Mogelijk niet aanwezig en anders laat- 14 mei subje Nienke
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Mogelijk niet aanwezig en anders laat- 14 mei subje Nienke
Nou, ik heb altijd geleerd (oa op marktplaats) dat als iets te mooi is om waar te zijn dit meestal ook het geval is….
22, slank, knap, alle gaatjes beschikbaar, beetje bi erbij, zaadgeil…
22, slank, knap, alle gaatjes beschikbaar, beetje bi erbij, zaadgeil…
1.82, 79 kg, sportief lijf, forse pik
- Benno
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Jammer voor de mannen die speciaal voor jullie naar EC zijn gekomen, maar dat kan gebeuren natuurlijk.NienkeKoen schreef: ↑14 mei 2024 17:39 Hoi allemaal. Helaas liep de dag iets anders dan gedacht en we wonen niet om de hoek. Volgende keer boeken we een hotel dichtbij!
Wat hotel betreft kan ik de Tabbaksplant aanbevelen. Dat is een klein hotel dat letterlijk recht tegenover EC zit.
Als je dan volledig sufgeneukt de EC uitrolt, hoef je maar 10 meter te lopen

Hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn.
- NienkeKoen
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Dankjewel! Zal niet op korte termijn zijn. Ik denk dat we de volgende x onaangekondigd zullen komen.. dan zijn er enkel gelukkigen en geen teleurgestelden.Benno schreef: ↑14 mei 2024 19:13Jammer voor de mannen die speciaal voor jullie naar EC zijn gekomen, maar dat kan gebeuren natuurlijk.NienkeKoen schreef: ↑14 mei 2024 17:39 Hoi allemaal. Helaas liep de dag iets anders dan gedacht en we wonen niet om de hoek. Volgende keer boeken we een hotel dichtbij!
Wat hotel betreft kan ik de Tabbaksplant aanbevelen. Dat is een klein hotel dat letterlijk recht tegenover EC zit.
Als je dan volledig sufgeneukt de EC uitrolt, hoef je maar 10 meter te lopen![]()
Hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn.
hoerig geile bislet
- Benno
- Contacteer:
Dat is misschien een beter idee
-
- Leeftijd: 64
- Contacteer:
Uit de oproep van Nienke en Koen is duidelijk dat Nienke op zoek is naar veel mannen en veel zaad. Dan is onaangekondigd komen een risico dat het erg rustig is en het wat betreft het vullen van alle gaatjes en volledig ondergespoten worden tegenvalt. Dus aankondigen kan geen kwaad als je dat toch wil. Of alleen mensen die via een pb gereageerd hebben via een pb de datum laten weten.
-
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Tsja, een vermoeden zegt al dat dit gewoon zo'n fake-account is. De plaatser lacht natuurlijk zijn/haar broek aan flarden. Moet je al die geile mannetjes toch zien... Zie je nou wel wat de ware aard van de gemiddelde man is. Zeker als het single is... Zullen zich al helemaal aftrekken op de volgende uitsteldatum. En dan is plotseling mijn hond overreden en moet het weer een maand uitgesteld worden. En dan heb ik weer eens een diarree-aanval en kan ik weer niet komen...
En een 22 jarige meid die zich door tig kerels van tussen de 18 en 88 wil laten neuken en onderspuiten... Mensen: wees realistisch, we leven in 2024. Zo losbandig en onafhankelijk zijn de gemiddelde Nederlandse 22 jarige dames niet meer hoor. Ze denken nu wel op een paradoxale wijze 180.000 keer na voordat er eens één poging plaats mag vinden.
En een 22 jarige meid die zich door tig kerels van tussen de 18 en 88 wil laten neuken en onderspuiten... Mensen: wees realistisch, we leven in 2024. Zo losbandig en onafhankelijk zijn de gemiddelde Nederlandse 22 jarige dames niet meer hoor. Ze denken nu wel op een paradoxale wijze 180.000 keer na voordat er eens één poging plaats mag vinden.
- Benno
- Contacteer:
Je zou je wel eens flink kunnen vergissen Adam.
Ik heb dergelijke oproepen meerdere keren gezien en vervolgens erg genoten van de dame in kwestie.
Het is waar dat er soms fake tussen zit, maar net zo vaak blijkt een mooie oproep ook echt een mooi vervolg te hebben.
Hou een open mind en heb wat meer vertrouwen.
Groet
Benno
Ik heb dergelijke oproepen meerdere keren gezien en vervolgens erg genoten van de dame in kwestie.
Het is waar dat er soms fake tussen zit, maar net zo vaak blijkt een mooie oproep ook echt een mooi vervolg te hebben.
Hou een open mind en heb wat meer vertrouwen.
Groet
Benno
-
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
AdamzonderEva schreef: ↑18 mei 2024 13:10 Tsja, een vermoeden zegt al dat dit gewoon zo'n fake-account is. De plaatser lacht natuurlijk zijn/haar broek aan flarden. Moet je al die geile mannetjes toch zien... Zie je nou wel wat de ware aard van de gemiddelde man is. Zeker als het single is... Zullen zich al helemaal aftrekken op de volgende uitsteldatum. En dan is plotseling mijn hond overreden en moet het weer een maand uitgesteld worden. En dan heb ik weer eens een diarree-aanval en kan ik weer niet komen...
Was het azijn in de aanbieding?
- Chandon
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Met regelmaat heb ik dit meegemaakt en zelfs georganiseerdAdamzonderEva schreef: ↑18 mei 2024 13:10 Tsja, een vermoeden zegt al dat dit gewoon zo'n fake-account is. De plaatser lacht natuurlijk zijn/haar broek aan flarden. Moet je al die geile mannetjes toch zien... Zie je nou wel wat de ware aard van de gemiddelde man is. Zeker als het single is... Zullen zich al helemaal aftrekken op de volgende uitsteldatum. En dan is plotseling mijn hond overreden en moet het weer een maand uitgesteld worden. En dan heb ik weer eens een diarree-aanval en kan ik weer niet komen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten