Dutch: Hé, ik ben een jonge, nieuwsgierige en fitte Schot die door Europa fietst en ik ben dit weekend een paar dagen in Arnhem. Zijn er stellen die op zoek zijn naar een derde of zijn er dames die er een leuke tijd van zullen maken? Ik ben super ruimdenkend en knikvriendelijk, ik hou het meest van poesje en kont eten, dus ik weet zeker dat we een leuke tijd kunnen hebben!
Ik spreek alleen Engels en geen Nederlands, maar taal zou geen probleem moeten zijn als het op neuken aankomt...Ik kan altijd vies tegen je praten met een Schots accent als dat je ding is...
Stuur me een bericht als je gaat en ik hoop je daar te ontmoeten!
English : Hey, I am a young, curious and fit Scottish guy who's cycling across Europe and I will be In Arnhem for a few days over this weekend. Are there any couples looking for a third or any ladies that will be there and up for a fun time? I am super open minded and kink friendly, I love eating pussy and ass the most, so I am sure we can have a good time!
I only speak English and not any Dutch, but language shouldn't be a problem when it comes to fucking...I can always talk dirty to you in a Scottish accent if that is your thing...
Message me if youre going and I hope to meet you there!
Weekend Fun!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 23
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Re: Weekend Fun!
We gaan morgen naar Arnhem, jij ook? Hoe laat ben je er dan?
-
- Leeftijd: 23
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Ik zal er rond 13.00 uur zijn - ik kijk ernaar uit om jullie allebei te leren kennen 

-
- Leeftijd: 20
- Contacteer:
Hoe oud zijn jullie MaSa19? Ik zou dan morgen ook wel graag willen als eerste keer EC als jullie dat oké vinden?
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Wat een leuke jongeman! Wij wensen je heel erg veel plezier en suc6 met je fiets tocht!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten