GEILE HEREN OPGELET!
Aanstaande zaterdag 27 juli komen Sub QUEEN BEE en Dom Marcelo weer eens een geil feestje bouwen in EC AMERSFOORT. We hebben er EXTRA veel ZIN in, dus ACTIEVE HEREN, PAK JE KANS!! Goede neukers zijn meer dan welkom, net als eventueel BEE-SCHIERIG damesgezelschap. We zijn er rond half drie en achteraf een verslagje hier vinden we altijd leuk.
Xx Tot dan!!
Bijlagen
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht..
Mooie foto's als voorproefje van een ongetwijfeld heel opwindend spel wat gaat volgen....
Met jullie gezelschap is het altijd genieten van een leuke en vooral spannende middag!
Ik weet nog niet of ik erbij kan zijn...maar probeer zeker tijd hiervoor vrij te maken!
Rickjsw schreef: ↑24 jul 2024 11:24
Mooie foto's als voorproefje van een ongetwijfeld heel opwindend spel wat gaat volgen....
Met jullie gezelschap is het altijd genieten van een leuke en vooral spannende middag!
Ik weet nog niet of ik erbij kan zijn...maar probeer zeker tijd hiervoor vrij te maken!
Dank voor je mooie woorden Rick!
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht..
Jammer maar helaas @Fuzzie!! Je bent altijd welkom