Grietje weer in de kooi

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Boogschutter83
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Grietje weer in de kooi

Bericht door Boogschutter83 »

Vind Grietje het leuk als de mannen die met haar spelen ook naakt zijn? Want besef me ent dat het geen naakt dag is. Maar is wel het leukste natuurlijk 🙂
HansEnGrietje2022
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door HansEnGrietje2022 »

Leuk idee. Maar de slet zal een hoofdmasker en oogmasker dragen gedurende de tijd dat ze opgesloten in de kooi staat
Jobskes
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Jobskes »

Ga ook me best doen om er bij te zijn
joran
Leeftijd: 29
Contacteer:

Bericht door joran »

Ik ben vrijdag ook van de partij :)
HansEnGrietje2022
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door HansEnGrietje2022 »

Wij vonden het weer heerlijk. We zijn benieuwd naar reacties van aanwezigen.
Goodlooking
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 41
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Goodlooking »

Vrijdag toch maar even de stoute schoenen aangetrokken na het lezen van de oproep van Hans en Grietje.

Eenmaal aangekomen in de cinema snel even een blik in alle ruimtes geworpen om te kijken of het schouwspel al begonnen was. Gelukkig zag ik dat er in de kleine heterozaal een man en een vrouw naast elkaar naar de film aan het kijken waren. Dit moesten Hans en Grietje zijn. Ik heb snel mijn kleren in een kluisje gedaan en met mijn boxershort aan achter Hans en Grietje in de filmzaal gaan zitten.

Na enige tijd zag ik dat Grietje op haar knieeen voor Hans ging zitten en gulzig met zijn pik begon te spelen en hem te pijpen. Omdat ik slecht zicht had ben ik links in de ruimte tegen de muur aan gaan staan om het schouwspel nog beter te kunnen zien.

Ik zag dat Grietje een bivakmuts met daarbij een masker op had en polsbanden om had. Naast haar stond een grote kooi waarin Hans op een gegeven moment Grietje "opsloot" het sleuteltje van de sloten van de kooi droeg Grietje braaf om haar nek. Na even met Hans gespeeld te hebben mocht ik en nog een andere man het heerlijke lichaam van Grietje betasten. Dit lieten we ons geen twee keer zeggen en beiden gingen we met onze handen langs haar heerlijke volle borsten en speelden met haar kletsnatte kutje. Grietje trok ons beiden heerlijk hard af en omdat we beiden niet rookten was het toegestaan om met haar te zoenen. toen Grietje op haar knieen plaats had genomen duurde het niet lang voordat de andere man zijn zaad diep ik haar keeltje spoot. Het zaad liep uit haar mond over haar borsten naar de grond. Ook ik had zin om klaar te komen in haar mondje en trok haar naar mijn pik toe waarna ik mijn pik diep in haar mondje stootte en haar heerlijk hoorde kokhalzen. Mijn pik was echt drijfnat van de kwijl van Grietje. Ook voor mij duurde het niet lang voordat ik mijn lading zaad in haar mondje spoot. Na een pauze was het tijd voor twee andere mannen om Grietje te verwennen en ook die liet ze met gemak klaarkomen.

Nadat Grietje deze twee mannen had klaargetrokken en gepijpt was het tijd om naar het grote matras te gaan. Daar werd Grietje gewillen klaargelegd door Hans en kreeg ik de vraag of ik haar wilde neuken. Terwijl Grietje op haar rug lag en speelde met wat pikken stootte ik mijn harde pik diep in haar en hoorde haar kreunen. Het duurde ook niet lang voordat ik voor een tweede keer klaar kwam. Helaas zat voor mij de tijd er voor die dag op maar damn wat een heerlijke vrouw is dit. Ze kan tegen een stootje en kan dus hard aangepakt worden. Precies zoals ik het lekker vind. Hopelijk hoor ik snel eens iets van ze om weer lekker mee te spelen. Voor nu bedankt voor de leuke maar vooral geile middag.

Mvg. Goodlooking.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten