Veilig!!!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Veilig!!!
Ik kreeg vanmiddag een berichtje van Suikerpopje over dit voorval .
Ik kon er vanmiddag niet bijzijn helaas .
Nu ik dot weet vind ik het nog vervelender dat ik er niet bij was.
Maar goed ook misschien, anders had betrokkene een tijdje zijn voeding door een rietje mogen eten.
Echt belachelijk !!!
Ik schaam me voor dit soort mannen !
Een soort verplaatste schaamte
Namens alle mannen die zich wel kunne gedragen : sorry
Maar goed ook misschien, anders had betrokkene een tijdje zijn voeding door een rietje mogen eten.
Echt belachelijk !!!
- Suikerpopje
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Dank je wel Roberto, lief van jeDonRoberto schreef: ↑28 okt 2023 19:17
Waarschuwing? Niet meer toelaten? Echt niet!!
BALLEN ERAF DRAAIEN! En lekker langzaam zodat ze het goed voelen…. Dat is de enige mogelijkheid om deze criminelen hun misdadige gedrag definitief af te leren…
Zelf heb ik ook al een paar keer dit soort criminelen meegemaakt maar ben er gelukkig altijd op tijd bij geweest zodat niks is gebeurd…
En deze criminelen weten dat ze fout zitten …. Maar doen het toch!!! Geen pampering van die pikkies maar publiek punitief pijnigen. Anders leren ze het nooit af..
Heel veel sterkte Suikerpopje! Laat je niet gek maken!!
Hartelijke groet,
D.R.
- Benno
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ik vind het echt heel erg dat jou dit is overkomen, mijn lief! Wat een lekker middagje genieten zou worden werd op deze manier onaangenaam verstoord.
De betreffende man is een regelmatige bezoeker, die ik veelvuldig ben tegengekomen in EC. Ik had dit niet van hem verwacht en was totaal overrompeld door het gebeuren. Ik sta er normaal gesproken met mijn neus bovenop als Suikerpopje door anderen geneukt wordt, maar ik was nu net even een minuutje met iets anders bezig en stond er met mijn rug naartoe. Kennelijk heeft de onverlaat net in die minuut zijn kans schoon gezien om zijn slag te slaan.
Ik heb er niet voor gekozen om geweld te gebruiken, omdat ik daar niet van ben. Bovendien was iemand van de EC in de ruimte en heb ik het meteen aan haar gemeld. De man vluchtte daarna meteen naar elders.
Het zou in mijn ogen beter zijn geweest als hij er direct uitgestuurd zou worden en een toegangsverbod had gekregen. Wellicht is het mogelijk om dat alsnog te doen, EC?
Ik ga er voor zorgen dat dit jou niet meer overkomt, Suikerpopje. Ik laat je geen moment meer onbeheerd achter
De betreffende man is een regelmatige bezoeker, die ik veelvuldig ben tegengekomen in EC. Ik had dit niet van hem verwacht en was totaal overrompeld door het gebeuren. Ik sta er normaal gesproken met mijn neus bovenop als Suikerpopje door anderen geneukt wordt, maar ik was nu net even een minuutje met iets anders bezig en stond er met mijn rug naartoe. Kennelijk heeft de onverlaat net in die minuut zijn kans schoon gezien om zijn slag te slaan.
Ik heb er niet voor gekozen om geweld te gebruiken, omdat ik daar niet van ben. Bovendien was iemand van de EC in de ruimte en heb ik het meteen aan haar gemeld. De man vluchtte daarna meteen naar elders.
Het zou in mijn ogen beter zijn geweest als hij er direct uitgestuurd zou worden en een toegangsverbod had gekregen. Wellicht is het mogelijk om dat alsnog te doen, EC?
Ik ga er voor zorgen dat dit jou niet meer overkomt, Suikerpopje. Ik laat je geen moment meer onbeheerd achter

- Suikerpopje
- Contacteer:
Dit had niemand kunnen zien aankomen lief..Benno schreef: ↑28 okt 2023 19:36 Ik vind het echt heel erg dat jou dit is overkomen, mijn lief! Wat een lekker middagje genieten zou worden werd op deze manier onaangenaam verstoord.
Ik heb er niet voor gekozen om geweld te gebruiken, omdat ik daar niet van ben. Bovendien was Marcella in de ruimte en heb ik het meteen aan haar gemeld. De man vluchtte daarna meteen naar elders.
Ik ga er voor zorgen dat dit jou niet meer overkomt, Suikerpopje. Ik laat je geen moment meer onbeheerd achter![]()
Hou van jou.
- Suikerpopje
- Contacteer:
Gelukkig hoor jij bij het goeie groepje. Dikke kus voor jouveluwe12% schreef: ↑28 okt 2023 19:28 Ik kreeg vanmiddag een berichtje van Suikerpopje over dit voorval .
Echt belachelijk !!!
- lientje
- Geaardheid: bi
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Hier heb ik effe geen woorden voor
Sterkte 
-
- Leeftijd: 42
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Wat een enorme hufter.!
Hoop dat hij dit leest en beseft dat dit soort gedrag niet kan. En had zeker een toegangs verbod verwacht.
Ooit dit zelfde meegemaakt met een dame welke hier vakkundig weggepest is hier maar daar werd de man met pek en veren uit de club gegooid.
Echt balen van deze zeer slechte ervaring, en goed dat je ook dit meld.
Hoop dat hij dit leest en beseft dat dit soort gedrag niet kan. En had zeker een toegangs verbod verwacht.
Ooit dit zelfde meegemaakt met een dame welke hier vakkundig weggepest is hier maar daar werd de man met pek en veren uit de club gegooid.
Echt balen van deze zeer slechte ervaring, en goed dat je ook dit meld.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 61
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Sterkte SP , helaas gebeurt het soms dat de man bare wilt of halverwege condoom afdoet, maar voor dit gedrag is echt geen excuus genoeg, verbannen die vent
Peter zal voortaan nog scherper op mij letten
We hopen dat je de rust weer terugvindt samen met Benno
Kus Mieke en Peter
Peter zal voortaan nog scherper op mij letten
We hopen dat je de rust weer terugvindt samen met Benno
Kus Mieke en Peter
- CenE
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Een waarschuwing? Zijn ze helemaal gek geworden daar bij de EC. Ik, als regelmatige bezoekster van de EC, heb dit in al die jaren maar 1x meegemaakt. En Patricia heeft de desbetreffende man eruit gezet en hij werd ook gelijk de toegang tot de ander EC's ontzegd.
Dit soort mannen met dit soort acties jagen vrouwen weg. En dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Heel naar voor je SP, dat dit je is overkomen. Maar wat fijn voor de EC en de mannelijke bezoekers dat je je niet laat wegjagen door 1 zo'n idioot. En Benno, zo zie je maar, ook als man moet je altijd alert blijven.
Dikke knuffel voor jou SP.
Xx Esther
Dit soort mannen met dit soort acties jagen vrouwen weg. En dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Heel naar voor je SP, dat dit je is overkomen. Maar wat fijn voor de EC en de mannelijke bezoekers dat je je niet laat wegjagen door 1 zo'n idioot. En Benno, zo zie je maar, ook als man moet je altijd alert blijven.
Dikke knuffel voor jou SP.
Xx Esther
Nee heb je......
- Suikerpopje
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten