EERSTE GANGBANG VOOR VI

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

EERSTE GANGBANG VOOR VI

Bericht door Benno »

Na een oproepje op het forum heb ik contact met Mart over het bezoek dat hij vrijdag met zijn gelegenheidspartner Vi wil brengen aan EC. We bespreken de do's en don'ts en ik beloof hem te helpen goed op Vi te letten. Als ik om iets na 13 uur binnenkom, zitten zij al uitgekleed op de eerste rij van de heterocinema. Mart is een aardige vent met een kaal hoofd. Vi is een mooie slanke vrouw met een heerlijk lijf en een grote bos krullen. Ik begroet ze en ga me snel uitkleden. Het is niet heel druk, slechts enkele bekenden, waaronder R.

Als ik terugkom legt Mart Vi op het bed onder het filmdoek en begint haar eerst een beetje te likken en daarna neukt hij haar. Na deze opwarmbeurt geeft hij het stokje door aan mij. Ik begin meteen haar te neuken, het tempo gestaag opvoerend. Mart kust haar en laat zich pijpen. Na een tijdje wil ik toch ook even up close and personal met Vi's kutje. Ik ga haar likken, waarbij ik twee vingers naar binnen laat glijden. Ze lijkt deze behandeling wel te waarderen. Extra geil geworden neuk ik Vi verder. R staat er met opgeheven roede bij te kijken en als ik aan een adempauze toe ben, geef ik de beurt door aan hem. R heeft een behoorlijk grote pik en weet ook hoe die te gebruiken. Dat merkt Vi ook. Na een tijdje vindt Mart het tijd om naar het grote matras te gaan.

Daar aangekomen pakken we de draad weer op. R neukt Vi terwijl ze op de rand van het matras ligt. Voor mij is het handiger als ze helemaal erop ligt, zodat ik er op mijn knieën bij kan. In die positie ga ik lekker lang door totdat ik helemaal buiten adem ben en even moet uitblazen. Mart en Vi gaan ook even pauzeren. Er op dat moment geen andere gegadigden die willen neuken.
Na pauze zet Mart Vi tegen rand matras. Hij gaat zelf liggen, zodat zij hem kan pijpen. Wij kunnen haar staand van achteren neuken. R en ik doen dat om beurten. Bij de tweede keer voel ik een orgasme aanrollen. Het voelt zo goed om haar te neuken en me daarbij vast te houden aan haar heerlijke billen, dat ik het laat gaan en brullend klaar kom.

R neemt het daarna over en neukt Vi langdurig in die positie. Op een gegeven moment tilt hij 1 van haar benen op, om de hoek te veranderen, vermoed ik. Vi komt daardoor op 1 been te staan, wat niet meevalt natuurlijk. Ik help haar daarmee door met mijn hand haar kruis te ondersteunen (en tegelijk haar clitje te simuleren. Ondanks mijn steun, houdt Vi het op een gegeven moment niet langer vol en wil graag een pauze.

Oorspronkelijk had Mart aangegeven dat hij Vi graag in de sling wilde leggen, maar dat is er nog niet van gekomen. Nu besluiten ze het toch aar te proberen. Ik help haar in een comfortabele positie en maak van de gelegenheid gebruik om haar kutje nogmaals te likken en haar nog eens te neuken. Inmiddels heeft ook Afrosensual zich bij het gezelschap gevoegd, alsmede een lange jongeman, die ik niet ken, maar zolang even de Behanger noem. R neukt Vi ook weer en daarna ook Afrosensual, aangezien Mart aangeeft dat de bodycount dringend opgevoerd moet worden. Dan neemt ook de Behanger plaats tussen Vi's benen en neukt haar met verve. Als hij aan een orgasme toe is, vraagt hij of hij over haar heen mag spuiten. Dat mag. Dus op het moment supreme haalt hij zijn condoom eraf en spuit een enorme hoeveelheid zaad over Vi's bevallige lijf. Enfin, je begrijpt nu waar ik de naam Behanger vandaan haal. Er moeten heel wat tissues aan te pas komen om Vi schoon te vegen.

We gaan nog een paar rondes door, totdat Vi aangeeft genoeg te hebben gehad. Dan is het aankleden en gedag zeggen. Ik hoop dat deze eerste ervaring in EC zodanig bevallen is, dat Mart en Vi vaker terug zullen komen. Ik heb genoten in elk geval.
Thor
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: EERSTE GANGBANG VOOR VI

Bericht door Thor »

Beste Benno,
Bedankt voor het delen van jouw verhaal en jouw complimenten (althans zo vat ik het op) rondom de hoeveelheid zaad die ik spuit. Het was heerlijk zo over Vi klaar te komen. Ik zal mijn huidige nicknaam Thor afleggen en van nu af aan de naam „De Behanger“ met trots dragen want ik heb dat compliment al vaker gekregen.
Groet en tot snel
Benno
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: EERSTE GANGBANG VOOR VI

Bericht door Benno »

Aha, dat ben jij dus.
Thor is ook een prima naam