Zaterdag 17 december

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
nijntjestout69
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Zaterdag 17 december

Bericht door nijntjestout69 »

Zaterdag komen we weer.
Zin in heel veel piemels.
Hou van neuken
Pijpen
Alles safe.
Geen gepriegel met vingers mijn doos moet nog langer mee.
Borsten worden graag verwend. Door tong mond en handen.
Niet in mijn tepels knijpen en er aan draaien.
Delen en netjes op je beurt wachten.
Liefst wordt ik door meerdere mannen genomen
Zaterdag.
😋
Mini gangbang
hoop er begin middag te zijn tot ?
nijntjestout69
Contacteer:

Re: Zaterdag 17 december

Een van mijn pakjes
Een van mijn pakjes
20220120_112307_resize_90.jpg (298.64 KiB) 2560 keer bekeken
poitr61
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door poitr61 »

mmmmmm
ik kijk er naar uit
groet poitr
looking for older women!!
DonBob
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door DonBob »

Lijkt mij heerlijk jouw eens te verwennen. Hopelijk tot vanmiddag!
nijntjestout69
Contacteer:

Zin nog even bedenken wat ik aan ga doen.
Iets met makkelijk overal bij en geil.
Denk zwart of rood of zwart rood.
Hoop op veel gezelligheid
grannylover
Leeftijd: 62
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: BBW
Contacteer:

Bericht door grannylover »

je ziet er altijd super geil uit
ik kom lekker van je geniete
graanylover
Shino
Leeftijd: 27
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Shino »

Ben er rond 4u zijn jullie er dan nog
nijntjestout69
Contacteer:

Als het allemaal goed gaat zeker nog wel!
Rudie
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Rudie »

Deze middag al vroeg, natuurlijk te vroeg om niets te missen. Maar het was het wachten zeker waard. Het is een zeer gezellige en geile middag geworden. Met duidelijke regels van Nijntjestout en der man. Met ongeveer 8 actieve mannen en een paar kijkers. Geen haantjes gedrag en iedereen is volgens mij zeker wel aan zijn trekken toe gekomen. Elkaar met respect behandeld en zo hoort het ook. Tussen alle actie door nog even lekker met z'n 5 kunnen babbelen over van alles en nog wat. Helaas moest ik net voor sluitingstijd weg, maar dat zeker wel met een tevreden en bevredigend gevoel.
Tot een andere keer. :P
P. s. Ik was degene met het witte shirt die geen genoeg van je kon krijgen.
Chandon
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Bericht door Chandon »

Met Nijntje stout was het gisteren goud.

Ik vernam dat Nijntje en haar man zaterdag richting de ec in Arnhem zouden gaan komen.
Toevallig (je houd het niet voornogelijk normaal als mannen dat zeggen is t een zwaar verzinsel) moest ik id buurt van Arnhem zijn..Dusver t was was het al lang geleden mijn bezoek in Arnhem en ik wou Nijntje ook wel eens meemaken.
Dus ik vanuit Ams met het treintje richting Nijntje.
Kraakt dat t vriest. Eigenlijk nog brak van de “avond” daarvoor zoekende naar “warmte”.
Alles zat natuurlijk tegen. Kattenvoer op, missende boodschappen die nog gehaald moesten worden sleutels kwijt etc etc(iets wat schijnbaar menselijk is)en dan nog werkzaamheden op t spoor. Eindelijk aangekomen op station Arnhem Velperpoort. Ideaal als je dit 2 baans stationetje uitloopt naar beneden gaat en de weg oversteekt dan loop je zo tegen de ec aan. Binnengekomen(alweer 16uur wel ad late kant door omstandigheden )en wel de entree geregeld en hop met mijn goed gedrag naar boven. K hoorde wat mensen en een vrouwenstem gezellig kletsen. Ik m’n spullen ih kluisje en liep de zaal in waar t grote bed staat.
En daar lag Nijntje. Een supermooie, vrolijke gezellige meid met heerlijke borsten lag daar gezellig met 2 mannen om haar heen te kletsen terwijl ze gevingerd werd en haar man was ah observeren vanaf t bankje. Best gezellig ik begon ook mee te kletsen over alles en niets.De sfeer was goed. T schijnt voordat k binnenkwam was er al een gangbang gaande met Nijntje begeleid door haar man,maar de meeste waren na een uur alweer “klaar”en weg.
Van het socializen kwam t een naar t ander.
Een man begon aan haar borsten te zitten. De ander werd afgetrokken. Ze lag daar op het bed te kronkelen van genot.
De een aan de linkerkant werd gepijpt terwijl de ander zijn condoom om deed en dauwde zijn enorm lid in haar spleetje en begon haar ritmisch te pompen. Ik streelde haar zachtjes van haar benen over haar hele lichaam.
Toen zei de man in kwestie (ik weet niet hoe je heet maar je kwam me wel bekend voor van de ec).” Changé” volgens mij(verbastering van Engels met Frans accent voor de fun.) nou ik “change “wel hoor. (Als ik t goed verstond😆). Vond t wel toepasselijk aangezien mijn pseudoniem mijn a.k.a Chandon is ih gangbang/swingers wereldje.
Ik stak mijn jonge heer in dat o zo heerlijk strakke kutje. Ervoor ook nog even geproefd. Heerlijk zoet. Wauw dat voelt echt plezierig strak aan. Mijn lul werd steeds stijver in haar. Ik begon ritmisch ze was heerlijk ah kreunen. Steeds harder en langere stoten klets! Klets! Klets! Luidden het id Ec Arnhem. Terwijl ze heerlijk haar man zijn keihard lid ah afzuigen was.Na een tijdje en bijna tot t hoogte punt even een plaspauze ingelast. Nijntje naar het toilet. Komt ze terug en zegt” toilet is bezet”. Wij nog zeker met z’n 3en een kwartier ah kletsen …toilet nog steeds bezet. K dacht als k toch moet laat k ook maar ff checken.
Ik “hallo!” En bonkte op de deur .
Schrok iemand wakker ofzo leekt t op.
Ikzo “er moet een dame naar t toilet!”
Hij”ok!” Was die gast gewoon op de plee in slaap gevallen!😂😂😂😂😂. Tjeezus Christ dat verzin je toch niet dat je in een sexbios in slaap valt en ook nog eens op t toilet! Al met al de de tijd strijkte. Ook door die gast op de pot waar we op ah wachten waren🤬. Daar ging onze “vrijtijd”.
Het was 17.30 en de cinema sluit om 18.00 en meestal komen ze al een kwartier voor sluit aanzetten.
Ik tegen nijntje “wat wil je wat we gaan doen” zij”hetgeen wat ik altijd wil doen en zin in heb”.
Haar man, Nijntje en ik waren overigens nog de enige id zaal met het grote bed overgebleven. Ow ja hoogstwaarschijnlijk ergens “die ene kerel” maar die zou toch blijkbaar wel weer ergens in een hoekje in slaap zijn gevallen.
“Ok” op mijn beurt”ronde 2”?
Ik zoog aan die heerlijke tepels en zoende haar in haar nek. Gingen rustig naar t bed. Ik stond zij lag halverwege t bed terwijl k haar begon te penetreren.
Haar man ging ook meedoen. Terwijl ik haar neukte duwde hij zijn lul diep in haar mondje (gulzig en wel was ze lekker ah pijpen)) en greep haar bij haar keel terwijl hij ritmisch in dat zalige bekkie van haar pompte. Ze werd helemaal geil kreunde van genot ze werd van 2 kanten gepenetreerd!
Dus ik met mijn uithoudingsvermogen zo lang mogelijk doorgaan want t was immers bijna sluit.
Dit keer minder hard maar daarintegen niet minder lekker. Ze ging helemaal los.
Ik doorgaan met neuken zij haar man doorzuigen omdat we wisten t is bijna sluitingstijd. En ik kwam in een keer heftig klaar tegelijkertijd met haar! Ze kronkelde nog wat na van genot.
Net toen onze orgasmes voorbij waren kwam de eigenaresse naar boven met een collega en riep “we gaan sluiten” . Wij zo van “wij zijn toevallig net klaar/gekomen”.
De hoogtepunten waren een exacte timing met het afronden van de dag van de mensen die werkzaam waren.
Goed getimed Nijntje 😉.
Wij met z’n drieen naar de kluisjes. Buiten de cinema nog even gezellig nagekletst Nijntje en haar man nog even een sigaretje opgestoken. En vervolgens na deze gezellig leuke en geslaagde dag vervolgden we weer onze eigen paden. Ik nagenieten van het mooie Arnhem.
Waar ik overigens ook nog eens groot gedeelte van mijn leven heb weten te besteden. (Waarniet in Nl. Ik was namelijk reizende student van het land met kost en inwonen en veel stappen en shoppen naast school)En vervolgens weer verder met de dagelijkse gang van zaken😊.

Was een leuke dag terima kasih Nijntje en haar man😉
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten