Johan,
Na het lezen van jou onderwerp, komen wij tot de onderstaande conclusie:
Je schrijft in de Darkroom staan alleen maar attributen, deze attributen zijn o.a. een Sling, andreaskruis, schanpaal, kooi, gloryholes, en niet te vergeten de gynaecologenstoel dat zijn attributen die in een Darkroom thuis horen, jij had misschien een groot bed verwacht? maar die heeft iedereen thuis al.
Als je sexfilm naar eigenkeuze wil kijken kan dat bij ons ook dan kan je die in de winkel uitzoeken, waar wij meer dan 10.000 dvds in vele gangres en van vele regiseurs onder verdeeld hebben.
EroticCinema is een spannende locatie waar spanning en fantasie werkelijkheid kunnen worden, wat vele bezoekers al is overkomen. (lees de spannende verhalen op het forum.)
Als je plek zoekt waar je, je lid er zo maar even in kan hangen! zoals je schrijft, ben je bij EroticCinema op de verkeerde locatie. dan moet je naar een sexclub of op internet wat zoeken.
Wij van Het EroticCinem Team, hopen dat jij de spanning en fantasie van EroticCinema binnenkort ook meegaat maken.
Groetjes,
Het EroticCinema Team.
Vandaag geweest
-
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Vandaag geweest
Het klopt dat er in erotic cinema vaak spannende dingen gebeuren. Maar ook als er een stel aanwezig is, wil het niet zeggen dat je mee mag doen, zelfs al mogen er meerdere meedoen kan je nog worden uitgesloten. En ik kan niet zeggen dat ik heel veel ervaring heb met dark rooms maar volgens mij is het eerder uitzondering dan regel dat er een bed staat. Een darkroom is er ook omdat het een beetje kincky is, en dan zijn juist die sling en gyneacologenstoel veel meer op hun plaats dan een gewoon bed. En als je dat mist kun je toch ook gewoon in de centrale ruimte terecht? Als je echt niet wil dat een ander kan meegenieten ben je denk ik niet op de juiste plek in een cinema
Plaats een oproep of neem je eigen vrouw naar gading mee. Je post is er typisch een van iemand die zijn eigen verwachtingen veel te hoog gespannen heeft.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
-
- Contacteer:
Ach dus je gunt een ander niet de lol om een stel daar te zien, als je zelf dat stel moet zijn?
Ja, soms zijn er stellen, en ja dat is leuker om te vertellen aan je vrienden dan dat er alleen mannen zijn. Maar ja, soms zijn er alleen mannen, dan kijk je naar de film, je gaat misschien even de stad in of in de winkel kijken en komt later terug.

Ja, soms zijn er stellen, en ja dat is leuker om te vertellen aan je vrienden dan dat er alleen mannen zijn. Maar ja, soms zijn er alleen mannen, dan kijk je naar de film, je gaat misschien even de stad in of in de winkel kijken en komt later terug.
- Sam Ferrer
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Johan,
De EC is er voor iedereen. Dus is er ook elke dag anders te beleven of juist niets te beleven. Dat is voor de een de spanning en voor de ander blijkbaar een frustratie.
Jij bent helaas degene die gefrustreerd is van jw eerste bezoek omdat kennissen van jouw en verhalen die je hoorde een bepaald beeld hadden gecreeërd.
Ik zou zeggen let op het forum of er afspraken zijn of ga gewoon een paar weken op verschillende tijden kijken, het kost je dan we wat maar misschien tref je dan ook wat je zoekt.
Maar ga niet de boel afkraken omdat je van horen zeggen een beeld van de EC hebt gekregen.
Misschien is het ook wat om eens sorry te zeggen en niet steeds te verdedigen wat anderen over je roepen.
Sam
De EC is er voor iedereen. Dus is er ook elke dag anders te beleven of juist niets te beleven. Dat is voor de een de spanning en voor de ander blijkbaar een frustratie.
Jij bent helaas degene die gefrustreerd is van jw eerste bezoek omdat kennissen van jouw en verhalen die je hoorde een bepaald beeld hadden gecreeërd.
Ik zou zeggen let op het forum of er afspraken zijn of ga gewoon een paar weken op verschillende tijden kijken, het kost je dan we wat maar misschien tref je dan ook wat je zoekt.
Maar ga niet de boel afkraken omdat je van horen zeggen een beeld van de EC hebt gekregen.
Misschien is het ook wat om eens sorry te zeggen en niet steeds te verdedigen wat anderen over je roepen.
Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 61
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hallo Johan.
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik ben een paar keer geweest en voel me ook niet zo thuis. Natuurlijk ook spannende dingen meegemaakt (als toeschouwer), maar het is niet echt mijn ding. De oorzaak ligt niet bij EC, maar bij mijzelf. Niet iedereen is hier geschikt voor en ik dus blijkbaar niet.
Ik ben ook hetero en in mijn hoofd bischierig. Als puntje bij paaltje komt ben ik plotseling niet meer bischierig - het zit hoofdzakelijk tussen de oren en je weet pas of iets geschikt voor jou is, als je er voor staat. Zo is het ook met de EC: een geil idee, maar misschien toch niet echt geschikt voor jou.
Succes verder.
Groet, Tobias.
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik ben een paar keer geweest en voel me ook niet zo thuis. Natuurlijk ook spannende dingen meegemaakt (als toeschouwer), maar het is niet echt mijn ding. De oorzaak ligt niet bij EC, maar bij mijzelf. Niet iedereen is hier geschikt voor en ik dus blijkbaar niet.
Ik ben ook hetero en in mijn hoofd bischierig. Als puntje bij paaltje komt ben ik plotseling niet meer bischierig - het zit hoofdzakelijk tussen de oren en je weet pas of iets geschikt voor jou is, als je er voor staat. Zo is het ook met de EC: een geil idee, maar misschien toch niet echt geschikt voor jou.
Succes verder.
Groet, Tobias.
-
- Contacteer:
He, even dimmen he, je schrijft zelf: als ik een vriendin had, zou ik de behoefte niet hebben om hier te komen. Maar waar jij dan vandaan haalt dat mijn partner een andere vrouw mag hebben maar ik laat geen andere man toe???? Die volg ik compleet niet, waarom zou mijn vriend wel een andere vrouw er bij mogen hebben, maar ik als zijn vriendin niet een andere man?Johan45 schreef:Hallo Julia,julia schreef:Ach dus je gunt een ander niet de lol om een stel daar te zien, als je zelf dat stel moet zijn?![]()
Zoals je had kunnen lezen heb ik geen vriendin en kan daarom ook geen vrouw meenemen. Ik heb er ook totaal geen problemen om daar totaal naakt te zijn, maar dan moet er wel vrouw zijn waarmee ik een show kan weggeven en iedereen daar mag dat zien, no problem. Ik begrijp niet waarom je zulke negatieve aannames doet over iemand die je nog niet hebt ontmoet. Ik vind dit ongenuanceerd. Nog iets, je partner mag wel een andere vrouw hebben, maar zelf laat je geen andere man toe, of wel?
-
- Contacteer:
Beste Lezers van dit onderwerp, laten we ons bezig houden met onze fantasiën en leuke momenten die nog komen gaan bij EroticCinema.
Dat is veel leuker dan je ergeren aan mensen die fantasie en werkelijkheid niet kunnen scheiden.
Er staan zoveel leuke onderwerpen op het forum waar wij nieuwe fantasiën bij krijgen, die we dan werkelijkheid kunnen laten worden.
Hierbij sluit ik dit onderwerp.
Veel lees plezier bij de vele spannende onderwerpen.
Groetjes,
Het EroticCinema Team.
Dat is veel leuker dan je ergeren aan mensen die fantasie en werkelijkheid niet kunnen scheiden.
Er staan zoveel leuke onderwerpen op het forum waar wij nieuwe fantasiën bij krijgen, die we dan werkelijkheid kunnen laten worden.
Hierbij sluit ik dit onderwerp.
Veel lees plezier bij de vele spannende onderwerpen.
Groetjes,
Het EroticCinema Team.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten