Dat ging zo even door totdat ik het echt heel warm krijg. Ik zei dat ik wat frisse lucht nodig had. Dus we gingen naar de "grote kamer" we zaten namelijk in de hetero bios.
Toen op 1 of andere manier wilde ik weer geneukt worden en weer wat mannen pijpen. En toen dat weer klaar was gingen we zitten. Er was een ander stel binnen wat toen wegging en wat andere mannen waren ook aan het omkleden om weer weg te gaan. Ik ging even op de bank zitten. Even kijken wie er weg gingen en wie er binnen kwamen. Er kwamen namelijk ook weer nieuwe mannen binnen. Maar we hadden een heeeeelll lang kroeg gesprek
Ik zag een man erbij staan en kijken en later naar de condooms toe lopen. Toen vroeg ik aan hem. "wil jij mij ook neuken?" Hij was heel aardig en beleefd dus het mocht. Maar wat er toen gebeurde. Dat had ik me echt nooit kunnen voorstellen. Hij zat vol met energie en hij neukte me echt hard en hij kon het zo lang volhouden. En ik ben echt iets van 5 keer klaargekomen ofzo terwijl ik eigenlijk nooit klaarkom
A. Ik hoop dat je dit leest en dat ik je nog een keer tegenkom
Dat was het voor vandaag.
Tot de volgende keer, byee