Topmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Mark69
Contacteer:

Topmiddag

Bericht door Mark69 »

Vandaag eind van de middag even binnen gelopen om een kijkje te nemen. Niet veel te belevenen een matige (hetero)film. Stond op het punt om weg te gaan toen een leuk jong stel binnenkwam. Wat een heerlijke, mooie meid ben jij zeg! Jullie verdwenen eerst in de darkroom waar het meteen erg druk werd. Toen naar de gloryholes tussen de zalen, even de heterocinema en toen weer de darkroom. Jullie zaten achter het gordijn van de gloryhole, waar hij volgens mij heerlijk door jou gepijpt werd. Iemand stak zijn pik vanaf de buitenkant door de gloryhole en was vrij snel weer weg. Ik heb zijn voorbeeld maar eens gevolgd en werd getrakteerd op een heerlijke pijp- en trekbeurt die ik niet snel zal vergeten! Volgens mij maakte ik vrij veel geluid door het grote genot van heerlijk klaargepijpt worden! Jij kan er wat van en als jullie weer eens gaan hoor ik het graag!
dutchcouple
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Topmiddag

Bericht door dutchcouple »

Hoihoi dat stel waren wij. Hebben ook enorm genoten en had heerlijk een mond vol van je. Ik wil alleen altyd weten wat er gebeurt en overzicht houden. Ik vond het best druk en vry opdringerig met de mannen. Vind het daarom ook erg jammer dat er geen gloryhole in een cabine zit die je kunt afsluiten zodat ik gewoon de mannen 1 voor 1 kan verwennen. Maar heb ondanks dat enorm van je grote jongen genoten.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Kevinb en 29 gasten