen die onderdanig zijn en dus zoeken we mannen die niet al teveel afwachten, het spelletje begrijpen en een beetje doorpakken....maar dat allemaal natuurlijk wel met respect naar mij én Vin.
Kortom, lastige vraag, blijkt....maar er komt vast uiteindelijk een leuk scenario uit tevoorschijn :)
roos
Roos & Vin, zo (zie quote) spreekt het mij ook het meest aan. Dan is het een opwindend scenario voor alle partijen. Ik zou er graag een keer aan mee doen. Heb deze discussie met stijgende interresse gevolgd, en het kan ondertussen zo in een studie boek over dit spannende maar ingewikkelde onderwerp opgenomen worden (dat bedoel ik als groot compliment). Ik zou jullie zo wie zo graag een keer ontmoeten. Blijf vooral uitbundig genieten van elkaar !

Groetjes van JJ.
Heerlijk naakt ontspannen. Alles lekker lang en langzaam doen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten