TWEE HEERLIJKE DAMES OP DONDERDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

TWEE HEERLIJKE DAMES OP DONDERDAG

Bericht door Benno »

Vandaag had ik afgesproken met A en M. Als ik binnenkom zitten ze al op de eerste rij van de heterocinema. M is gekleed in een zwart setje waarin haar mooie ronde vormen goed te zien zijn. Het is erg warm. De temperatuur buiten is aan het stijgen en de verwarming staat vol open, maar het kan natuurlijk ook de opwinding zijn.

Na wat gekletst te hebben en elkaar een beetje te hebben betast, gaat de deur open en komt er een stel binnen dat voor het eerst is. We besluiten om hen te gaan begroeten. Het nieuwe stel zijn E en O. Doordat haar ogen aan het donker moeten wennen, ziet O in eerste instantie bijna niks. Mijn ogen zijn al aan het donker gewend, dus ik kan goed zien dat O een prachtige vrouw is. Ze gaat zich in het toilet omkleden en komt even later in een mooi setje tevoorschijn. Ze gaan in eerste instantie even rondkijken en de ruimtes verkennen. Daarna begint E zijn O te verwennen en tegelijk ga ik met M bezig. Het grote matras is daar groot genoeg voor. Terwijl ik M neuk en O door E wordt genomen houden de dames elkaar vast. Ik vind het wel wat hebben, op die manier. Nadat ik een tijdje bezig ben geweest, neemt A het over.

Er zijn een stuk of 10 mannen aanwezig, maar er zijn maar een beperkt aantal doeners. Bovendien accepteren de dames ook niet iedereen. Na A ga ik verder met M neuken. Ik ga wat harder tekeer, daarbij goed oplettend of M het niet te hard vindt. Zo mag ik wel aan haar mooie volle borsten zitten, maar beslist niet aan de tepels. In het heetst van de strijd doe ik dat per ongeluk bijna toch. Dat wordt niet in dank afgenomen.
Als ze aan een pauze toe is, ga ik kijken hoe E zijn O in de sling gaat neuken. Ze ligt er superverleidelijk bij met haar benen wijd uiteen en haar kutje gespreid. Ze heeft een klein strookje haar erboven, waar ik al wild van word als ik er naar kijk. Vooralsnog is het alleen E die haar neukt, maar ze lijkt wel open te staan voor meer, meen ik af te lezen aan de verleidelijke blikken die ze naar de mannen om haar heen werpt. Zo laat ze een man haar clitje stimuleren terwijl E haar neukt, wat in een zalig orgasme resulteert.

Daarna gaat het stel naar het grote bed, waar E aan de rand gaat staan. O klimt op het bed en begint zijn forse pik te pijpen. Daarbij kronkelt ze met haar heerlijke lijf als een krolse kat. Ze steekt haar kontje naar achteren en gaat dan op haar rug liggen en vingert zichzelf. Ik verlustig me (samen met alle andere mannen) aan haar lijf. Dan legt ze een been tegen me aan. Ik manoeuvreer me verder richting haar en vraag of ik haar kutje mag likken. Dat kutje met blonde landing strip lijkt me te wenken. Als ze ja zegt, val ik erop aan. Eerst alleen met mijn tong, dan ook met twee vinger naar binnen. Ze ondergaat het kronkelend en kreunend. Als ik even een plekje verkeerd raak, duwt ze mijn hoofd weg, maar trekt me vervolgens weer terug tegen haar kutje aan. Helemaal geen vervelende plek om te zijn. Daarna mag ik haar neuken, wat ik natuurlijk heel graag doe. Ze zegt dat ik wel rustig aan moet beginnen, wat ik beloof te proberen. Ik begin dus rustig, maar voer het tempo al gauw op en a zo een flinke tijd door. Nou ja, niet echt heel lang. De geile gebeurtenissen deze middag stapelen zich op en zorgen ervoor dat er een moment komt dat je het niet langer kunt houden. Dat moment is nu gekomen. Ik explodeer in een spetterend orgasme in O's strakke kutje. Weliswaar in een condoom, maar toch. Later als ik ga vertrekken zijn beide dames nog op het matras bezig. Een mooi schouwspel. Dit soort middagen in EC zijn fantastisch. Tot de volgende keer.
Benieuwd hoe E en O hun eerste bezoek aan EC hebben ervaren.
Laatst gewijzigd door Benno op 06 mar 2025 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Indo354
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: TWEE HEERLIJKE DAMES OP DONDERDAG

Bericht door Indo354 »

:D :D :D :P
Andenmon
Geslacht: Stel