Naaktdag 17 okt

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Lisanne
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Naaktdag 17 okt

Bericht door Lisanne »

Ik had van te voren bedacht dat het druk zou zijn en dat ik alleen met f. Zou gaan spelen. Maar toen kwam ik een andere bekende tegen en toen dacht ik. Hij is ook wel prima als ik met hem wat speel. F. Vroeg aan mij of een andere man mij mocht neuken. Ik zei ja dat is goed. Ik was echt opgewonden ik genoot er weer van om in de bios te zijn.
Dat ging zo even door totdat ik het echt heel warm krijg. Ik zei dat ik wat frisse lucht nodig had. Dus we gingen naar de "grote kamer" we zaten namelijk in de hetero bios.
Toen op 1 of andere manier wilde ik weer geneukt worden en weer wat mannen pijpen. En toen dat weer klaar was gingen we zitten. Er was een ander stel binnen wat toen wegging en wat andere mannen waren ook aan het omkleden om weer weg te gaan. Ik ging even op de bank zitten. Even kijken wie er weg gingen en wie er binnen kwamen. Er kwamen namelijk ook weer nieuwe mannen binnen. Maar we hadden een heeeeelll lang kroeg gesprek 😂 en ik hou daar totaal niet van. Maargoed. Een beetje gekletst... En daarna zei F. Ik wil eigenlijk ook nog even klaarkomen. Dus ik weer liggen en weer echt heerlijk neuken.
Ik zag een man erbij staan en kijken en later naar de condooms toe lopen. Toen vroeg ik aan hem. "wil jij mij ook neuken?" Hij was heel aardig en beleefd dus het mocht. Maar wat er toen gebeurde. Dat had ik me echt nooit kunnen voorstellen. Hij zat vol met energie en hij neukte me echt hard en hij kon het zo lang volhouden. En ik ben echt iets van 5 keer klaargekomen ofzo terwijl ik eigenlijk nooit klaarkom 🙈 het voelde echt zo fijn. Ik ben echt super blij weer naar huis gegaan. Ik vond het geweldig.
A. Ik hoop dat je dit leest en dat ik je nog een keer tegenkom ❤️
Dat was het voor vandaag.
Tot de volgende keer, byee
DutchZeus
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Naaktdag 17 okt

Bericht door DutchZeus »

Wat een heerlijk verhaal. Ik hoop je een keer te neuken
Hallo33
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Naaktdag 17 okt

Bericht door Hallo33 »

Het is leuk Lisanne om een verhaal van je voor te lezen. Ik hoop dat je het weer kunt vinden en dat als ik terugkom we samen wat plezier kunnen hebben
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Gauloises en 4 gasten