Naakt dag 8/8
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Naakt dag 8/8
Wat moet ik mij voorstellen bij de naaktdag op de donderdag in Amersfoort? Zijn daar na 18.00 ook vrouwen en stellen te vinden?
-
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Naakt dag 8/8
Dat is een dag waarop verwacht wordt dat je naakt bent. Alleen vrouwen mogen ervoor kiezen in lingerie te lopen. Dat gebeurt soms ook, soms zijn de vrouwen gewoon naakt. Maar dat is aan hen. En dat is overigens maar goed ook. Zo hoort het ook, dat is hoffelijk. Die dagen heb ik altijd als geweldig ervaren.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 49
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Mijn doel is er morgen tussen 12 en 13 uur te zijn.
Heerlijk weer eens een naaktdag te bezoeken, zeker ook omdat het nu een lekkere temperatuur is.
Zoals eerder al bekend, ik sta voor veel open (ik ben bi). Ik bef graag, pijp graag, neuk graag en laat me neuken.
Ik doe dit allemaal safe, dus heb je als man een condoom om en ben ik vrij.. kom dan genieten.
Vrouwen.. ik ben echt heel erg fan van beffen, liefst zo nat mogelijk kutje of anders maak ik die wel nat
.
Hoe herken je mij morgen? Ik ben dus naakt...
.
Ben ik niet aan het beffen , kan je mij vinden in de gay film ruimte bij het matras waar ik mijn pik stijf trek en voorover buk zodra een man zich aanbiedt..
Hopelijk op een aantal zeer geile momenten morgen!
Heerlijk weer eens een naaktdag te bezoeken, zeker ook omdat het nu een lekkere temperatuur is.
Zoals eerder al bekend, ik sta voor veel open (ik ben bi). Ik bef graag, pijp graag, neuk graag en laat me neuken.
Ik doe dit allemaal safe, dus heb je als man een condoom om en ben ik vrij.. kom dan genieten.
Vrouwen.. ik ben echt heel erg fan van beffen, liefst zo nat mogelijk kutje of anders maak ik die wel nat

Hoe herken je mij morgen? Ik ben dus naakt...

Ben ik niet aan het beffen , kan je mij vinden in de gay film ruimte bij het matras waar ik mijn pik stijf trek en voorover buk zodra een man zich aanbiedt..
Hopelijk op een aantal zeer geile momenten morgen!
-
- Leeftijd: 30
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
En @befkoning hoe was het???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten