Aangeboden gratis aan te vragen mooie dikke lange lul wordt gebracht...warm aanbevolen...hij vind neuken lekker en wordt graag gepijpt hij is lief en houd er van om gestreeld te worden met je mond en tong om zijn kopje.. :ugeek:liefhebbers mogen gerust een pb tje sturen voor een date liefst amersfoort of hilversum of natuurlijk prive ...
Befkoning pussylikker neukslet en soms stiekem beetje bi dus een mooie schone en hygienische piemel ook wel eens lekker 75 procent hetero 25 procent bi
Hey,
Ik ben Maltrover en nieuw hier, ik oriënteer me vooral op Amersfoort en ben een hetero man op zoek naar plezier (dames en stellen) Sportief lijf, bovengemiddeld geschapen en oraal ingesteld. Zo af en toe ga ik ook met een vriendin het boevenpad op. Zij is bi en beiden zijn we gek op exhibitionisme. Massage, edgen, squirten, sloppy blowjobs zijn dingen waar ik/we blij van worden.
Bijlagen
074e67c5-af8b-464d-ab3f-1714872c3391 (1).jpg (139.58 KiB) 1255 keer bekeken
Bovengemiddeld geschapen (21×6) en gebruiker van Mysize 69 condooms. Altijd in voor spannende voorstellen en lekkere geile glijerij. Lekker in opbouw, veel orale verwennerij en lekker ruige seks
Ziet er goed uit zou je vriendin wel eens willen zien top hoor lekker geil
Befkoning pussylikker neukslet en soms stiekem beetje bi dus een mooie schone en hygienische piemel ook wel eens lekker 75 procent hetero 25 procent bi
Bovengemiddeld geschapen (21×6) en gebruiker van Mysize 69 condooms. Altijd in voor spannende voorstellen en lekkere geile glijerij. Lekker in opbouw, veel orale verwennerij en lekker ruige seks
Heerlijke neukertje hoor moet ik zeggen super kutje ja daar wil.ik hem wel in stoppen om lekker te verwennen nice