Hoi ook wij hebben er van genoten. Wel verwonderlijk dat er geen actieve mannen waren
grtz Mrs Katinka
Bezoekje
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: Bezoekje
jeetje zeg wat ben jij een doordrammetje zeg.gewoon leuke jongen schreef:ja dan had je me toch maar moeten laten komen
voor jou was ik zeer actief geweest!!
xx
alleen uit op je eigen plezier uit.
hou het leuk anders jaag je ze weg
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Beste sir humpalot,sir humpalot schreef:Tsja Jongen, dat is ook geen manier om een Meesteres aan te spreken. Dat zijn dingen waar wij alleen van mogen dromen en op mogen hopen...MrsKatinka schreef:blijf dan maar thuisgewoon leuke jongen schreef:ik doe eerlijk gezegt niet zoveel met mannen, ben een leuke jonge gast en als ik kom kom ik wel om echt samen met jou en andere mannen hem als slaaf te behandelen, maar ook om iets spannends met jou te doen....
laat het me ff weten baasje
Kijk, ik doe het even voor:
Geachte Meesteres,
Mocht U, ondanks de inactieve heren afgelopen donderdag, deze cinema toch nog eens vereren met Uw aanwezigheid, dan zal Uw nietswaardige dienaar Sir Humpalot er alles aan doen uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Als er, behalve Uw slaafje, nog andere aanwezige dames verwend moeten worden dan hou ik mij graag aanbevolen, maar ik zal niets ondernemen zonder uw uitdrukkelijke toestemming.
Onderdanig, Uw
Sir Humpalot
Zoiets zal meer zoden aan de dijk zetten dan een al te brutaal voorstel zoals jij deed. Meesteressen zijn daar niet van gediend, zoals je hebt bemerkt.
Cocksuckerxxl, waarvan ik hoop hem ooit eens tegen te komen vanwege zijn veelbelovende nick,, heeft mijns inziens, ten dele gelijk. Je moet inderdaad niet blijven doorzagen als de keus niet op jou is gevallen. Je zult er echter niemand mee wegjagen. Je zult er wel mensen mee van je vandaan jagen. Vrouwen houden absoluut niet van zeurende mannen, hoe jong en leuk ze ook zijn.
Voor de goede orde: mijn postings zijn voor niets anders bedoeld, dan Ter leringhe ende vermaeck. Nooit en te nimmer om iemand af te branden, aan te vallen of anderszins negatief in de schijnwerpers te plaatsen. Met het bovenstaande hoop ik slechts te bereiken dat onze Jongen zijn neus niet meer stoot, in de toekomst. Het is dit keer niet per PM gegaan omdat ik meen dat ook anderen er hun voordeel mee kunnen doen.
Sir Humpalot
Goed om te merken dat er hier heren rond lopen die weten hoe een Mrs benaderd wil worden. Wellicht dat leuke jongen er wat van leert. Ik en met mij de andere dames komen er omdat wij dat leuk vinden en niet zoals sommigen denken om hun behoeftes te bevredigen.

hoi Mrs
wanner bent u er?
Ben zelf een subje maar onder uw dwang tot veel bereid
hoor graag van u
wanner bent u er?
Ben zelf een subje maar onder uw dwang tot veel bereid

hoor graag van u
Let wel even op ze zijn aterdag nicht he ik bedoel zaterdagavond dicht he 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten