Geile hoerige slet bied zich aan op dinsdag 10 januari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
lingerieslet
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Geile hoerige slet bied zich aan op dinsdag 10 januari

Bericht door lingerieslet »

Ik kon helaas niet aanwezig zijn op de travestie themadag maar zal wel dinsdag 10 januari 2012 aanwezig zijn als een geile hoerige onderdanige travestie slet. Ik droom er van om lekker geneukt en gerimd (heerlijke geile lotuskussen op mijn hoerenkut) te worden in mijn kale slettenkut. (neuken wel safe met condoom). Ook wil ik je vooraf graag safe met condoom pijpen. Ik zal er al vroeg in de middag zijn, en als het erg spannend is blijf ik lekker lang tot in de avond.

Ik draag heerlijk geile lingerie.
En ik heb verder nog wat geile dames kleding maar nog geen volledige uitrusting maar kan me toch wel als een geile slet verkleden. Als ik eenmaal in de sling lig wil ik alleen nog maar mijn geile kousen met jaretelletjes aan hebben. Mijn lichaam wil ik dan helemaal overgeven en ik verlang dan naar jullie lekkere pikken. Jullie mogen me uiteraard ook op het bed gooien en me uitgebreid (mis)bruiken. Mijn geile hoerige zaadgeile snollenkutje staat voor jullie open.

Ik heb een heerlijk geschoren poesje. En lekkere volle billen. (ben slank 1.78 lang, 70 kg en een hoerenstaaf van 19 cm)
Ik vind het ook erg geil om aan mijn hoerige tepels gezogen te worden.
Gezien mijn onderdanigheid vind ik het ook heerlijk om een pak slaag op mijn blote meidenbips te krijgen,of zo maar in het voorbij gaan een paar tikken op mijn snollenkont. Ik vind het ook geile als ik voor slet,hoer of snol wordt uitgemaakt. Uiteraard mogen jullie mij ook aan het andreaskruis vastbinden of vastleggen aan het schandblok.

Je kan best veel met me doen ik wil lekker gedomineerd worden. (blinddoeken, bondage, ass play, rapeplay, maskers, halsbanden, onderzoek,gerimt worden, dwang, keuring, spanking etc)

Het lijkt me heerlijk om lekker geil in de sling te liggen of op het grote bed zodat iedereen me goed kan zien. Op het grote bed of in de sling kan je vervolgens je staaf in mijn geil hoerenkut pompen, Ik hou ervan als me voor slet of hoer uitmaakt. Vorige keer zaten er een aantal mannen met stijve pikken op de bank, er werd toen geroepen he slet kom eens hier en moest ik van lul naar lul met mijn geile hoerenkontje ik moest op de ene lul zitten en als deze het rubbertje vol had gespoten moest ik met mijn kut weer op een andere lul gaan zitten. Heerlijk.......

Ik ben heel erg onderdanig en lever mij graag uit aan iedere liefhebber. Ik kijk niet naar leeftijd, gewicht, een ding is wel van belang namelijk: hygiene.
Een ongewassen kruis is niet lekker, het is een kleine moeite om voor een bezoek even te douchen. Je mag me altijd neuken maar altijd met condoom, ik heb ze altijd bij me, maar vind het ook fijn als sexpartners zelf ook zo attent zijn.
Een wens van mij is nog om een leuke meester te vinden.

Ik hoop op veel geile mannen en vrouwen (of stelletjes)
(ik ben nl bi ingesteld). Ik kan namelijk ook een andere rol spelen en zou ook graag een vrouw lekker willen neuken of over haar heen spuiten.

Ik hoop op een heel spannende dag. (ik heb hier lekker een hele dag voor vrij genomen en hoop op veel geile mensen).

Graag hoor ik wie er allemaal komen mag ook via pb.

Groeten
Tv. Chantal
Alex NF
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Geile hoerige slet bied zich aan op dinsdag 10 januari

Bericht door Alex NF »

Heb je inmiddels al wel pumps of high heels? Maakt alles namelijk een stuk geiler!
antonibu
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door antonibu »

Fantastisch en lekker geil verhaal Chantal.
Tot ziens!

Anton.
Laatst gewijzigd door antonibu op 26 mar 2017 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
tvkim
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 68
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door tvkim »

Hoi Geile Teef Chantal,

Heb hetzelfde "probleem" gehad wat betreft het aanwezig zijn op de tv dag maar heb het plan opgevat te proberen om morgen te komen.
Lijkt me heerlijk om jou daar te mogen ontmoeten en kijk er heel erg naar uit!
Hoop dat ook dat het me gaat lukken, wil er vroeg in de middag zijn, denk rondom 1 uur.
Als het lukt weet ik niet of ik als Tv ga maar neem wel mijn leren outfit mee dan.
Wil je billetjes wel eens rood zien kleuren hihihihi....

Liefs
TVkim
peterpeter
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door peterpeter »

ik ga kijken of ik er ook bij kan zijn. Het lijkt me wel geil als je in het schandblok staat. Aan de voorkant een pik in je mond en aan de achterkant billenkoek of een pik in je slettenkutje.
hotspot
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door hotspot »

van het schantblok is helaas niets van gekomen maar beide "meiden" waren erg geil TV kim had trouwens een heerlijke latex broek aan waar ze volgens mij al een paar keer in was klaargekomen.
en wat Lingeriesletje betreft was ook niets mis mee, hoewel ze zich erg hoerig gedroeg zag ze er niet zo uit maar miswschien komt dat nog, je weet wel high heel of laarzen en zwarte lak kleding iets zoals TV Kim vanmiddag aan had. maar meiden allebij top.

hotspot
tvkim
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 68
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door tvkim »

Lieve Hotspot!

Dank je wel voor je allerliefste complimentjes op de "meiden".
Je kan het heel positief brengen en ik moet je bekennen dat ik daar erg van geniet en het me zelfs rode wangetjes bezorgde toen ik het las.
Net zoals van jouw complimentjes heb ik ook genoten van mijn bezoek aan Erotic Cinema deze middag.

Wat betreft het latex broekje......ik ben dol op latex en draag dat meestal omdat ik me er onderdanig in voel maar in dit geval wou ik er graag wat dominanter eruit zien omdat het mijn eerste verkleedpartijtje was hier bij erotic Cinema. Het latex broekje was een stukje compensatie voor het gemis dat ik anders wellicht zou voelen.......en ja...... het was best wel vochtig binnenin...

Graag dank ik iedereen aanwezig voor hun aandacht liefde en "gentlemanschap" keurig! Ik heb vooral genoten van de aandacht van de meester welke mijn corset stevig rijgde en mij daarmee de adem benam....... en natuurlijk de spannende meester met de sexy lak slip en de mooie riemenbody.
Ook onze gastvrouw van de bovenverdieping zou ik graag willen danken voor haar inzet en gastvrijheid!

Chantal, geil slettekopje, ik hoop dat je genoten hebt van mij en dat je de rode billetjes welke ik je had beloofd nog een beetje na voelt gloeien.... Ik heb woord gehouden volgens mij.

Heel veel liefs,
TV KIM
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten