een middagje kringlopen op 31 december 2022

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
red_heat
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

een middagje kringlopen op 31 december 2022

Bericht door red_heat »

In Barneveld zitten een stuk of 5 kringloopwinkels dicht bij elkaar, waar ze vaak leuke spullen hebben voor weinig :P en een slet en ik hadden een lui middagje,dus wij kringlopen afstruinen.
Blijken ze daar in de biblebelt oudjaar ook als kerkelijk te zien en zijn ze allemaal dicht zonder dat op google te vermelden @#$%
Dus een nieuw plan: op naar Amersfoort. een leuke stad met van alles en TOKO TJIN, waar ik nog wat van nodig heb.
Terwijl we door de binnenstad lopen op weg naar toko tjin bedenk ik mij dat er vlakbij een sex winkel is, met eronder een "erotic cinema" , waar ook wel eens gangbangs etc georganiseerd worden en ik wel eens in de shop geweest ben, maar nog nooit in de
"cinema" en vertel dat slet. Die heet in dit verhaal niet voor niets slet en is ook nieuwsgierig.

Eenmaal binnen lijkt het een gewone sexshop en we weten totaal niet wat wat is en ik vraag de persoon achter de balie of we ook in de kelder mogen kijken. De medewerker staat verbaast, want er is geen kelder, wel een cinema waar allemaal spannende dingen gebeuren zegt hij, maar als we alleen even snel willen kijken zijn we niet welkom. Ik zeg dat ik ze ooit ben tegengekomen op fetlife en het ijs is gebroken. Na wat instructies over telefoon gebruik etc mogen we gratis naar binnen als stel !

We komen in een donkere ruimte terecht waar kluisjes zijn en een wulpse dame zich schaamteloos presenteert onder een douche achter een glaswand aan een stuk of 8 geile mannen. Er zijn dus nu 2 vrouwen en 9 mannen binnen en dat is wel een schok voor slet, die nog erg nieuw is deze wereld, maar we kijken even rustig naar de wulpse dame en ondertussen vinger ik slet een beetje warm.

We hebben een gevecht met het kluisje in het donker en daardoor breekt het ijs een beetje met de mannen en komt slet nog ietsje meer op haar gemak en ze trekt haar panty uit, waarop ik gelijk ook haar string uit trek en haar even hard laat klaarkomen onder het toeziend oog van de rukkende mannen.

We besluiten even koffie te drinken en er blijkt buiten een rook hut te zijn, waar we even rustig kunnen kijken hoe we ons voelen, want we waren hier totaal niet op voorbereid.

Slet blijkt één jonge man wel wat dichterbij te willen laten, maar de andere mannen moet ze niets van hebben verteld ze in de rook hut. Terug in de ruimte met de mannen trek ik al haar kleren uit en gooi haar tegensputterend op het gangbang bed in het midden van de ruimte en begin haar te beffen. De mannen blijven netjes en vragen of ze iets mogen doen, waarop ik tegen de jonge man zeg dat hij wel met haar tieten mag spelen. Slet zegt nog even “alleen jij” tegen hem en eigenlijk ook tegen de andere mannen. Slet komt klaar op mijn tong. Mijn pik doet niets door de spanning, maar voor ik het weet heeft slet de pik van de jonge man in haar hand en trekt hem aan zijn pik naar haar mond en begint er gulzig op te zuigen.

Ik ben op een bepaald moment wel klaar met beffen en wil ook gepijpt worden, dus zet slet ergens op de grond op haar knieën en probeer toch een stijve pik te krijgen, terwijl ik de jonge man naast mij trek zodat ik een fantasie van haar kan waar maken. 2 Piemels om te pijpen!

Aan de andere kant naast me komt nog een man met een harde pik staan en daarnaast nog 1 en daarachter nog 1. Slet gaat lekker en pakt de pik van beide mannen naast me met haar hand en pijpt mij, maar ik pak haar hoofd en breng haar mond naar pik nummer 3 waardoor haar hand naar pik nr 4 gaat en ze die even later ook ik haar mondje heeft. Ik zeg dat de man erachter ook nog moet en die laat zich dat geen twee keer zeggen en dan is het kringpijpen compleet.

De alternatieve titel van dit verhaal is:

Van Kringlopen naar Kringpijpen
Chandon
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Re: een middagje kringlopen op 31 december 2022

Bericht door Chandon »

Haha was nice. Slet is zeer vaardig in pijpen 😀
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten