nieuwe ervaring in de dark room.....

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

nieuwe ervaring in de dark room.....

Bericht door Sue en Lee »

Vrijdag de dertiende een ongeluksdag??? Dacht het niet…..mmmmmmmmm

Een spannende avond was het zeker.... ;)

Het was weer genieten...

De eerste ronde in de filmzaal, op de stoel beetje opgewarmd door de zachte warme tong van Lee tussen mijn gevoelige lipjes...
Daarna op het bed voor het scherm, omringd door geile mannen met heerlijke erecties.
Toppertje Bert-junior die me na een geweldige pijpbeurt waar hij zichtbaar en hoorbaar van genoot heerlijk vol in mijn gezicht spoot....jammie..jammie....lekkerrrr en dat zo snel al......mmmmmmm

Toen naar de cruisingruimte, daar was het opvallend rustig, stil, gespannen sfeertje??? Ik weet het niet. Er waren mannen genoeg en nog een geil stel aanwezig.
Maar weinig mannen die de aktie durfden aan te gaan.
Heb me heerlijk laten verwennen door Jan1 en Lee.

Toen kwam ons afspraakje binnen...eerst nog wat onwennig, kopje koffie....
Eindelijk, die koffie was op, ging hij half naakt. Zijn hand verdween tussen mijn benen en wat hij daar vond....Verbazing alom... :? dat zo'n 50 plus kutje nog zo heerlijk strak en nat aan kon voelen hahaha..... En het was wéér genieten.
Daarna zijn 30 plus :P pik uit zijn broek gehaald…heerlijk gepijpt, van langzaamaan, eerst het puntje van mijn tong over zijn eikel laten glijden steeds iets verder en meer tot diep achter in mijn mondje. Slijmklodders dropen langs zijn paal en ik masseerde en trok en pijpte hem heerlijk klaar. MMMM de tweede lading sperma ging over mijn lijf...geweldig en niet te weinig ook !!!!

Daarna was het weer even rust in de tent.
Er liep genoeg lekkers rond. Ik dus heel stout alleen de darkroom ingegaan. Eens kijken wat hier zou gebeuren.
Er was niemand, maar even later hoorde ik de deur al open dicht gaan….wie kwam daar binnen?? Niemand….hhmmm dan maar weer terug naar de zaal dacht ik, maar daar achter het gordijn stond een heerlijke geile naakte man me op te wachten…..
En ondertussen dat hij me heerlijk vingerde en streelde kwam de volgende binnen. Eerst nog op een afstandje met zijn harde pik in zijn handen…
Dus na een wenk van mij stond ie bij me en nam ik die heerlijke paal in mijn handjes, de kreuntjes die je dan hoort…zooo lekker!!!!
Toen duurde het niet lang meer of de kamer stond half vol geile mannen. Nu waren ze niet meer zo terughoudend, ik voelde handen en pikken, in elke hand één en in mijn mond een derde en heerlijke vingers die mij vingerde.
Dit is dus het geheim dacht ik nog….de donkere kamer maakt mannen minder schuw…Dat had ik nog niet eerder zo meegemaakt…was ook wel heeeeel geil Ik werd zelf tot spuitens toe klaargevingerd en de mannen lieten me niet droog achter, wat een heerlijk volle ladingen sperma heb ik mogen ontvangen. Ik droop van al dat heerlijke zaad op mijn lijf….en maar poetsen elke keer en boenen hahahaha…was het net weer droog op de vloer..en hups de volgende lading!!!
Mannen dat was echt geil, bedankt…

Weer terug in de cruisingruimte nog heerlijk gespeeld met een handje vol overgebleven mannen. De rest was inmiddels vertrokken.
Maar ik kan je vertellen dat is zeker niet minder geil… En tot slot nog een heerlijke neukbeurt gehad op de bank en een triootje onder de douche…mmmmm

Heerlijke avond weer. Iedereen bedankt we hebben weer genoten.
Zo zie je maar elke keer is weer anders…Dat maakt het dat het spannend blijft om de ec zo af en toe een bezoekje te brengen.

Wij zijn er nog niet uitgekeken en uitgespeeld.
Tot een volgende spontane ontmoeting.

Geile groetjes
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
britneyxxx
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: nieuwe ervaring in de dark room.....

Bericht door britneyxxx »

Mmmm,

klinkt weer als een spannend avontuur, Sue...
bert_junior
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

Was erg leuk om weer een, voor mij helaas korte, avond met jullie mee te maken :)
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin »

Ja hoor. Ze hebben weer een leuke tijd gehad en ik was er niet bij. Ik loop jullie te vaak mis. ;)

Fijn dat jullie weer een geile bezoekje hebben gebracht aan EC en blij voor jullie dat het weer flink veel lullen en sperma bij kwam.
Bedankt voor het heerlijke verslag. Yep, ik kan me er alles bij voorstellen en dat laat iets in mijn broek niet geheel koud .

Kusjes voor allebei en tot ziens.

Kevin
yvonne
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door yvonne »

hoi sue en lee

wij zijn zaterdagmiddag laat in de middag geweest
het was de eerste keer voor ons in(amersfoort)
heel leuk en geil daar en heel schoon
maar helaas geen stellen
we hopen jullie ook een keertje te zien
wij gaan a.s vrijdagavond(tussen 8 en 10) weer, in de hoop dat er stellen aanwezig zijn
grt yvonne en richard
mike86
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door mike86 »

wat klinkt dat geil sue, jammer dat ik er niet was, moeten nog steeds een keertje ontmoeten.
zeker als ik elke keer dit geils lees.

groeten mike
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten