22 maart - Action Needed!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Jenn & René
Geaardheid: panseksueel
Geslacht: Stel
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

22 maart - Action Needed!

Bericht door Jenn & René »

Middag allemaal
Jenn & Rene zullen straks weer de EC in Amersfoort bezoeken.
Deze slet geniet er van om door veel mannen gebruikt te worden.
Tot straks? Neem een dosis energie mee 😁
Heren: geen ongevraagd "gegraai", de vrouw in kwestie is GEEN grabbelton!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 22 maart - Action Needed!

Bericht door Benno »

Verslag van dit bezoek: https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=74954
Geilneef
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: 22 maart - Action Needed!

Bericht door Geilneef »

Het was weer ontzettend lekker en geil Zaterdag Jenn & René! Ik liep om 4 uur de EC binnen, het was rustig, in de heterobios zag ik Jenn voorovergebogen bij het bed staan, ze was Lex aan het pijpen die wel heel relaxed onderuit lag en haar een paar aanwijzingen gaf 'ja, goed zo Slet, kun je nog wat dieper? Maak mijn harde lul maar goed nat met met je geile pijpbekkie'.
Ik liep snel door naar de lockers, kleedde me zo snel mogelijk uit, en liep helemaal naakt met mijn handdoekje en condooms terug naar de bios. Jenn was nog aan het pijpen, René zat ernaast op het bed onder het filmscherm. Op de voorste stoelen zaten een paar mannen te genieten van het schouwspel. Benno stond erbij, ik denk dat hij haar net geneukt had. Ik gaf René een boks en Jenn een aai over haar kont, ze stond er zo mooi uitnodigend, ik kon het niet laten. Ze gorgelde omdat ze net de lul van Lex diep in haar mond had, die liet ze er even uit om naar adam te happen. Ze draaide haar hoofd, keek met haar guitige geile koppie mijn kant op en zei 'hé Geilneef, leuk dat je er ook bent!' Wat een warm welkom, daar werd mijn pik extra hard van! Ik gleed met een hand tussen haar benen, voelde aan haar geile kut, die heerlijk nat was en liet er een paar vingers in glijden.... mmmm dat voelde goed, Jenn duwde haar kontje en haar kut gretig en gulzig tegen mijn hand. Ik deed een condoom om en begon haar, staand, heerlijk diep in haar natte geile kut te neuken, terwijl ik met 2 handen haar rug en haar zachte buik en tieten masseerde, en Jenn nog steeds doorging met pijpen, hoezo GEIL? :P Het was alsof Jenn met haar kutspieren mijn harde lul masseerde die diep in haar stootte. Op momenten dat ze Lex extra die pijpte voelde ik meteen ook een reactie in haar onderlijf en haar kutje. Na een tijdje lekker stevig neuken moest ik even op adem komen, Benno nam het van me over, Jenn bleef goed gevuld met pik die in haar stootte, aan haar gekreun te horen waardeerde ze dat!
Even later was het tijd voor een kleine drinkpauze en verplaatste het gezelschap zich naar de cruising ruimte. Lex zette Jenn met haar rug tegen het rek, haar benen een btje uit elkaar, ze moest met haar handen iets boven haar hoofd de spijlen vasthouden. Zo stond ze er precies goed voor om Lex zijn kunsten te laten vertonen: Jenn laten squirten door met een paar vingers heel gericht in haar kutje te stoten, na een waarschuwing dat wie niet door haar kutvocht ondergespoten wilde worden beter aan de kant kon gaan :P. Eerst reed hij heel geil tegen haar aan, een soort staande full body massage. Ik zag Jenn daar al zo geil van worden dat al bijna spontaan spuitend klaarkwam. Toen Lex vol overgave met een paar vingers diep in haar klotsende kut pompte gebeurde dat ook heel snel, ik stond er een meter vanaf en voelde de spetters op mijn lijf.
Langzaam werd het tijd om af te ronden, met een pijpronde voor Jenn, en een spuitronde voor de heren, om Jenn heerlijk onder te spuiten. Jenn ging languit op haar rug liggen, met haar hoofd over de rand van het bed. Lex duwde zijn harde lul erin en liet zich diep pijpen, dat was een ontzettend geil gezicht. Benno had zich over haar kutje ontfermd en begon haar te beffen en even later te neuken. Lex kwam langzaam maar zeker richting een hoogtepunt, er kwam een steeds vervaarlijker klinkend gebrom, gegrom en gebrul uit, de vloer begon te trillen, de muren leken mee te bewegen.... ik vroeg me af of ik 112 moest bellen.... toch niet gelukkig.... hij spoot haar tieten heerlijk onder met zijn warme zaad. Jenn draaide haar hoofd naar mijn pik en begon mij lekker diep te pijpen, terwijl Benno haar neukte. Ik zat op mijn knieen op het grote bed, ik pakte Jenn haar hoofd beet om mijn pik goed diep in haar mond te duwen, af en toe een btje pauzerend om te checken of ze het nog prettig vond en of ze niet buiten adem raakte. Jenn wist van geen ophouden en ging extra hard door. Ik hield nog steeds haar hoofd beet en neukte haar diep in haar mond, zooooo GEIL! Langzaam maar zeker voelde ik ook het zaad opborrelen en werd het tijd om Jenn te geven wat ze graag wil, zoveel mogelijk zaad over haar tieten. Dat was een geweldige afronding van een heerlijk geil uurtje EC!
Super bedankt Jenn en René.

XXX Geilneef
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten