woensdagavond 19 oktober
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: woensdagavond 19 oktober
Het dreigt inderdaad wat uit de hand te lopen zo. Ik kreeg al heel veel overenthousiaste persoonlijke berichten van mannen die aangeven mij morgen even 'hard te komen neuken' en berichten van soortgelijke strekking.. Zoals db81 terecht opmerkt, is dat niet de bedoeling. Ik heb heel concreet met drie mannen afgesproken. Ook een beetje in de wetenschap dat meestal niet iedereen komt opdagen, want twee is voor mij ook prima. De rest mag kijken wat mij betreft, dat is niet verboden. Zo stond het ook in mijn oorspronkelijke oproep. Dat om de verwachtingen een beetje te temperen. Als ik moet doen wat er allemaal wordt aangenomen in alle berichten, dan ben ik nog niet jarig. 

-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 20
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hey Deborah , wat jammer dat je mij niet hebt uitgenodigd.
Mag ik wel weten waar je te vinden zult zijn met de mannen waarmee je afgesproken hebt?
Ik zou namelijk dolgraag toekijken, dat wil ik niet missen!!
Ik hoop wat van je te horen
Mag ik wel weten waar je te vinden zult zijn met de mannen waarmee je afgesproken hebt?
Ik zou namelijk dolgraag toekijken, dat wil ik niet missen!!
Ik hoop wat van je te horen
-
- Leeftijd: 27
- Contacteer:
jammer dat je niet wil ik ben geen kijker wil je kutje hahha maar ja succces
-
- Leeftijd: 27
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
En, hoe was het?
-
- Leeftijd: 20
- Contacteer:
inderdaad, vertel eens hoe het was ?
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
ja hoe is het afgelopen ?
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
- Vinroo
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Wij waren er even na 9 uur om eens te kijken hoe het zou zijn als een vrouw een aankondiging had gedaan op het forum.
Het was best druk om het grote bed en Deborah genoot er wel van geloof ik.
Het was een beetje stilletjes vonden Vin en ik en ik voelde me bijna een storende factor toen ik even een bakje koffie pakte en het apparaat nogal veel lawaai maakte
Later bleek dat wij niet de enige waren die dat vonden, want de vriend/man van Deborah begon er ook al over....maar geloof dat, ondanks de stilte, iedereen wel aan zn trekken is gekomen. Alleen dat de mannen lekker over haar borsten klaar zouden komen, heb ik niet gezien....maybe next time?
We hebben nog even getwijfeld of we ook nog even wat spannends zouden gaan doen ergens in de bios,opgewarmd door alle activiteit op het bed, maar er was niet al teveel tijd meer voor helaas....
Nog even gebabbeld met Deborah en man/vriend en toen maar huiswaarts. Al met al genoeg opgewarmd om er thuis nog even over door te praten
roos
Het was best druk om het grote bed en Deborah genoot er wel van geloof ik.
Het was een beetje stilletjes vonden Vin en ik en ik voelde me bijna een storende factor toen ik even een bakje koffie pakte en het apparaat nogal veel lawaai maakte

We hebben nog even getwijfeld of we ook nog even wat spannends zouden gaan doen ergens in de bios,opgewarmd door alle activiteit op het bed, maar er was niet al teveel tijd meer voor helaas....
Nog even gebabbeld met Deborah en man/vriend en toen maar huiswaarts. Al met al genoeg opgewarmd om er thuis nog even over door te praten

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
- Vinroo
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ik was wel benieuwd naar het commentaar van de aanwezige mannen en van de 'deelnemers'....van 1 van de mannen begreep ik dat het voor hem de 1e keer was dat hij zoiets deed....hij leek me aardig onder de indruk
hoe is het nu,na een paar dagen ? Hihi!
Roos

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
-
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Tja, wat valt er aan het verslag van Roos toe te voegen? Ik was 1 van de ‘deelnemers’/uitverkorenen. Ik zat al een tijdje in de filmzaal, toen ik door 1 van mijn ‘collega’s’ werd gehaald. Ik had niet door dat Deborah en vriend al binnen waren gekomen. Deborah, een droom van een vrouw, was naakt onder een lange leren jas. Na een korte kennismaking mochten wij haar ‘uitpakken’. Voor mij blijft dat altijd een onwennig moment, ditmaal versterkt door de inderdaad zwijgzame menigte. Mijn collega, die D. al eerder had ontmoet, ontfermde zich over haar en inmiddels was ook collega nummer 2 gearriveerd. Toen ik mijn kleren in het kluisje had gelegd werd D. inmiddels op de bank gebeft, terwijl ze collega 1 pijpte. Daarna verplaatste de handeling zich naar het grote bed.
Al snel werd D. geneukt, waarbij ze duidelijk liet merken dat ze het naar haar zin had. Het precieze verloop weet ik verder niet meer, maar op een gegeven moment vond ik het nodig om een condoom om mijn pik te doen en toe te slaan. D. leek van de wereld, ze lag de hele tijd met haar ogen dicht en gaf af en toe goedkeurende geluiden. Naar mijn idee hebben we zo een flinke tijd liggen neuken. Het kan zijn dat Roos inmiddels was binnengekomen, want toen ik even opkeek zag ik een aantrekkelijke, mij onbekende, vrouw vooraan staan (later bleek dit inderdaad Roos te zijn). Tegelijkertijd werd ik me bewust van het publiek, dat tot ruim 20 man leek te zijn aangegroeid, en nog steeds in doodse stilte gehuld. Een vreemde gewaarwording, want je realiseert je ineens dat je het middelpunt van een show bent. Sterker: je bent zelf de performer!
Ik ben in ieder geval zeker aan mijn trekken gekomen, ik heb Deborah 2 keer geneukt: eerst missionaris en na een korte opfrisbeurt (waarbij een collega het van me overnam) nog een keer op zijn hondjes. Het einde kwam onverwacht: ik stelde een time-out voor, die D. aangreep om te gaan plassen. Omdat het inmiddels tegen tienen liep werd de sessie niet hervat en ben ik dus geen tweede keer klaargekomen. De toeschouwers waren net zo geruisloos verdwenen als ze waren verschenen. Voor mij leek het alsof ik uit een soort roes wakker werd, wat natuurlijk ook zo was!
Deb en vriend: bedankt!
Al snel werd D. geneukt, waarbij ze duidelijk liet merken dat ze het naar haar zin had. Het precieze verloop weet ik verder niet meer, maar op een gegeven moment vond ik het nodig om een condoom om mijn pik te doen en toe te slaan. D. leek van de wereld, ze lag de hele tijd met haar ogen dicht en gaf af en toe goedkeurende geluiden. Naar mijn idee hebben we zo een flinke tijd liggen neuken. Het kan zijn dat Roos inmiddels was binnengekomen, want toen ik even opkeek zag ik een aantrekkelijke, mij onbekende, vrouw vooraan staan (later bleek dit inderdaad Roos te zijn). Tegelijkertijd werd ik me bewust van het publiek, dat tot ruim 20 man leek te zijn aangegroeid, en nog steeds in doodse stilte gehuld. Een vreemde gewaarwording, want je realiseert je ineens dat je het middelpunt van een show bent. Sterker: je bent zelf de performer!
Ik ben in ieder geval zeker aan mijn trekken gekomen, ik heb Deborah 2 keer geneukt: eerst missionaris en na een korte opfrisbeurt (waarbij een collega het van me overnam) nog een keer op zijn hondjes. Het einde kwam onverwacht: ik stelde een time-out voor, die D. aangreep om te gaan plassen. Omdat het inmiddels tegen tienen liep werd de sessie niet hervat en ben ik dus geen tweede keer klaargekomen. De toeschouwers waren net zo geruisloos verdwenen als ze waren verschenen. Voor mij leek het alsof ik uit een soort roes wakker werd, wat natuurlijk ook zo was!
Deb en vriend: bedankt!
Dikke XL paal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten