Hoe te handelen?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Nick67
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Hoe te handelen?

Bericht door Nick67 »

Hallo,

Ik wordt graag gepijpt door een persoon achter een gloryhole. Wat is gebruikelijk in Amerfoort; je piemel terugtrekken vlak voor je komt, gewoon spuiten of (net zoals in Eindhoven) drie keer duidelijk kloppen op de muur dat de pijper/ster kan doen waar hij/zij zin in heeft?

Groet Nick67
tvpijper
Geaardheid: bi
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Hoe te handelen?

Bericht door tvpijper »

Ik heb al heel veel mannen klaargepijpt in de gloryholes in Amersfoort, altijd met condoom, en daarom mogen de mannen doen wat ze willen, het liefst heb ik dat ze klaar komen terwijl ik hun pik in mijn mond heb, en hem voel klaar komen. Meestal merk ik wel dat ze er bijna zijn :-) en wordt er eigenlijk nooit geklopt. Wellicht is het anders als mensen zonder condoom pijpen (wat natuurlijk niet erg slim is)
ik ben een onderdanige tv (pijp)slet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik speel natuurlijk alleen safe! dus alleen met condoom.
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Hoe te handelen?

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Nick67 schreef: 27 sep 2024 15:39 Hallo,

Ik wordt graag gepijpt door een persoon achter een gloryhole. Wat is gebruikelijk in Amerfoort; je piemel terugtrekken vlak voor je komt, gewoon spuiten of (net zoals in Eindhoven) drie keer duidelijk kloppen op de muur dat de pijper/ster kan doen waar hij/zij zin in heeft?

Groet Nick67

Beste Nick,

EC hanteert een safe-sex beleid, dus pijpen met condoom. Wij zijn geen piemel-politie en daarom ligt de verantwoordelijkheid bij de EC bezoekers zelf.

Tot snel in één van onze gloryholes!

Groet EC Team
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten