TV Dag 10 Okt
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Transgender
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: TV Dag 10 Okt
Zeker niet te jong hoor. Een heerlijke geile man is altijd welkom. Hoop dat je langs komt
- kinky007
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Als je binnen mag (18 dus) dan ben je niet te jong. Er zijn meiden die dat lekker vinden. Anderen gaan meer voor oudere kerels, hihi.
Ik ben er van 12 tot 15. Wie weet hebben kort na 12 een hele kleedkamer vol nep tieten.
Nu nog hopen dat ook veel lekkere andere bezoekers "komen".
xxx Christel
Ik ben er van 12 tot 15. Wie weet hebben kort na 12 een hele kleedkamer vol nep tieten.
Nu nog hopen dat ook veel lekkere andere bezoekers "komen".
xxx Christel
- kinky007
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Nog even voor de duidelijkheid. Als ik "meiden" zeg dan bedoel ik de tv meiden, geen biologische vrouwen. Hier was eens onduidelijkheid over.
-
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Geil om te horen dat jullie een ‘jonge’ staaf kunnen waarderen.
Hoelaat zijn jullie aanwezig?
Mag eventueel via prive bericht
Hoelaat zijn jullie aanwezig?
Mag eventueel via prive bericht
- SaraCD
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 21
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Non-binair
- Contacteer:
Ik hoor graag hoe jullie het morgen heb ervaren, misschien wil ik dan ook wel naar de volgende tv dag komen. Xxx en veel plezier
-
- Leeftijd: 34
- Geaardheid bij stel: Transgender
- Contacteer:
Ik verwacht er rond een uur of 1 te zijn en blijf tot het einde voor optimaal genot.
Hoop veel lekkere palen en zaad te mogen ontvangen.
Je kan mij herkennen in vel roze lingerie en een chastity cage
Hoop veel lekkere palen en zaad te mogen ontvangen.
Je kan mij herkennen in vel roze lingerie en een chastity cage
Ik was er omstreeks 13 uur en ik ben voor het eerst opgemaakt en gedressed gearriveerd. Dat was al een heerlijke ervaring om als vrouw over straat te gaan , zonder nare blikken of opmerkingen. Ik was dus snel boven: alleen nog de high heels aan. Het was al redelijk druk, maar de mannen waren het eerste uur passief.
Ik stond even achter het raam in de filmzaal te kijken, toen ik twee handen onder mijn rokje en in mijn stringetje voelde. De jongste van de twee heb ik meegenomen de zaal in en die heeft me een heerlijke beurt gegeven. Er stonden vier mannen hiernaar te kijken en ik heb een van hen nog gepijpt. Daarna kwam het lekker los en heb ik met nog zes mannen sex gehad (weer met de nodige belangstelling ). Een heeft me ook nog lekker gevingerd. Al met al een heerlijke geile middag.
Mijn vriend heeft me weer eens laten zitten en ik ben nu helemaal klaar met hem. Dus Peter, als je dit leest ...... Gelukkig ben ik vanmiddag goed aan mijn trekken gekomen.
Voor het team nog de tip ( heb ik al gemeld bij het afscheid), dat een beetje meer licht boven het fonteintje in het toilet en in het kleedhokje wel heel fijn is. Fijn dat wordt gezorgd voor schone voorzieningen.
Ik probeer er de volgende tv -dag weer bij te zijn, hopelijk dat vriendin Rianne dan ook kan.
Anne
Ik stond even achter het raam in de filmzaal te kijken, toen ik twee handen onder mijn rokje en in mijn stringetje voelde. De jongste van de twee heb ik meegenomen de zaal in en die heeft me een heerlijke beurt gegeven. Er stonden vier mannen hiernaar te kijken en ik heb een van hen nog gepijpt. Daarna kwam het lekker los en heb ik met nog zes mannen sex gehad (weer met de nodige belangstelling ). Een heeft me ook nog lekker gevingerd. Al met al een heerlijke geile middag.
Mijn vriend heeft me weer eens laten zitten en ik ben nu helemaal klaar met hem. Dus Peter, als je dit leest ...... Gelukkig ben ik vanmiddag goed aan mijn trekken gekomen.
Voor het team nog de tip ( heb ik al gemeld bij het afscheid), dat een beetje meer licht boven het fonteintje in het toilet en in het kleedhokje wel heel fijn is. Fijn dat wordt gezorgd voor schone voorzieningen.
Ik probeer er de volgende tv -dag weer bij te zijn, hopelijk dat vriendin Rianne dan ook kan.
- Darynn
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
- Contacteer:
Je zag er heerlijk uit
-
- Leeftijd: 51
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
He Anne leuk he dat soort reacties , als je weet hoe vaak ik vrij heb gevraagd haha . Maar goed ik vind prima joh geen probleem , vorige keer kwam ik voor jou en was je er niet he.
Weet niet ik nu nog wel zinvol is om te gaan helaas hoor als dit er zo op moet staan , beetje jammer dit vind ik.
Weet niet ik nu nog wel zinvol is om te gaan helaas hoor als dit er zo op moet staan , beetje jammer dit vind ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten