Zaterdag 29 april 2023
De dag dat we samen met ander stel die we al eerder hebben ontmoet naar EC gaan. Meneer had mij donderdag ervoor verteld wat we zouden gaan doen. Dit wordt een fijne geile dag bedacht ik mij. Super leuk stel wat we al eerder hadden ontmoet en hopelijk veel mannen dit wordt geweldig.
Zaterdagochtend eerst lekker ontbijt samen daarna tijd om te gaan douche mezelf klaar maken voor de middag. We moeten nog best een eindje in de auto dus veel tijd om na te denken is er nog niet. Nu eerst zorgen dat alles netjes kaal en schoon is. Haar en make-up doen en de tas samen vullen. De setjes worden uitgezocht door meneer. Het zwarte setje mag ik alvast thuis aandoen is voor later makkelijker.
Spullen pakken, auto in en onderweg naar EC. Eenmaal aangekomen bij EC is bevriend stel al binnen dus we gaan snel naar binnen toe. De vriendelijke dame verteld ons nog de regels en geeft ons een kluis sleutel. We gaan naar binnen de donkerte overval ons dat is wel heel erg wennen. We zien al snel ander stel en er zijn gelukkig al aardig wat mannen aanwezig. Om om te kleden gebruik ik even de zaklamp op mijn telefoon want ik zie echt weinig. Om even te aarden roken we eerst nog even een sigaret.
Terug naar binnen doen we nog even een rondje om de omgeving te verkennen. Het besluit wordt genomen om in cinema te starten. We lopen gezamenlijk naar de cinema en de mannen volgen gewillig. Linda en ik gaan vooraan in de stoelen zitten. Meneer dacht daar anders over ik mocht mezelf even voorstellen aan alle mannen die daar stonden. Onwijs ongemakkelijk al die mannen die je gewillig aan staan te kijken. Zo goed als ik kan raap ik de moet bij elkaar om te vertellen wie ik ben. Ondertussen was bij Linda door sexboy tape om haar ogen gedaan ze kon hierdoor niks meer zien. Nadat ik verteld had wie ik ben en hoe oud ik ben vertelde Meneer de regels voor die middag. Zowel Linda als ik werden tegen het bed aangezet kontjes naar achteren. Meneer en sexboy begonnen ons met floggers te bewerken. Als snel kwam er een man voor mij zitten die ik heerlijk mocht gaan pijpen. Naast mij gebeurden ook al van alles maar was vooral bezig de mannen te plezieren en de zweep op te vangen.
Toen meneer klaar was met de zweep kwam er een man achter mij staan. Eindelijk een lul in meneer zijn kutje! Ik werd heerlijk gevuld zowel in kutje als in mondje. De mannen wisselde tussendoor zodat zoveel mogelijk hun beurt met mij kregen. De ruimte was wat beperkt dus gingen we terug naar de ruimte met grote bed en kluisjes. Linda en ik werden naast elkaar gelegd op onze rug. Zo konden de mannen goed gebruik maken voor ons kutje, mondje en handjes. Kutje mond en handjes werden dan ook al snel weer gevuld.
De mannen neukten heerlijk, Meneer kwam naast mij staan en begon af te tellen. De man die mij aan het neuken was ging langzamer ik vroeg hem aub door te gaan harder. Meneer kwam bij 0 en ik kwam heerlijk klaar terwijl de man mij goed door neukte. Meneer en sexboy vonden het tijd voor een pauze.
Even wat water en frisse lucht de temperatuur binnen was ondertussen aardig heet geworden. Linda en ik konden ons even wat opfrissen water drinken en beetje bijkomen voor de volgende ronde begon. We mochten tegen over elkaar op het bed gaan liggen met onze kutjes tegen over elkaar.
Meneer had een grote zwarte dubbele dildo bij zich. Hij bracht de dildo bij mij en Linda in en begon ons er heerlijk mee te neuken en verwende ons met vibrator op clitje. Ondertussen was mijn mond alweer gevuld met een heerlijke lul. Wat is dit toch fantastisch overal geilheid mooie mensen. Linda en ik mochten tegen het bed aan gaan staan met kontjes naar achter. Meneer en sexboy gingen ons zwepen. Het was intens maar ik wou mezelf niet laten kennen. Goed blijven ademen en een worden met de pijn. Zo geil gezweept worden terwijl al die mannen toekijken en je willen.
Al snel ligt er een man voor mij op bed zodat ik hem kan pijpen terwijl meneer en sexboy zwepen. Alsof ze het al zo vaak eerder hadden gedaan het ritme wat ze samen hadden was geweldig. Ze wisselen tussen Linda en mij het gaat zo soepel. Na een tijdje vraagt meneer aan mij of ik genoeg heb gehad ik geef aan van wel.
Meneer vraagt welke man mij wil neuken als snel staat er één achter mij en begint in mij te stoten. Continu zijn twee gaatjes gevuld en geef ik alles om te mannen zo goed als kan te verwennen. Uit eindelijk geeft meneer aan nog 5 minuten dan gaan de dames op de knietjes voor bukkake. Linda en ik mogen naast elkaar gaan zitten en worden aan elkaar vast gemaakt via onze pols boeien. We maken het ons iets gemakkelijker door met onze ruggen tegen elkaar te gaan zitten. De mannen verzamelen om ons heen. Ik begin gretig te pijpen en krijg van meneer de aanmoedigen goed mijn best te doen. Al snel komt de eerste lading zaad over mijn borsten heen. De mannen blijven ruimte maken voor elkaar om over mij klaar te komen. Ze luisteren goed naar meneer en komen alleen over mijn lichaam als een man wat te hoog zit word dit al snel opgemerkt door een andere man die hem corrigeert. Meneer geeft aan nog 2 minuten dan is het klaar. Ik ontvang de laatste ladingen heerlijk over mijn lichaam.
We gaan daarna heerlijk de douche in Linda en ik eerst daarna volgen meneer en sexboy. Linda en ik worden op ons knietjes gezet om de heren te bedanken voor de heerlijke middag die ze ons gegeven hebben. We mogen de mannen heerlijk verwennen. Linda wordt nog tussen de twee mannen gezet zodat sexboy haar kutje kan verwennen en meneer haar mondje. Wat een heerlijk geil uitzicht heb ik hier. Uiteindelijk mogen Linda en ik naast elkaar het zaad ontvangen. We spoelen ons nog af en kleden ons aan. Er waren nog een paar mannen aanwezig waar we nog fijn mee kletsen. Maar nu echt tijd om te gaan. Het was een heerlijke geile gedenkwaardige middag. Als je het mij vraagt niet de laatste.
Iedereen die aanwezig was bedankt voor alles!!
Sletje Roos en Linda op avontuur 29-04
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
- Chandon
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Re: Sletje Roos en Linda op avontuur 29-04
Dat 0 punt was een mooi moment
. Net als die man ah einde die gecorriceerd werd “door iemand”klinkt bekend
.
En o wat mooi en vloeiend lopen de verslagen in 1. En het klopt allemaal in de details.
Mooi verslag en prachtig beschreven!
Thxzz voor de prachtzaterdag!
En o wat mooi en vloeiend lopen de verslagen in 1. En het klopt allemaal in de details.
Mooi verslag en prachtig beschreven!
Thxzz voor de prachtzaterdag!
Laatst gewijzigd door Chandon op 30 apr 2023 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rickjsw
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Sletje Roos en Linda op avontuur 29-04
Hi sletje Roos,
Heel leuk om ook jouw verslag te lezen.
Het brengt mooie beelden naar boven op een blue monday!
Meneer kan echt trots op zijn sletje zijn.
Hij regisseerde alles goed en jij hebt goed geluisterd.
Je hebt laten zien hoe goed je mannen tot een hoogtepunt kunt brengen...het was top om erbij te zijn!
Tot de volgende keer!
Rick
Heel leuk om ook jouw verslag te lezen.
Het brengt mooie beelden naar boven op een blue monday!
Meneer kan echt trots op zijn sletje zijn.
Hij regisseerde alles goed en jij hebt goed geluisterd.
Je hebt laten zien hoe goed je mannen tot een hoogtepunt kunt brengen...het was top om erbij te zijn!
Tot de volgende keer!
Rick
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten