Een geil begin van het nieuwe jaar.

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Een geil begin van het nieuwe jaar.

Bericht door Sue en Lee »

Donderdagavond enorm genoten… Naakte Nieuwjaarsreceptie haha…
Om 18.00 uur waren we in de ec. er liepen al wat mannen rond. Geen dame te bekennen.
Maar voor deze dame geen probleem. Ik was al heerlijk geil de hele dag… dus had wel zin in een geile avond.

Eerst maar eens uit de kleren - op mijn kousen en laarzen na - en een bakje koffie genomen, met de koffie in de hand naar de filmzaal.
Die koffie was best warm en duurde dan ook even voor die op zou zijn, dus het ene met het andere aangename verenigd.
Ik ging op mijn knieën voor Lee zitten, nam een slokje hete koffie en gaf een lik over zijn eikel…oei dat werd wel gewaardeerd. Keek hem aan en nam hem heerlijk in mijn warme mond.
Nog een slokje en weer hetzelfde…Ik wenkte Heterominded en vroeg hem om naast Lee op de stoel te komen zitten.
Hij was al eventjes in de bios en zat er met een heerlijke harde pik. Weer nam ik een slokje koffie en nu was hij aan de beurt.
Wow…dat schijnt dus echt lekker te zijn…hhmmm, de mannen genoten van mijn hete koffiemondje. Zo gingen we nog even door tot de koffie op was, ik keek op en al de mannen stonden met een bekertje koffie in hun handen haha..
Maar nee dat feestje ging niet door….. Ik was heerlijk met de twee mannen bezig toen HM me op het bed onder het filmdoek legde. Hij wilde me wel even heerlijk beffen. En dat kan hij hoor…geweldig wat een heerlijke geile jongen. Ondertussen was Lee even weggelopen en in no time zaten er 4 mannen om me heen. Ik genoot volop, heerlijk opgegeild door de warme tong van HM en een aantal lekkere pikken ter beschikking.
Ik voelde warme handen over mijn lijf, een tong over mijn lipjes en harde pikken in mijn handen…

Er stonden al aardig wat mannen te kijken en te genieten. Dus maar naar de cruisingruimte gegaan. Daar zaten nog 2 bekenden , “mijn dikke vriend“ en Rembrand. Ook hun even verwelkomt en me vergrepen aan die lekkere lijven. Mijn “dikke vriend” had een cockring om met een anaalplug eraan vast. Wowww die jongen was hard!!! Ik vroeg me af of dat nog wel zou passen…Dus na een heerlijke befbeurt van hem maar een condoom omgedaan en me zo lekker laten vullen….En ja hoor het paste… hhhmmmmm.. Hij neukte me geweldig terwijl ik op het matras lag en de heerlijke pik van HM pijpte.
Lekker diep in mijn keeltje, daar word ik en ook de mannen zo enorm geil van. En zo ook HM en ja hoor ik voelde zijn geiligheid opborrelen, een waarschuwing van hem en een heerlijke lading sperma over mijn borsten…
Zomaar aan het begin van een hele geile avond….Ik werd verwend door de ene na de andere man, op het bed, staande bij de douche, zittend op de bank en heb heel wat geile handen, tongen, vingers, pikken en tongen gevoeld en geproefd…
Op de bank heerlijk gevingerd en gebeft door Pdh en ondertussen heerlijk getongt met een andere lekkere geile jongen. Eerst elkaar wat betast, benen, borsten, buik en pik en mmmm ik voelde hem groeien in mijn mond..lekkerrrrrrrrr, daarna heerlijk getongt met hem waar hij nog veel stijver door werd, echt lekker om te voelen…jammie…en Pdh die me deed kronkelen van genot.

Daarna weer op het bed geklommen, waar alweer wat lekkere stijve pikken klaar stonden… En de een na de ander me heerlijk neukte. Ik zittend op de een, de ander me anaal wilde dp-en, helaas niet lukte, maar wel een aantal heerlijke harde palen in mijn kontje en kutje gevoeld.
Ook op mijn rug, benen in de nek en heerlijk diep doorstotend…
Ook het spuitgehalte was weer groot, menigmaal de vloer moeten dweilen, omdat ik weer eens spuitend klaarkwam….
Na een uurtje of 3 was ik wel een beetje moe hihi… Ik ging op mijn buik op het matras liggen en keek recht tegen 2 geilende mannen aan…Wow dat was ook een hele geile aanblik. Ik genoot van hun en zij vonden het zo te zien wel geil dat ik ervan genoot.
Later hoorde ik de mannen zeggen, je hebt wat gemist. Terwijl ik geneukt werd, waren die 2 mannen vlakbij me komen staan, en de een vingerde de ander en trok hem klaar…. Ze vonden het zoo geil om dat gelijktijdig met mij te doen, en zonder pardon spoot één van de mannen zijn zak helemaal leeg vlak naast me… Iedereen genoot met volle teugen.

Terwijl ik dus heerlijk op mijn buik lag te genieten van die 2 mannen, voelde ik een paar warme zachte handen over mijn rug glijden. En kreeg ik een heerlijke relax massage van Jan1.
Eerst zat hij naast me, daarna ging hij op me zitten, zijn pik voelde ik tussen mijn benen glijden..mmm lekker gevoel, terwijl zijn handen me heerlijk masseerden en ik over mijn lijf kusjes voelde…. Ook voelde ik een aantal handen mijn voeten masseren. Dit was wel erg lekker na zo’n uitputtingsslag.
Jan draaide me op mijn rug en begon de voorkant te masseren…Masseren, tongen over elkaars lichaam kronkelen…wat een genot..
Om me heen zaten inmiddels weer mannen met nog een volle zak, die ze graag geleegd wilden hebben. En toen dan ook de eerste zijn warme zaad over me heen spoot kreeg ik een heerlijke sperma douche van een aantal mannen. Zat helemaal onder, mijn gezicht, nek, borsten, handen, het droop zelfs langs mijn rug…jammie jammie jammie…

Het liep inmiddels al tegen de klok van 22.00 uur. HM zat samen met Lee op de bank, te spelen met hun harde paal.
Ik zag dat even aan en dacht, deze wil ik toch ook echt nog even mee spelen….
Ik kroop voor hem op de grond en begon HM langzaam te pijpen…Mijn tong over zijn eikel, langs zijn pik naar zijn zak..mmm die even in mijn mond, HM kreunde van genot. Toen aangemoedigd door Lee zijn hele pik in mijn mondje geschoven tot achter in mijn keel..het slijm droop langs zijn pik uit mijn mond en daarmee masseerde ik die heerlijke harde paal en ballen, en streelde zijn sterretje….ook dat wondt hem op.
Lee vond het een geil gezicht en zat ook met zijn heerlijke pik te spelen.
Om 10 voor 10 pakte HM nog een condoom, duwde me voorover, over Lee zijn pik heen en begon me zo giga geil, diep en hard te neuken, terwijl ik Lee heerlijk pijpte.
Aangemoedigd door wat aanwezigen om me maar heerlijk af te neuken ging HM maar door, harder, dieper en sneller…Geweldig!!!!
Tot ik trillend op mijn benen achterover op het bed viel en in een trance terechtkwam van hevig schudden en shaken….Mijn lichaam nam het over, ik had geen controle meer…
Voelde nog een paar vingers naar binnen schuiven en wederom kwam ik spuitend klaar…met klappen op mijn kut spetterde het van jewelste.

Mannen jullie hebben me weer zo laten genieten, en ik heb zo enorm van jullie genoten.
Wat heerlijk toch dat wij, Lee en ik dit samen kunnen beleven….
Ik ben vast nog het een en ander vergeten, maar er was respect en geduld en heerlijke mannen om me aan te vergrijpen.
Heerlijke douche tot slot, afgespoeld en gewassen door jan1, konden we weer voldaan en doodmoe naar huis gaan.
Het was weer een heerlijke avond…

Een goed geil begin van het nieuwe jaar…ja toch mannen!!!!
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
wild romance
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Een geil begin van het nieuwe jaar.

Bericht door wild romance »

Nog een verhaal voor in het grote boek:-) Leuk ! Sue, die met die warme koffie ga ik onthouden! Heerlijk lijkt me dat :o
Groetjes, Marco
lingerieslet
Leeftijd: 43
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door lingerieslet »

Hoi Sue en Lee,

Ik had net met jullie gechat. Daarna even op forum gekeken maar wat een geil verhaal is dat. Leuk dat jullie zo kunnen genieten in Amersfoort. Ik zou er graag eens een keertje bij zijn. (ik kom altijd in Hilversum), en zou je ook best een lekkere beurt willen geven Sue. (als je dat op prijs stelt overigens)

Groetjes van de lingerieslet
pdh
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door pdh »

Nou Sue,
Weer een heerlijk verhaal en wat hebben we weer van je genoten. Jij geile Bliksem :lol: .
Ongekend zoals jij actief blijft en pik na pik tot een hoogtepunt brengt.
Ook je pijpbeurt als bedankje na de banksessie waar ik je heerlijk mocht verwennen, was weer een top belevenis. Wat kan jij dit goed :shock: . Ook de neukbeurt die je me daarna gaf op het bed, wat meer een rodeo rit leek, was weer klasse!
Verheug me al weer op een volgende keer. Zal dan ook Knabbel weer mee nemen die werd heel erg opgewonden van mijn verslag van de gebeurtenissen.
Nog veel plezier en tot snel, :mrgreen:
Groet Pdh ;)
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
jan1
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door jan1 »

Na een Spontaan geil afscheid van het oude jaar…, binnen een week weer Een geil begin van het nieuwe jaar, wat een mooi feest in de EC.

Sue, het was weer genieten om jou te laten genieten, en jij mij HEEEEERLIJK heb laten genieten.

En dan weer voldaan maar toch ( veel ) een beetjes moe naar huis.

Hoe mooi en lekker kan het zijn TOP

GG Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
peewee45
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door peewee45 »

Hai Sue en Lee,
ff een tip, mocht de koffie te heet zijn moet je het eens met een fisherman's frend proberen.succes verzekerd. :lol:
Top verslag van jullie belevenissen.
Rembrand
Leeftijd: 53
Contacteer:

Bericht door Rembrand »

Eigenlijk is er niets meer te schrijven als je bovenstaande reacties hebt gelezen.

Ooit, heel lang geleden, had ik een leraar die vertelde: 10-nen geef ik niet.
Wat jammer voor die man dat hij dit niet mee kan maken :lol:
Want laten we eerlijk zijn, deze vrouw verdient alleen voor het schrijven al een 10!!
Daarnaast is een 11 toch zeker op zijn plaats wat betreft haar erotische drive.

Het is zo heerlijk om haar zien te genieten en bovenal zo heerlijk zoals ze iedereen
om haar heen laat genieten.

Sue ik denk dat ik names heel veel dames en heren spreek als ik zeg dat we nog heel lang van
jouw en Lee willen genieten

Kusss voor jullie
Leven en laten leven
Sue en Lee
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

:oops: heerlijk om te lezen, en ik kan je wel wat verklappen.
We zijn nog lang niet van plan om te stoppen met genieten... ;)

"ff een tip, mocht de koffie te heet zijn moet je het eens met een fisherman's frend proberen.succes verzekerd...

:roll: haha gaan we ook eens uit proberen :roll:

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
lalieke
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door lalieke »

Hi Sue en Lee,

Spannend verhaal! Leuk om te lezen en voor mij een indruk te krijgen,

x
Plaats reactie