VRESELIJK (Even me hart luchten)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Browniecock11
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

VRESELIJK (Even me hart luchten)

Bericht door Browniecock11 »

Gisteren was het naaktdag blijkbaar had Lottemooi ene aankondiging gedaan. Dat merkte ik meteen toen ik binnen in de bios kwam.
Er waren zeker 30 man, goed dat is totaal niet erg.
Ik dat zaal in waar de actie bezig was, rustig wachtende op mijn beurt, komt er een 'oudere' meneer gewoon doorlopend alsof er niemand staat gewoon voordringen. Oke prima dacht ik, vervolgens was die meneer een beetje klaar met Lotte en vent, blijft de meneer nog 1ste rang staan en kijken.. GEEF ANDERE OOK EEN KANS!
Goed, verplaatst van locatie naar de gynaecoloogstoel.
Daar weer precies het zelfde, 1 meneer stond constant dicht bij Lotte en gunde NIEMAND speeltijd.
Ik heb dit besproken met meerdere personen gisteren die ook aanwezig waren, meerdere mensen valt dit de laatste tijd op VOORAL op naaktdag door "oudere mannen".

WAAR IS HET WEDERZIJDSE RESPECT GEBLEVEN?!?!
Gun mekaar de ruimte en tijd, genieten doe je met ze alle NIET alleen!!

Ik zit hier al een langere tijd mee, en heb dit nogmaals met meerdere bezoekers besproken van de cinema meerdere zijn het hiermee met mij eens.. :idea:
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: VRESELIJK (Even me hart luchten)

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste Browniecock11,

Wat vervelemd om te horen dat jij en andere dit zo ervaren hebben. Volgende keer mag je dit aangeven bij een van de medewerkers zodat er gepaste actie ondernomen kan worden. Juist hierom lopen we geregeld rondjes o.a. zodat we bezoekers de kans geven dit soort dingen te melden.
Wij kunnen alleen wat doen als dit soort dingen op het moment zelf ook gemeld worden.
Dan kunnen we er samen voor zorgen dat dit soort situaties niet meer voorkomen en de ec een leuke en gezellige plek blijft.

Met vriendelijke groet,

Team Erotica
Topcat
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 59
Contacteer:

Bericht door Topcat »

Goede middag Browniecock11, inderdaad erg vervelend en irritant, ik was er gisteren niet bij. Ik had dit wel gepland maar er kwam helaas op het laatste moment iets tussen. Ik lees dat je dit al eerder hebt meegemaakt en de kwestie met meerdere aanwezigen hebt besproken. Wat ik mij afvraag is, heb je het ook met de desbetreffende heren besproken? Ik zou dit namelijk zeker wel gedaan hebben. Even een subtiele hint of zo. Sorry maar mag ik er even bij, sorry kunt u even aan de kant gaan, sorry maar u staat een beetje in de weg enzovoort. Als dit niet helpt kun je misschien ietsjes botter worden en benoemen dat hun gedrag ronduit hinderlijk is voor de andere aanwezigen en als dat ook niet helpt zoals het Erotica team zelf ook aangeeft het aanwezige personeel laten ingrijpen. Ik kan het mij maar moeilijk voorstellen dat als er 25 tot 30 mannen aanwezig zijn voor Lotte Mooi en er zijn één of twee irritante "oudere" heren aanwezig die de sfeer of de activiteit die gaande is bederven, er niemand is die daar ook maar iets van zegt. Ik ben zelf ook wat "ouder" en herken mijzelf niet in jouw omschrijving van "vooral oudere heren" en ga er maar vanuit dat je hiermee niet alle oudere heren bedoelt maar een slechts een select clubje van oudere heren die niet goed weten hoe ze zich horen te gedragen in gezelschap van anderen. Ik hoop overigens dat de heren die zich wel in dit verhaal herkennen, zich de volgende keer socialer opstellen.
Man88
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Man88 »

Ik vind het ook al langere tijd opvallen dat het meestal de wat oudere mannen zijn die zulk gedrag vertonen in de EC. En nee niet alle mannen, maar het is opvallend dat het vaak dezelfde types zijn en vanaf een bepaalde leeftijd..

Het is fijn dat we dit aan het personeel kunnen melden, maar kom op we zijn allemaal volwassen mensen, laten we gezamelijk als collectief ons volwassen gedragen. Denk niet alleen aan je zelf als je in de EC bent en durf elkaar op ongevwenst en vervelend gedrag te corrigeren (op een normale manier).
GeorgeB
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door GeorgeB »

Ik was de eerste keer op een naaktdag aanwezig. En ook mij is het hinderlijke gedrag van de oudere heer opgevallen. De mannen boden zich voor het trekwerk aan Lotte aan en hij stond er met zijn neus er bovenop. Alle andere heren hebben zich over het algemeen netjes gedragen en dat is dit gedrag echt jammer.
"Wij zijn vaak geneigd om anderen te beoordelen door onze eigen ervaringen, maar dat is niet altijd de waarheid."
Gewoonjeroen
Leeftijd: 38
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Gewoonjeroen »

Ik was er (vreselijk helaas) niet bij, maar herken het gedrag wel. Ik moet eerlijk zijn dat ik er ook niet direct op reageer, en het laat voor wat het is als dat gebeurt. Ik ben er te weinig om te zeggen dat dit altijd gebeurt. Waarom ik niet altijd reageer ter plekke? Ik ben niet bang om wat te zeggen, maar er zijn er nog genoeg in de ec die rondlopen of zij alle rechten hebben, weet niet hoe ik het moet uitleggen... Goed dat je het aankaart! En idd , als er meer zijn die dit zien, is er toch wel iemand die wat durft te zeggen?
Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
Browniecock11
Leeftijd: 26
Contacteer:

Bericht door Browniecock11 »

Gelukkig zijn er mensen die het begrijp.
Afgelopen zaterdag heb ik een heel fijn gesprek gehad met de dame achter de balie.
Ze begreep me volledig, we zaten op 1 lijn.

HELAAS zijn er gewoon van dit soort figuren die de sfeer verpesten voor een ander, ik hoop dat deze mensen zich herkennen hierin en zullen veranderen!
Ook jaag je hierbij bij nieuwelingen mee weg.!
GeilstelDrenthe
Geslacht: Stel
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door GeilstelDrenthe »

Nou we zijn benieuwd. Het is de vloek van vele erotische gelegenheden, mannen zonder fatsoen. Vaak dezelfde die achter stellen aan hobbelen alsof er stroop aan de kont zit.

Hopen dat ze vandaag wegblijven :D
Amber_sissypony
Geaardheid: bi
Leeftijd: 27
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door Amber_sissypony »

Dit soort types vind je wel vaker in de maatschappij, maar goed van de EC dat ze aangeven daar ook wel iets aan willen doen. Tuurlijk kan de medewerker niet alles continu zien wat er gebeurt, dus communicatie naar hen en natuurlijk onderling is belangrijk.

Beetje het gevoel dat bij een autoweg iedereen netjes in de rij wacht en er dan een auto door het rode kruis heen rijdt. Dan is het wel satisfying om de blauw-rode lichtjes aan te zien gaan die erachteraan rijd.
Unicorns might be just a myth but this pink latex sissypony will make your night mythical
Miepet
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Miepet »

Wat een probleem, oplossing is heel simpel, gewoon je mond opendoen en praten, wat veel mannen blijkbaar niet durven.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: ZinIn50 en 22 gasten