films

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
mikewensink
Geaardheid: bi
Contacteer:

films

Bericht door mikewensink »

Ik kom af en toe in Amersfoort maar wat me opvalt is dat we films wel erg matig zijn. Waarom geen betere kwaliteit films van wat betere filmsterren (rocco, savanna, etc...) in plaats van de huidige films. En zou het niet een idee zijn zelf films te kunnen afdraaien? Mike
wouter
Contacteer:

Re: films

Bericht door wouter »

dat klopt, en als je vaker in de week komt dan zie je weer dezelfde film...maar je hebt gelijk het zijn niet altijd de beste films.
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

Tja smaken verschillen heren. Is gewoon een kwestie van even naar de balie lopen en vragen om een andere film. Is niet zo moeilijk en doen ze met alle plezier. De medewerkers achter de balie kijken de films zelf namelijk niet en zijn ook niet helderziend. Dus voor hen een beetje moeilijk inschatten wie welke film leuk vind.

Dus gewoon ff een verzoeknummertje indienen en ze regelen het voor je.

Gr. en veel kijkplezier.
FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
wouter
Contacteer:

Bericht door wouter »

je hebt gelijk FEM het is ook zo...maar ja soms is klagen ook wel weer even leuk hihi... ik hoop je gauw weer eens te zien hoor....je was pas geweest hè??? snik!!!!!
knuffelstel2820
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door knuffelstel2820 »

Nou wij komen binnenkort ook een keertje weer kijken... Misschien dat me sletje dan wel meer doet ;) ;) ;)

Maar nog zekers een keer de sfeer proeven
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

Klopt, klagen is soms best lekker :lol: Maar klaag dan over iets waar geen oplossing voor is te bedenken zo snel :lol: :lol: :lol:

Ja ben donderdagavond geweest. En ook toen hadden we een slechte film, en een andere gevraagd. En ondertussen heb ik zelf maar voor het entertainment gezorgt in de filmzaal als afleiding. Hadden de mannen in elk geval wat te kijken en te doen :D

En dat beviel alle partijen volgens mij uitstekend!!! Heb heerlijke pikken gezogen en in mijn kutje en kontje mogen ontvangen. En op het eind lekker ondergespoten door een paar mannen al liggend in een bios-stoel.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
EroticCinemaTeam
Contacteer:

Bericht door EroticCinemaTeam »

Wat voor de één een kwalitatief goede film is is voor de ander minder aansprekend. Elke week wordt er op zorgvuldige wijze een selectie gemaakt van de te draaien films in de filmzalen waarbij wij proberen een zo breed mogelijk publiek aan te spreken. Suggesties zijn altijd welkom.

Met vriendelijke groet,
EroticCinemaTeam
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Gauloises, HHL en 29 gasten