Entree betalen voor een bijeenkomst waarbij de mogelijkheid bestaat er seksuele handelingen plaatsvinden met gelijkgestemden staat natuurlijk niet gelijk aan 'betaalde seks'.
Als dit is hoe de gemiddelde EC ganger tegen consent aankijkt begrijp ik de hoeveelheid berichtjes over ongewenst gedrag van mannelijke bezoekers ook direct iets beter.
gangbang party 6-8-2024
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: gangbang party 6-8-2024
Dat is niet waar het hier over gaat, want wat jij beschrijft is een normale dag in EC en dan moet je een klik met iemand hebben of vooraf afgesproken.
Dit gaat over de sessies met Isaura en vriendin, zo eens per maand, waar je als bezoeker 70 euro voor betaalt. Ik ben er nooit bij geweest en zal dat ook niet zijn, maar daar lijken me enige seksuele handelingen wel gegarandeerd. En dus wel degelijk betaalde seks.
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Voel een stukje jaloersheid bij mensen helaas zal zeggen geniet van het leven duurt maar even .
- tilly
- Geaardheid: panseksueel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Dit is exact wat ik bedoel met entree betalen voor een bijeenkomst met gelijkgestemden waarbij de mogelijkheid bestaat dat er seksuele handelingen plaatsvinden. Anders had ik wel gezegd entree betalen voor de EC. Ik denk dat je je vergist in die 'garantie', op papier. Misschien voel je die garantie wel als zodanig en komt het niet vaak voor dat er iemand niet aan zn trekken komt, maar het principe 'entree betalen' is een andere insteek dan 'geld betalen voor een bepaalde handeling'.AC-DC schreef: ↑08 aug 2024 23:05Dat is niet waar het hier over gaat, want wat jij beschrijft is een normale dag in EC en dan moet je een klik met iemand hebben of vooraf afgesproken.
Dit gaat over de sessies met Isaura en vriendin, zo eens per maand, waar je als bezoeker 70 euro voor betaalt. Ik ben er nooit bij geweest en zal dat ook niet zijn, maar daar lijken me enige seksuele handelingen wel gegarandeerd. En dus wel degelijk betaalde seks.
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Ja ik ben er dus nooit bij geweest, maar lees anders de verslagen. Hier bijvoorbeeld:
https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=29&t=72859&p=167136
https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=29&t=72859&p=167136
-
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Nou Tilly, ik ga graag af en toe naar x-cinema, niet zozeer met de must van sex te moeten hebben maar gewoon het gevoel misschien is er een vrouw waar ik een aantrekkingskracht voor voel en omgekeerd en kan er dan iets meer. Maar meestal gebeurd er niets omdat ik niet van principe ben van een gat is een gat. Wat andere mannen of vrouwen dan doen is hun zaak, ieder diertje zijn pleziertje zou ik zeggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten