Blondje Anna neemt haar (inter)acties onder de loep

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Blondje1981
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Blondje Anna neemt haar (inter)acties onder de loep

Bericht door Blondje1981 »

Even een berichtje van mij: Anna, Blondje1981. In de afgelopen maanden heb ik EC ontdekt en onveilig gemaakt, in mijn 'seksuele revolutie'.
Intussen ben ik in november verliefd geworden op een man (buiten EC) en ik dacht daar mee afgestemd te hebben wat ik in EC allemaal 'uitspookte'.
Helaas is dat gisteravond anders gebleken: we hebben blijkbaar geen duidelijke afspraken gemaakt over wensen en grenzen, of elkaar totaal verkeerd begrepen en de boel is gisteravond geklapt.
Ik heb last van liefdesverdriet, en ben daardoor vannacht ook mijn eigen gedrag en (inter)acties van de afgelopen maanden gaan observeren. Want ik heb nooit iemand willen kwetsen of een relatie in 'verkenningsfase' willen schaden.
Mijn berichten hier (en de reacties daarop) hebben hem onwijs veel pijn gedaan zonder dat ik me daarvan bewust was.
Hier heb ik veel spijt van.
Dus mijn tip alhier: als je in relatie of beginnende relatie bent: overleg je acties (dacht ik ook te hebben gedaan), maar vooral:
VRAAG EXPLICIET of de ander wel of niet wil dat je hem/haar op de hoogte houdt van wat je allemaal precies doet. En blijf dan weer opnieuw afstemmen....

xxx Anna

ps: bedankt voor alle lieve berichten die ik nu al in mijn postvak heb ontvangen. Ook veel berichten van herkenning: dat mensen dachten goede afspraken te hebben gemaakt en transparant, en dat het toch mis ging.
Pijnlijke herkenning...

Pps: Ik zal hier op het forum niet zo snel meer aankondigen of verslag schrijven. Als ik langskom, kom ik vooral voor de koffie en de goede gesprekken. Want die zijn er ook, met gelijk gestemden.
Intussen heb ik de parenclubs ontdekt. Wat meer ongedwongen en met sauna enzo. Ook lekker en een stuk minder gecompliceerd. Wel een stuk minder geilzellig (lees: gangbang-gezellig).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten