Wie is Isaura?
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Wie is Isaura?
Hi, ik zag een mededeling voorbij komen dat 10 januari Isaura weer langs komt, alleen kan ik verder niks over haar vinden. Wie is ze precies, heeft iemand iets meer informatie?
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 60
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Wie is Isaura?
Beter zoeken ... kijk bijvoorbeeld bij aankondigingen en zoek daar (vergrootglas boven de berichten) op Isaura. Maar het kan op meer manieren
-
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
En anders gewoon proberen. Iets wat vollere belgse dame. [verwijdert door beheer].
Nam een vorige keer een leuke vriendin mee. Slank, Spaans achtig. Ina meen ik. Hopelijk dinsdag weer.
Nam een vorige keer een leuke vriendin mee. Slank, Spaans achtig. Ina meen ik. Hopelijk dinsdag weer.
Ja Ina is er ook bij. Hoop dat het doorgaat dit keer, ik meen dat de laatste keren onverhoopt werd afgeblazen door ziekte/corona….
-
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Isaura is de naam maar haar assistente de drive, meestal is Isaura wat passief en maakt Ina dat goed. Eigenlijk snap ik de formule niet en is de foto van Isaura is te oud en is ze in het echt vol (niet negatief) en niet wat je verwacht als je de foto ziet.
-
- Contacteer:
Toch weer nieuwsgierig en ik naar de EC, blijkt alleen Isaura er te zijn en ca. 25 mannen, een anti climax dus en ben weer gegaan. Jammer verkeerd gegokt, heb verder niets tegen de dame maar ik mis de passie, het is allemaal zo lafjes.
-
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Helaas was Ina afwezig. Isaura moest dus alleen de mannen bezig houden.
Blijft toch raar dat dat gisteren (want ook al door ziekte afwezig in Dedemsvaart) al bij hen bekend was maar er tot nu aan toe in de advertentie (op SJ bv) niets wordt aangepast en bij EC er ook niets over gemeld wordt als je binnen komt. Ook niets over dat de avondsessie niet doorging.
Maar goed, zeker het pijpen doet ze erg lekker. Maar met twee dames heb je toch wat meer afwisseling op de dag.
Blijft toch raar dat dat gisteren (want ook al door ziekte afwezig in Dedemsvaart) al bij hen bekend was maar er tot nu aan toe in de advertentie (op SJ bv) niets wordt aangepast en bij EC er ook niets over gemeld wordt als je binnen komt. Ook niets over dat de avondsessie niet doorging.
Maar goed, zeker het pijpen doet ze erg lekker. Maar met twee dames heb je toch wat meer afwisseling op de dag.
-
- Contacteer:
Ik vond het compleet waardeloos en pijpen is lafjes €50 aftikken en genaaid worden letterlijk en figuurlijk. It's all about the money helaas.Ray1975 schreef: ↑10 jan 2023 21:38 Helaas was Ina afwezig. Isaura moest dus alleen de mannen bezig houden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten