Er zijn verplichte sportcompetenties, dus vandaag is het tijd voor mijn andere hobbies.
Inbox berichten van de EC en wat spannende appjes voorspellen veel goeds voor vandaag.
Met de eerste zomerse dag van het seizoen, ben ik vandaag ook deelnemer aan de spannendste
EC dag van 2023.
Meerdere stellen en heerlijke subjes..ik wil graag onderzoeken of ze zoet zijn en gehoorzaam zijn...
dan verdienen ze lekkers. En anders? Meester Piet en Sexboy weten als geen ander hoe ze de zweep
moeten hanteren om hun subjes te laten gehoorzamen.
Ik kom binnen en volg het spannende spel van Meester Piet, Sexboy, Kinkygirl88 en Roos.
Kinkygirl heeft een heerlijk nauwsluitend latex pakje aan, waarin haar borsten vrij spel hebben. Ze zit op de rand
van het bed en verwent twee grote pikken. Ik flirt met Roos die er fantastisch uitziet in haar zwarte outfit met een hele
mooie collar om haar nek en voeten. Roos wordt op het bed genomen door Benno en aangemoedigt door Meester Piet.
Roos toont zich een waardig subje door Benno zelf ook wild te berijden.
Ik trek snel mijn eigen zwarte speel outfit aan en ben klaar voor de grote sprong......als Meester Piet besluit dat de subjes
wel aan pauze toe zijn. De eerste helft van het spel is gespeeld. Benno wenst me met een grote grijns een prettige 2e
helft en vertrekt....met een grote glimlach op zijn gezicht.
Ik maak een praatje met Chandon en de meesters. De sfeer is gemoedelijk. Ik ga even bij Roos kijken.
Het zwarte latex pakje van Roos ligt op de grond. Ik bied aan haar te helpen met haar rode lingerie setje.
Meester Piet heeft dit voor haar uitgezocht. En hij heeft goede smaak! Roos heeft luxe rood setje van fijne stof.
Door de fijne stof zijn twee heerlijke borsten met heerlijke tepels zichtbaar...die heerlijk opgewonden voelen als ik
ze in mijn handen neem. Een knap en ondeugend gezichtje kijkt mij aan in het felle licht van het toilet.
Terug in de grote zaal besluiten de meesters dat de 2e helft van start ga.
Sexboy vraagt om condooms. Er gaat een nieuwespel starten. Chandon tovert twee condooms tevoorschijn.
De mannen laten zien hoe je een geile girl girl scene opzet. Roos en Kinkygirl berijden rijden samen een mega vibrator
die hun kutjes oprekt. Onder de strakke begeleiding en wat opzwepende slagen slagen ze erin het forse gevaarte
diep in zich te laten gaan. De beide dames zijn niet verlegen...ze bespelen het publiek en kijken zelfbewust naar
opgewonden mannen...waarvan ik zie dat er steeds meer binnenkomen.
Na een opwindend spel mogen de subjes weer door echte pikken verwend worden.
En ik doe mee met de aktie!
Ik lig in het midden van het grote bed en voel hoe de heerlijke tong van Roos over mijn eikel streelt. Eerst zachtjes, maar
daarna in een heerlijk strak tempo. Ik speel met haar mooie ronde borsten en piercings. Roos zakt door haar knieen
en diverse mannen mogen haar heerlijk doggy nemen.
Recht voor me heb ik uitzicht op Kinkygirl. Kinkygirl heeft een heerlijk lichaam en ogen die twinkelen als smaragd...ze gaat steeds
dieper door haar knieën. Sexboy en Meester Piet zorgen er voor dat de subjes zich zo aanbieden dat ze diep geneukt kunnen worden.
Kinkygirl is een prijswinnend schrijfster, maar wat mij betreft ook een prijswinnend sextalent! Ze heeft zo'n controle over haar kontje en kutje
dat de mannen hun zaad in grote hoeveelheden over haar heenspuiten. Vervelend is dat we laten van Kinkygirl horen dat mannen haar
toch in het gezicht spuiten. Heel jammer! Daarom is het soms ook beter een gecontroleerd spel te spelen met mannen en vrouwen die
er echt een feest van maken!
In de bonte kluwen subjes en opgewonden mannen heb ik Roos weer gevonden.
Chandon biedt zich aan en samen besluiten we Roos te bedienen van nummer 4.....
Roos begint te trillen en te schudden op haar benen.
Meester Piet zegt me dat er nog 5 minuten speeltijd is. Ik neem het over van Chandon.
Wat een uitzicht heb ik op twee mooie vollen billen...die mij uitdagend plagen.
Ik geef er een tik op en maak een wilde rit op Roos...met de laatste krachten komen we samen tot een heerlijk hoogtepunt!
Sexboy en Meester Piet binden de subjes soepel vast. Ze willen al het zaad van de aanwezige mannen ontvangen over hun mooie
borsten. En iedereen doneert met gulle gaven!
En dan...is de 2e helft voorbij!
We praten nog wat na met Sexboy, Meester Piet, Kinkygirl en Roos...bedankt voor het mooie spel en op naar veel nieuwe ervaringen!
Het is half drie...en volgens onze informatie begint om drie uur de 3e helft van deze zinderende zaterdag!
Over de 1e en 3e helft waarschijnlijk straks meer in andere verslagen...de EC was vol spanning, lust en verleiding..met veel liefhebbers die
kunnen aanvullen wat ik (nog niet) heb beschreven...