hai Gangster,
Dank je voor het aanbod. Maar ik geloof dat we mekaar dan in de weg zitten. We vallen beide op mannen, alleen net ff anders
En het is niet zo dat ik Zandvoort nu zo'n wereldreis vind hoor. Maar Bussloo ben ik in 15 minuten. Is toch vaak makkelijker. En ik heb aan het eind geen zand in mijn reet hahaha. Ook heel fijn.
En die avond activiteiten kennen ze op Bussloo ook hoor

Maar die zijn dan weer niet aan mij besteed. Doe ik toch liever in een wat beschermdere omgeving als vrouw alleen.
@ spuitje; Mannen / mensen mogen nooit opdringerig doen. Altijd eerst fatsoenlijk contact maken en kijken of de ander daar positief op reageert.
De 1e vent die toch zomaar vingers in mijn kont wil duwen die krijgt toch een beuk voor zijn harses van me.
En ook al ben ik vrouw, en zullen 9,9 van de 10 mannen het niet erg vinden als ik ze spontaan, ongevraagd ga pijpen, dan nog doe ik dat niet. Ook ik neem alleen wat me aangeboden word, of kijk eerst de persoon netjes aan en maak een gebaar of vraag netjes of ik die heerlijke pik mag pijpen ( moet het wel zijn anders zou ik hem niet persee willen, naast alle andere al aangeboden pikken

)
Ohh voor ik het vergeet, ja er zijn lockers

Naakt binnenkomen staat ook zo slordig en is ook best frisjes nu.
Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.