Woensdag 17 januari: Plas, Fetish, Kinky (kleding) middag in EC Amersfoort
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Re: PLAS/FETISH/KINKYKLEDING MIDDAG EC AMERSFOORT WOE 17 JAN
Wat fijn dat dat mag Francien dan neem ik daarna je voetjes ook onder handen:) als dat mag…
- Cd Petra
- Geaardheid: panseksueel
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: PLAS/FETISH/KINKYKLEDING MIDDAG EC AMERSFOORT WOE 17 JAN
Ik lees dit net en heb direct mn agenda veranderd zodat ik er woensdagmiddag ook bij kan zijn want ik ben gek op een kinky golden shower feestje 

Tot woensdag
Cd Petra
Tot woensdag
- Cd Petra
- Contacteer:
Re: Woensdag 17 januari: Plas, Fetish, Kinky (kleding) middag in EC Amersfoort
Zin in woensdag en hopen dat het een lekkere geile kinky en natte boel wordt in de doucheruimte
Even voor de duidelijkheid : ik ben een op en top Crossdresser en besteed veel geld en moeite in Petra dus ik laat natuurlijk woensdag niet mn prachtige lingerie , pumps en pruik nat pissen dat begrijpen jullie natuurlijk wel .
Voor de golden shower party in de doucheruimte kleed ik me dan ook volledig uit en zal als naakte man graag al jullie geile pissappen ontvangen en geven .
Let wel dat ik alleen pis ontvangen wil van mannen en vrouwen die op en top verzorgt zijn en dus hygiënisch!! Je mag over me heen pissen maar ook in mn mond ontvang ik graag lekkere zuivere en schone pis . Na het natte feestje zal ik me weer lekker douchen en opfrissen en voor jullie als
Cd Petra rondlopen en klaarstaan . Door meerdere mannen tegelijk genomen worden als een ordinaire slet is mn specialiteit maar goed dat weet iedereen wel die me kent bij Erotic Cinema
Tot woensdag ik heb er onwijs veel zin in om eindelijk weer eens een flink kinky pissfeest mee te maken
Wat een prachtige en duidelijke introductie, Petra. Tot woensdag, we gaan genieten!
- Cd Petra
- Contacteer:
Dat gaan we zeker schatrikpenultima schreef: ↑13 jan 2024 17:21 Wat een prachtige en duidelijke introductie, Petra. Tot woensdag, we gaan genieten!
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Dag allen,
Ik ga even kijken wat het weer gaat doen,
Als het te slecht wordt moet ik helaas annuleren.
Ik moet nml toch wel een uurtje rijden, normaal geen probleem maar als het slecht weer wordt op de snelweg
heb ik mijn bedenkingen.
Ik laat het morgenavond definitief weten.
Sorry voor eventuele teleurstellingen
groet
Francien
Ik ga even kijken wat het weer gaat doen,
Als het te slecht wordt moet ik helaas annuleren.
Ik moet nml toch wel een uurtje rijden, normaal geen probleem maar als het slecht weer wordt op de snelweg
heb ik mijn bedenkingen.
Ik laat het morgenavond definitief weten.
Sorry voor eventuele teleurstellingen
groet
Francien
Geen probleem, Francien. Laten we morgen inderdaad even kijken wat de weersvoorspellingen zijn voor woensdag. Bij voldoende animo, ben ik nog steeds van plan om te gaan. Wel op tijd weg ivm file/spits verkeer.
-
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Deze pis- en spermaslaaf zal er ook zijn woensdagmiddag. Ik ben herkenbaar aan halsband met ketting en geel polsbandje. Verder geheel naakt, zoals een slaaf betaamt. Je mag me aan de ketting door de de hele cinema leiden om iedere pik te zuigen. Zaad mag over mijn gezicht en hele lichaam gespoten worden. In de daarvoor bestemde ruimte laat ik me volledig onderpissen. Ik kijk uit naar woensdag!
tot woensdagmiddag, Peter. Bedankt voor je aanmeldingpetero48 schreef: ↑15 jan 2024 14:13 Deze pis- en spermaslaaf zal er ook zijn woensdagmiddag. Ik ben herkenbaar aan halsband met ketting en geel polsbandje. Verder geheel naakt, zoals een slaaf betaamt. Je mag me aan de ketting door de de hele cinema leiden om iedere pik te zuigen. Zaad mag over mijn gezicht en hele lichaam gespoten worden. In de daarvoor bestemde ruimte laat ik me volledig onderpissen. Ik kijk uit naar woensdag!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten