zinnnnn!!!!
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 23
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
zinnnnn!!!!
welke vrouw wil met me afspreken voor de darkroom of gloryhole???? me pik staat op springen met die gedachten..!!
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: zinnnnn!!!!
tja je kan je op elk forum zetten maar denk je echt dat er iemand gaat reageren op iemand met zo,n oproep die ook nog net geregistreerd is.help het je hopen maar denk dat het dromen word.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
-
- Leeftijd: 52
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
3xpt sorry maar moet hier echt even op reageren. Wie ben jij dan om hem op zijn vingers te wijzen? Laat iedereen lekker zijn eigen fantasie hebben!
-
- Contacteer:
Schijnt hier normaal te zijn om iedereen af te zeiken
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
nee hoor, alleen worden mannen soms gewezen op het feit dat hier vrouwen komen die ook respect verdienen.... geen goedkope alternatief dus voor een bordeel.
-
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Ik ben het wel met je eens.. Een beetje meer spanning en minder oppervlakkig maakt wel dat je nieuwsgierig wordt..
189 / 91 bruin haar, groene ogen. Nieuwsgierig!
-
- Contacteer:
Volgens mij gaat Julia te snel op de tour van respect. Volgens heeft hij niets respectloos gedaan of gevraagd.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
nee hoor, dat bedoelde ik ook niet, maar er wordt gezegd dat mensen hier vaak worden afgezeken. en daar ben ik het niet mee eens.
drie keer potent zei ook helemaal niks verkeerds. Hij somde wat feiten op en zei dat hij hielp hopen dat het zou gebeuren maar dat de kans groter is dat het een droom zou blijven.
drie keer potent zei ook helemaal niks verkeerds. Hij somde wat feiten op en zei dat hij hielp hopen dat het zou gebeuren maar dat de kans groter is dat het een droom zou blijven.
- driekeerpotent
- Leeftijd: 54
- Contacteer:
juist Julia ,dat bedoelde ik,ik zou ook vaak voor niets komen als ik alleen maar op zoek was naar een vrouw,maar ik geil ook op een lekkere lul om te pijpen dus kom ik bijna nooit voor niets naar de bios.julia schreef:nee hoor, dat bedoelde ik ook niet, maar er wordt gezegd dat mensen hier vaak worden afgezeken. en daar ben ik het niet mee eens.
alleen jammer dat veel mannen afhaken als je er een condoom om wil doen.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
-
- Contacteer:
Met mijn begrijpend lezen is naar mijn mening niks mis mee. 3xpotent zijn reactie vind ik overdreven. Als iemand een oproep plaats die volgens anderen geen kans maakt hoef je hem niet meteen af te zeiken al is die dan net ingeschreven. Uiteindelijk is het een forum waar je een oproep mag plaatsen. Als dat niet zou mogen dan had de EC team zelf actie ondernemen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten