Geile fantasie 26 jaar onderspuiten en eerste keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Jongkoppel26
Geslacht: Stel
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geile fantasie 26 jaar onderspuiten en eerste keer

Bericht door Jongkoppel26 »

Hoi allemaal,

Ik ben een 26-jarige dame en samen met mijn partner hebben we een spannende fantasie die we graag werkelijkheid willen laten worden. We zitten er over na te denken om tijdens de eerst volgende jongerendag een kijkje te nemen en ik ben van plan me flink te misdragen.

Het idee is dat ik mannen zal aftrekken misschien wel zal pijpen en als het heel geil wordt mezelf ook wel wil laten nemen. Wat ons extra opwindt is dat mijn partner moet wachten terwijl ik bepaal wie er naar mij toe mag komen en van wie ik het zaad rijkelijk over mij heen wil ontvangen. Hij mag lekker toekijken hoe ik geniet van elke lading over mij heen.

Ik draag waarschijnlijk iets van een zwarte top met een sexy rokje of kort broekje er onder. Ik hoop zo dat je het zaad er mooi op kan zien en ik daar daarna weer lekker stout in de bios kan verlaten.

Zijn er mensen die wat tips hebben die ons kunnen helpen. Het gaat de eerste keer zijn dus de spanning is groot. Wij zitten ook niet te wachten op onaantrekkelijke mannen die opdringerig zijn. Wij bepalen graag zelf wie wij hierbij betrekken.

We kijken er enorm naar uit om onze fantasie werkelijkheid te laten worden.
Laatst gewijzigd door Jongkoppel26 op 14 jun 2024 17:03, 2 keer totaal gewijzigd.
JesseDonath
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Geile fantasie 26 jaar en eerste keer

Bericht door JesseDonath »

Hallo,

Ik ben nieuw hier en eigenlijk heb ik dit nog niet eerder gedaan. Zou het mogelijk zijn om samen wat uit te wisselen en te kijken of we een locatie en tijdstip kunnen vinden?

Groet,
Jesse.
Jongkoppel26
Geslacht: Stel
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Geile fantasie 26 jaar en eerste keer

Bericht door Jongkoppel26 »

Zeker! Ik stuur je later even een pb!
JesseDonath
Contacteer:

Re: Geile fantasie 26 jaar onderspuiten en eerste keer

Graag! Zoals gezegd, ik ben hier nieuw dus geen idee waar ik de pb moet lezen maar ik kijk zo wel even. Dank voor de interesse.
galuni
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door galuni »

Gezien de oproep tot tips zal ik er een paar delen. Allereerst, de Bios is een gekke plek, maar uitstekend geschikt voor bepaalde fantasiën zoals deze. Maar er zijn een paar zaken om rekening mee te houden. Allereerst, voor dames en stelletjes is het gratis, voor alleengaande mannen niet. Dit betekent dat voor deze mannen er een investering is die ze graag er weer uit halen. En gezien veel van deze mannen ook wel erg veel zin hebben... Kunnen ze soms wat opdringerig zijn of overkomen. Genoeg verhalen bekend van kerels die vanuit het niets ineens een handje uitsteken om te voelen en pas daarna om toestemming vragen.

Daar is dan ook direct tip één: Wees alert en wees vooral erg duidelijk!
Bijkomende Tip, gezien de heer vooral toekijkt, is hij ook de beste die de grenzen kan bewaken.

Wat jullie ook zal opvallen is dat wanneer jullie rondlopen, er constant een groepje mannen achter jullie aan zal komen. Die hopen vooral mee te kunnen doen. Die willen eigenlijk allemaal wel iets doen met de dame. En als je een praatje met ze poogt te houden, zullen ze vooral op de dame reageren. Er zijn echter ook iets terughoudender mannen, en mannen die wel meer openstaan voor een praatje. Vaak zijn dit ook de leukere speelpartners. Die zijn namelijk communicatief en respectvol.

Met oog op duidelijk zijn, soms moet je ook even heel duidelijk zeggen "Nee, jij niet!". En bij het uitkiezen van een kerel om mee te spelen, vooral duidelijk wijzen. Laat er vooral geen misverstanden over zijn.

En als laatste, ik hoef deze denk ik niet te benoemen, maar zorg dat alles met een condoom gebeurt. En het liefste dat mensen zich ook even gedoucht hebben. Is immers wel zo fris.

Paar praktische pointers, neem zelf ook condooms, glijmiddel, paar euromunten voor kluisjes, badhandoeken en eventueel lingerie mee. Meeste is in de winkel ook wel te krijgen. Maar zaken als condooms voor grotere maten (mocht de heer die hebben), dat is vaak lastiger.
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
JesseDonath
Contacteer:

Goede tips, dank. Ik ben zelf meer in voor een praatje dus ik zal niet zomaar handtastelijk wordne. Ik las al dat er wat haantjesgedrag is momenteel. Vandaar ook mijn oproep om eerst wat uit te wisselen of kennis te maken en kijken of er een klik is. En dan samen af te spreken. Als het duidelijk is dat je als groepje komt, dan schrikt dat de ploerten wel af denk ik.
Milfhunter69
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 24
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Milfhunter69 »

Wil wel graag dat doen ;)
Jonkie123
Geaardheid: bi
Leeftijd: 20
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Jonkie123 »

Hey hoi,

Ik ben een jongen van 20 jaar en wil jullie gerust helpen om jullie fantasie waar te maken. Stuur gerust een pb
Eaaon
Leeftijd: 28
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Eaaon »

De jongerendag is denk ik een goede plek, vind de sfeer daar vaak relaxter. Er is ook nog een kik groep met jongeren die jullie kunnen joinen.
BigshooterNL
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door BigshooterNL »

Wat is die kik groep? Ik ben wel benieuwd naar de jongerendagen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten