Zaterdag 10 Augustus
- Mike1966
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Zaterdag 10 Augustus
Hallo geile mensen,
Zaterdag 10 Augustus ben ik voornemens mijn geile slet en sexual soulmate, Poezenbeestje, weer mee te nemen naar één van de EC locaties. Inmiddels hebben we samen ervaringen in alle drie de locatie’s. Uiteraard heeft elke locatie voor ons zo zijn voor- en nadelen maar we zijn maar zelden in de gelegenheid dit op een zaterdag te doen. Deze kans willen we aangrijpen in de hoop dat we buiten ons eigen spel om ook anderen daarin te betrekken zoals altijd want, delen is leuk en geeft nog meer plezier en genot. Mannen en/of vrouwen (voor VV actie) geheel intiem geschoren , leeftijd tussen 30 en 55 jaar, hygiënisch , doeners en sympathiek naar ons toe zijn zeker welkom.
Laat ons weten welke locatie je voorkeur heeft middels de stem knop en misschien ook wel begeleid door een een kort schrijven waarom we dan voor die locatie zouden moeten gaan.
Zaterdag 10 Augustus ben ik voornemens mijn geile slet en sexual soulmate, Poezenbeestje, weer mee te nemen naar één van de EC locaties. Inmiddels hebben we samen ervaringen in alle drie de locatie’s. Uiteraard heeft elke locatie voor ons zo zijn voor- en nadelen maar we zijn maar zelden in de gelegenheid dit op een zaterdag te doen. Deze kans willen we aangrijpen in de hoop dat we buiten ons eigen spel om ook anderen daarin te betrekken zoals altijd want, delen is leuk en geeft nog meer plezier en genot. Mannen en/of vrouwen (voor VV actie) geheel intiem geschoren , leeftijd tussen 30 en 55 jaar, hygiënisch , doeners en sympathiek naar ons toe zijn zeker welkom.
Laat ons weten welke locatie je voorkeur heeft middels de stem knop en misschien ook wel begeleid door een een kort schrijven waarom we dan voor die locatie zouden moeten gaan.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
-
- Leeftijd: 55
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Zaterdag 10 Augustus
Wow dat ziet er wel heel erg lekker uit; hopelijk wil dat kutje ook heerlijk uitgebreid gelikt worden en kan ik haar geile vocht over mijn tong m'n mondje in voelen stromen.... ik zal 't klitje zo lekker lang verwennen tot ik haar onderlichaam voel schokken en zij heerlijk spuitend klaarkomt! Mmm heb er zin in....
Ik ben een slanke schone geschoren 50-plusser en hou van ontspannende sex met lieve personen waar iedereen zich prettig bij voelt.
- Mike1966
- Contacteer:
Hoi Richard,RichardUtrecht schreef: ↑07 aug 2024 15:20 Wow dat ziet er wel heel erg lekker uit; hopelijk wil dat kutje ook heerlijk uitgebreid gelikt worden en kan ik haar geile vocht over mijn tong m'n mondje in voelen stromen.... ik zal 't klitje zo lekker lang verwennen tot ik haar onderlichaam voel schokken en zij heerlijk spuitend klaarkomt! Mmm heb er zin in....
Hou het forum komende dagen in de gaten dan kom je vanzelf te weten waar wij zaterdag zullen opduiken.
Geen garantie’s om mee te spelen! Wie wat en hoe bepalen we ter plekke.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
-
- Leeftijd: 55
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Bedankt voor je reactie en uiteraard geen garantie, maar hoop uiteraard wel 
Ik houd het forum in de gaten.
Gr. Richard

Ik houd het forum in de gaten.
Gr. Richard
Ik ben een slanke schone geschoren 50-plusser en hou van ontspannende sex met lieve personen waar iedereen zich prettig bij voelt.
- Mike1966
- Contacteer:
Het gaat Arnhem worden.
https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=30&t=73566
https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=30&t=73566
- Gewoonjeroen
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
- Indo354
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Hey diezelfde foto was k ook tegengekomen op een site van fetlife alleen wegens discretie werd ie verwijderd…
- Poezenbeestje
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Die foto is met mijn toestemming gepost. Wij hebben genoeg respect naar elkaar toe om zoiets nooit zonder toestemming van de ander te doen.
En hoe weet jij om wat voor redenen ik foto's weghaal? En al haal ik foto's weg gaat je dat geen moer aan. Misschien je account maar op fetlife blokkeren.
Lust Slet & Sexual Soulmate van Mike1966
This kitten has delicious claws to play with..
- Indo354
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Ach t valt me alleen maar op.
Poezenbeestje schreef: ↑25 aug 2024 23:30Die foto is met mijn toestemming gepost. Wij hebben genoeg respect naar elkaar toe om zoiets nooit zonder toestemming van de ander te doen.
En hoe weet jij om wat voor redenen ik foto's weghaal? En al haal ik foto's weg gaat je dat geen moer aan. Misschien je account maar op fetlife blokkeren.
- Poezenbeestje
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Dus dan vind je het nodig de prive reden te posten dat niemand wat aan gaat.Indo354 schreef: ↑26 aug 2024 08:32 Ach t valt me alleen maar op.
Poezenbeestje schreef: ↑25 aug 2024 23:30Die foto is met mijn toestemming gepost. Wij hebben genoeg respect naar elkaar toe om zoiets nooit zonder toestemming van de ander te doen.
Je hebt me al maanden geblokkeerd. Doe dat dan ook lekker hier.
Lust Slet & Sexual Soulmate van Mike1966
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 2 gasten